Wachten tot vanavond/morgenavond wanneer de prijzen op het laagste punt zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nu al een duur team zal gaan maken.
Op PS3 nog wel even wat duurder.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:43 schreef Maver24 het volgende:
toty falcao is lekker aan zakken, zit nu op de 1,2m. hopen dat ik er 1tje tegenkom voor 1m bin ofzo
Hoe maak je tegenwoordig nog een orgineele teamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef Revontulet het volgende:
Goeiemorgen! m'n nieuwe team speelt echt heerlijk, beetje standaard wel, maar pas 2 van de eerste 25 potjes verloren[ afbeelding ]
Zoveel zal het toch niet meer schelen? Sowieso ben ik er vanavond al nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wachten tot vanavond/morgenavond wanneer de prijzen op het laagste punt zijn.
Ik heb zojuist mijn IF Jones bedankt voor bewezen diensten. Met hem in 4-3-3 speel ik een soort 4-4-2 met 2 wingers ipv 2 spitsen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef Revontulet het volgende:
Goeiemorgen! m'n nieuwe team speelt echt heerlijk, beetje standaard wel, maar pas 2 van de eerste 25 potjes verloren[ afbeelding ]
Je misbruikt hem dan ook in 4-3-3. Dat is geen formatie voor voorzetten. Zet daar lekker een Aguero, Torres of Balotelli neer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn IF Jones bedankt voor bewezen diensten. Met hem in 4-3-3 speel ik een soort 4-4-2 met 2 wingers ipv 2 spitsen.
Fijn dat jij alles zo goed weet maar ik speel niet op de voorzet. Jones is echt een fijne rommelspits, op de momenten dat ie eindelijk voorin is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je misbruikt hem dan ook in 4-3-3. Dat is geen formatie voor voorzetten.
Ik denk alleen dat ze vanavond ineens alle toty spelers in pakjes gaan gooien voor een dag denk ik. En zo niet dan koop ik em vanavond alsnogquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wachten tot vanavond/morgenavond wanneer de prijzen op het laagste punt zijn.
[..]
Op PS3 nog wel even wat duurder.Ik ga er ook een halen, hij gaat sowieso stijgen omdat hij niet lang in packs heeft gezeten.
Een speler moet je wel gebruiken op zijn sterke punten. Jones zou ik dus in een voorzet-formatie neerzetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Fijn dat jij alles zo goed weet maar ik speel niet op de voorzet. Jones is echt een fijne rommelspits, op de momenten dat ie eindelijk voorin is.
Op xbox wel woensdag, nu al weer wat duurderquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen hier die zeiden dat Neymar onder de 80k zou worden.
Laagste bin is 135k, hij is een tijdje 114k geweest.
Volgende week lukt dat wel.... als je ze meteen had willen verkopen moest je andere kaarten kopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik zit hier met 1500 squad fitnessen die ik niet verkocht krijg voor 1900/2000.
1500quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik zit hier met 1500 squad fitnessen die ik niet verkocht krijg voor 1900/2000.
Ik moet niks, opdonderenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een speler moet je wel gebruiken op zijn sterke punten. Jones zou ik dus in een voorzet-formatie neerzetten.
En van zijn workrates heb je geen last in een 2-spitsen systeem.
De kans dat hij in de 16 staat is niet echt grootquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een speler moet je wel gebruiken op zijn sterke punten. Jones zou ik dus in een voorzet-formatie neerzetten.
En van zijn workrates heb je geen last in een 2-spitsen systeem.
Robben is ook weer duurderquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is er met die prijzen aan de hand?Alles is gestegen? Zlatan is ook ineens weer 560k ipv de 480 van een paar dagen terug..
Ja, maandag en woensdag waren de prijzen wat lager daarna gestegenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf is er met die prijzen aan de hand?Alles is gestegen? Zlatan is ook ineens weer 560k ipv de 480 van een paar dagen terug..
Dat geldt er voor een hele hoop. Neem nou Suarez, die ligt continu.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
De kans dat hij in de 16 staat is niet echt groot
En zo'n dip komt er dus niet meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, maandag en woensdag waren de prijzen wat lager daarna gestegen
Ik denk dat komende week EA wel weer zal gaan stunten met pakjes. En ik hoop dat alles dan weer gaat zakkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En zo'n dip komt er dus niet meer.Fijn. Net te laat.
Vroeg ik je om hulp dan. Zei alleen dat ik Jones wegdoe omdat ie kutworkrates heeft.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zoek het maar lekker zelf uit dan.
Sta jij ook altijd tijdens het poepen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vroeg ik je om hulp dan. Zei alleen dat ik Jones wegdoe omdat ie kutworkrates heeft.
Nee, wat dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Sta jij ook altijd tijdens het poepen?
Viel mij ook al op. Ik had er een op gezet vanochtend voor 500 SP, geen BIN. Kreeg ik 1500 voorquote:
dat heb ik ook een hele tijd gehad, tegenwoordig gebeurt het me nog heel af en toe dus misschien komt het bij jou ook nog wel goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:01 schreef Laser. het volgende:
Voor een één of andere reden kan ik UT niet spelen.![]()
Ik verlies steeds mijn internetverbinding zodra ik een UT wedstrijd speel. Zelden kan ik één hele wedstrijd spelen maar dan is het internet weer weg in de 2e wedstrijd.
Ik kan wel 10 wedstrijden online seasons achter elkaar spelen zonder enige problemen, maar UT trekt mijn verbinding niet. Ik snap er niks meer van.![]()
Balen!
Ik heb ook nog redelijk wat 3-5-2 kaartjes. Maar snel erop zetten dan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Ik had er een op gezet vanochtend voor 500 SP, geen BIN. Kreeg ik 1500 voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |