http://www.nu.nl/politiek(...)itief-australie.htmlquote:AMSTERDAM - Het geplande bezoek van PVV-leider Geert Wilders aan Australië gaat definitief door.
Dat laat de politicus zaterdag op Twitter weten.
Halverwege februari geeft hij lezingen in Melbourne, Perth en Sydney. Wilders zegt zich er op te verheugen.
De PVV-leider wilde eigenlijk vorig jaar al naar Australië, maar dat ging niet door toen Wilders zijn visum niet direct rond kreeg.
Eind oktober liet de Australische minister van immigratie Chris Bowen weten een visum voor Wilders niet tegen te houden waarna de weg vrij was om alsnog naar Australië te gaan.
Uitnodiging
Wilders komt op uitnodiging van de Australische anti-islamgroepering Q Society. De groepering beschuldigde de Australische overheid er eerder van de visumaanvraag expres vertraagd te behandelen om de organisatie dwars te zitten.
De PVV-leider spreekt in Australië onder meer over vrijheid, de islam en het westen. Hij zegt de strijd tegen de islamisering te zien als een internationale opdracht.
De vraag is of we blij moeten zijn met een politicus die met de hard verdiende centen van Henk en Ingrid plezierreisjes maakt over de hele wereld !quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:03 schreef BlueRoom het volgende:
haatcampagne? Moet je dan gelukkig zijn met de aanwezigheid van 2 miljoen allochtonen en een religie die nogal achter loopt?
Ik ben wel blij met de afhaalchinees, shoharmaboer en pizzeria eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:03 schreef BlueRoom het volgende:
haatcampagne? Moet je dan gelukkig zijn met de aanwezigheid van 2 miljoen allochtonen en een religie die nogal achter loopt? Wilders komt voor Nederland op maar dat schijnt niet te mogen. Autochtoon Nederland wil geen multiculturele samenleving!
Je weet blijkbaar vrij weinig af van Australië, Wilders is nog mild vergeleken met de meeste Aussies als het aankomt op immigratie. Australië wil enkel geen problemen met Islam-gedoe, als Wilders het puur zou hebben over immigratie zou hij daar op handen gedragen worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:36 schreef gnaeus het volgende:
Ja, ik had ook bijna de champagne ontkurkt maar helaas, hij komt ook weer terug. Wilders mag eindelijk z'n haatcampagne in Australie beginnen :
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)itief-australie.html
Praat eens voor jezelfquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:03 schreef BlueRoom het volgende:
haatcampagne? Moet je dan gelukkig zijn met de aanwezigheid van 2 miljoen allochtonen en een religie die nogal achter loopt? Wilders komt voor Nederland op maar dat schijnt niet te mogen. Autochtoon Nederland wil geen multiculturele samenleving!
Spreek namens jezelfquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:03 schreef BlueRoom het volgende:
Autochtoon Nederland wil geen multiculturele samenleving!
Vooral omdat die niet de hardwerkende Henk en Ingrid dienen, maar hij daar het werk gaat doen waar zijn Amerikaanse geldschieters hem voor betalen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De vraag is of we blij moeten zijn met een politicus die met de hard verdiende centen van Henk en Ingrid plezierreisjes maakt over de hele wereld !
Sommige mensen scheren nog steeds alle allochtonen op een hoop.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:03 schreef BlueRoom het volgende:
ja dat doe ik!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sommige mensen scheren nog steeds alle allochtonen op een hoop.
nou, slechte trade-off als je het mij vraagt, laten we ons zelf lekker voor de gek blijven houdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met de afhaalchinees, shoharmaboer en pizzeria eigenlijk.
De zogenoemde 'Alle Turken terug naar Marokko'-meute.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sommige mensen scheren nog steeds alle allochtonen op een hoop.
Those tears are delicious.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:43 schreef robin007bond het volgende:
De TT is misleidend. Ik had gehoopt dat we eindelijk van hem af waren.
Amen, maar ik wil al helemaal geen politicus gefinancierd met jodengeld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:03 schreef BlueRoom het volgende:
Autochtoon Nederland wil geen multiculturele samenleving!
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Amen, maar ik wil al helemaal geen politicus gefinancierd met jodengeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |