Ik heb nu de gewone Bale, die speelt ook al heel erg primaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Ja ik wil de if''s van Bale, Cazorla en Suarez. Maar daar wacht ik nog wel even mee. Zullen allemaal wel een UP krijgen
1 van de weinige spelers die een beetje waardevast is gebleven de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nu de gewone Bale, die speelt ook al heel erg prima
Je kan een speler in 10 teams opstellen als je zou willen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef TJV het volgende:
Huh, kun je spelers op de bank hebben èn in een ander team?
Je hebt helemaal gelijk. Doet me denken aan dat de Romeinen heel Gallië rond 300 vC. hadden veroverd. Heel Gallië??? Nee, niet heel Gallië, want één dorpje hield dapper standquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Correct, echter de vraag was: Verliest de speler in kwestie AL zijn waarde?
IF Jones is een prima CM hoor. Alleen ik kocht m per ongeluk als spitsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan gebruik je IF Jones verkeerd. Je moet crossen!
En zet hem naast Big Andy!
Dat had je daarvoor ook kunnen bedenken. IF Jones is geen goede dribbelaar die in de kleine ruimte overweg kan. Je moet voorzetten geven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:18 schreef tuan84 het volgende:
ik cross zelden! ga bijna altijd door het midden.
if bale gebruik ik waarschijnlijk ook niet goed, mijn nani doet het beter.
nasri is wel de beste bpl cam die ik heb gehad, ben nu ook aan het sparen voor een sif cazorla. mata dribbelt lekker maar scoort gewoonweg te weinig voor een cam.
Ik had er gisteren nog 1 voor 300, die heb ik 4-3-3 gemaakt (kostte 1.5k) en voor 4k verkocht. Ik ben nu wedstrijden aan het spelen dus ik handel (nog) niet.quote:
Kom je blopsenquote:
Ja is goed.quote:
quote:
die pik ik voor 800c op, net als in 41212 en 442quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen de 433-versie. Die wordt al maanden min of meer gepricefixed.
In 4-1-2-1-2 en 4-4-2 is hij bijna even duur als in slechte formatiesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die pik ik voor 800c op, net als in 41212 en 442
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |