Ach, je hebt nog 9 maanden om eventuele gemiste besparingen op te vangenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat ik altijd fout time.Vanavond ben ik er niet, dus de laatste drop mis ik. En ik wil nu spelen, dus ben ik een absurd duur team aan het maken.
Ach. Yolo denk ik. Ik had Neymar moeten kopen toen hij 114k was, meerdere bins zelfs. Nu is hij 'gewoon' weer 135k.
Zo is het.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, je hebt nog 9 maanden om eventuele gemiste besparingen op te vangenAls het TOTY niet meer uit komt, dan zal ik ook duurder moeten inkopen. Aan de andere kant kan ik dan ook mijn trainingskaartjes sneller verkopen. Altijd prijs dus
Ja, ik heb hem naast if wilshere staan, hij is veel beter dan IF Gerrard. Wilshere ga ik denk ik door toure vervangen, die is beter.quote:
Ik ga eerst IF Wilshere en Toure een kans geven. Wilshere met Lampard gaat denk ik de balans in het elftal verstoren door de workrates. Mocht Wilshere ook mij tegenvallen geeft ik Lampard een kansquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem naast if wilshere staan, hij is veel beter dan IF Gerrard. Wilshere ga ik denk ik door toure vervangen, die is beter.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Ugh kkscripting bij FIFA man. Hele wedstrijd staat mijn verdediging strak op elkaar (zoals het ook hoort), dan uit het niets komt Mata aanlopen met de bal en splijt mijn verdediging als de rode zee uiteen![]()
Totaal zonder reden, ze liepen gewoon met zn tweëen een andere kant op, ik was zelfs geen van beiden. Tsja, Mata alleen op de keeper is natuurlijk een goal en ik heb weer verloren
![]()
Wilshere zou goed moeten kunnen passen maar bij mij levert hij alles inquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga eerst IF Wilshere en Toure een kans geven. Wilshere met Lampard gaat denk ik de balans in het elftal verstoren door de workrates. Mocht Wilshere ook mij tegenvallen geeft ik Lampard een kans
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Bijnaaaa.Misschien zet ik Oscar wel op CDM in plaats van Davied Loewies, airjapes deed dat ook en vond 'm daar top.
Ik vind Jadson een koning.quote:

toen ik hem daar neerzette, werd ik nog uitgelachenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Bijnaaaa.Misschien zet ik Oscar wel op CDM in plaats van Davied Loewies, airjapes deed dat ook en vond 'm daar top.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
¤teveel,-quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]Wat heb je voor Ibrahimovic betaald?
airjapesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jadson is pato volgens de commentatorquote:
88 fitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind Jadson een koning.Dan zou ik nog eerder Pronaldinho neerzetten.
Pato vind ik meer een echte spits.
Niemand die zich geroepen voelt? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]Wat heb je voor Ibrahimovic betaald?

Dedequote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zag een te goedkope David Luiz, dus nu heb ik nog maar 10k voor een CB en een keeper. Wat nu? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |