Vrijdagquote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Unicorn is in mijn geval het afgelopen half jaar dagelijks flink toegetakeld, de Winmau is nieuw.
De draad op de Blade 4 oogt wel dunner
Mijn gemiddelde (65-70) is op een Winmau niet lager dan op een Unicorn in ieder geval
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
Opgelost.
Wordt trouwens tijd dat ze die nieuwe HD borden gaan inzetten bij de PDC!
Juist, die zijn al een jaar geleden aangekondigd als de nieuwe borden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij bedoelt niet HD van televisie maar de nieuwe Unicorn Eclipse HD vermoed ik zo.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:54 schreef ArTiC het volgende:
Voor de huillies de maten van de triples op een Unicorn Eclipse Pro (PDC WK) en een Winmau Blade 4 (Lakeside):
Unicorn buitenkant T20: 10,3mm
Winmau buitenkant T20: 10,3mm
Unicorn binnenkant T20: 9,0mm
Winmau binnenkant T20 9,0mmHet ging om de Blade III en de Eclipse, waarbij die laatste op verschillende punten niet aan de reglementen van de WDF voldoet en de Blade III er ruim binnen valt. De Blade 4 voldoet trouwens ook aan de regels en is daadwerkelijk (marginaal) kleiner dan de Eclipse (alleen de bullseye is groter), maar de verschillen zijn daar veel kleiner dan tussen de Blade III en de Eclipse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Unicorn is in mijn geval het afgelopen half jaar dagelijks flink toegetakeld, de Winmau is nieuw.
Mijn gemiddelde (65-70) is op een Winmau niet lager dan op een Unicorn in ieder geval
Overigens worden er door Unicorn ook aparte TV-borden gemaakt. Wat de verschillen daar zijn met borden uit de winkel kan ik niet meteen een bron van vinden.
Omdat iedereen er diep met zijn tong in zit bij George.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:39 schreef tja77 het volgende:
Als Harms nu moet, waarom laten ze nu dan the road to the semi's van Waites en George zien?
Beter dat hij wint dan die Waites, dat vind ik wel zo'n kwal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:43 schreef bzluhrman het volgende:
Nou dan maar hopen dat we kunnen genieten van George die van de dartsvloer geveegd wordt.
ik geef George 1 setje voor de moeitequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Richie George gaat er met 0-6 af.
Richie George heeft een armoedig gemiddelde waar de Eurosport-commentatoren het geweldig vinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beter dat hij wint dan die Waites, dat vind ik wel zo'n kwal.
Maar het zit er vast niet in, Waites speelt (op die slordige dubbel missers na) heel erg behoorlijk dir toernooi. Helaas.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:54 schreef ArTiC het volgende:
Voor de huillies de maten van de triples op een Unicorn Eclipse Pro (PDC WK) en een Winmau Blade 4 (Lakeside):
Unicorn buitenkant T20: 10,3mm
Winmau buitenkant T20: 10,3mm
Unicorn binnenkant T20: 9,0mm
Winmau binnenkant T20 9,0mmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Unicorn is in mijn geval het afgelopen half jaar dagelijks flink toegetakeld, de Winmau is nieuw.
Eindelijk bewijs![]()
Ik heb mogen "genieten" van het commentaar van Steve Beaton, dat was ook niet om aan te horen. Helaas was mijn ESPN kapot, dat keek een stuk beter. Nu op BBC ook prima, maar ze likken allemaal het gat van George.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:45 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Richie George heeft een armoedig gemiddelde waar de Eurosport-commentatoren het geweldig vinden.
Begrijpelijk. Bobby verstopt zich achter het deurtje van de commentatoren, hij wil geen objectief commentaar. Richie über alles.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb mogen "genieten" van het commentaar van Steve Beaton, dat was ook niet om aan te horen. Helaas was mijn ESPN kapot, dat keek een stuk beter. Nu op BBC ook prima, maar ze likken allemaal het gat van George.
2x finale, uiteindelijk is dat in mijn ogen beter als m een keer winnenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:50 schreef djkoelkast het volgende:
Maar meneer Bobby George zelf was toch ook nooit zo heel erg fantastisch of ben ik te laat darts gaan kijken? Hij is vooral bekend vanwege die kandelaar met kaarsen (Richie deed die opkomst tijdens de Zuiderduin Masters).
Na 5 sets zal er nog wel een pauze zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:08 schreef Guard het volgende:
Geen pauze meer tussen de sets, nu we op de BBC live zijn?
Na de vijfde denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:08 schreef Guard het volgende:
Geen pauze meer tussen de sets, nu we op de BBC live zijn?
In '94 was het erg matig (amper beter dan z'n zoon nu), was het eerste jaar na de split.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:04 schreef Machielovic het volgende:
[..]
2x finale, uiteindelijk is dat in mijn ogen beter als m een keer winnenAl zou hij natuurlijk graag een finale plek inruilen voor een titel, maar dat is logisch.
Wat heb je tegen hem?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Zijn eerste leg, jammer. Het had nog langer mogen duren imo.
Als je met maar 83 gemiddeld oid de halve finale haalt, moet er iets flink mis zijn. Hij wint mazzelend van de chokende Dave Prins, heeft het geluk dat Adams er een ronde eerder is uitgekegeld, en hij komt weg tegen Dekker waar hij met 5-2 in het bos gestuurd had moeten worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat heb je tegen hem?
Een beetje partij is toch veel leuker dan een whitewash
Bij de PDC kon je er in 2008 de finale mee halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:21 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Als je met maar 83 gemiddeld oid de halve finale haalt, moet er iets flink mis zijn. Hij wint mazzelend van de chokende Dave Prins, heeft het geluk dat Adams er een ronde eerder is uitgekegeld, en hij komt weg tegen Dekker waar hij met 5-2 in het bos gestuurd had moeten worden.
Wow. 0-6 had ik wel verwacht (gister al gepost) maar 0-12 in legs_O_quote:
in 2008 ja, nu moet je meer dan 100 gem. gooien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de PDC kon je er in 2008 de finale mee halen.
*will walk*quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ze draaien altijd dezelfde muziek in de pauze. Straks komt dat domme I walk 200.000 miles nummer weer.
George heeft 1 leg gewonnenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Wow. 0-6 had ik wel verwacht (gister al gepost) maar 0-12 in legs_O_Perfect white wash
Damn. Heb ik gemist met scrollen naar bovenquote:
T6 = 18quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Wow. 0-6 had ik wel verwacht (gister al gepost) maar 0-12 in legs_O_Perfect white wash
Ja dat had ik ook kunnen bedenken maar was nog aan het uithijgen van het slepen van mijn boodschappen. Was dik 20 kilo over een 700 meter.quote:
Het slankere beviel hem niet, hij voelde zich helemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:31 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Fordham weer op zijn oude gewicht, erg jammer.
Net als bij Barneyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:32 schreef wdn het volgende:
Je kunt aan zijn kop zien hoe zijn buik uit ziet
Niemand had een toernooigemiddelde van boven de 100 en er zijn er hier genoeg die hogere toernooigemiddeldes gooien dan Wade die de halve finale haalde, ondanks de vaak slechtere tegenstanders die je gemiddelde automatisch omlaag brengen. Natuurlijk wordt de BDO steeds verder uitgehold, maar de toppers kunnen gemakkelijk mee net onder de top bij de PDC en zeker in de top 32.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:28 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
in 2008 ja, nu moet je meer dan 100 gem. gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |