Of je zoent of je zegt alleen maar 'hoi'. Een hand geven vind ik echt awkward!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook meteen. Eigenlijk geef ik liever zelfs niet eens een hand.
er kwam een schaterlachje met geluid. Kutzooi.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gighgih bij mijn eerste dates deed ik echt een hand hoorIk dacht "ja, je stelt je toch voor"
![]()
Toen kende ik dit topic duidelijk nog niet
Tegenwoordig pak ik mijn date bij de eerste ontmoeting gelijk maar even vol in het kruis, allemaal dankzijdit topic
Ik was in die tijd nog verlegener dan ik nu nog ben en ik was bang dat meteen kussen bij de kennismaking raar zou overkomen of zoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je afstandelijk blijft zal er nooit wat gebeuren.
Dan trek je rubberen handschoenen aan die je na de kennismaking meteen weggooitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook meteen. Eigenlijk geef ik liever zelfs niet eens een hand.
Smetvrees enzo.
Hehehequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was in die tijd nog verlegener dan ik nu nog ben en ik was bang dat meteen kussen bij de kennismaking raar zou overkomen of zo. Maar nu ik dit weet, zal ik de volgende keer wat meer toenadering zoeken.
Zo heb ik ook nog eens een date gehad bij mij thuis. Gingen we samen een film kijken. Zij kreeg het koud, dus wat deed ik? Ik pakte een deken voor haar en ging weer netjes aan de andere kant van de bank zitten.
#failquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was in die tijd nog verlegener dan ik nu nog ben en ik was bang dat meteen kussen bij de kennismaking raar zou overkomen of zo. Maar nu ik dit weet, zal ik de volgende keer wat meer toenadering zoeken.
Zo heb ik ook nog eens een date gehad bij mij thuis. Gingen we samen een film kijken. Zij kreeg het koud, dus wat deed ik? Ik pakte een deken voor haar en ging weer netjes aan de andere kant van de bank zitten.
Net zoiets als nee zeggen wanneer ze aan het einde van een date aan je vraagt of je trek hebt in koffie bij haar thuis.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grappig genoeg zijn er daarna nog wel twee dates met die dame geweest, maar uiteindelijk hadden we beiden niet het gevoel dat het iets zou worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehehe![]()
.
Zo zat ik eens bij een vrouw die ik niet zag zitten. Zij ging onder een dekentje zitten en bleef maar vragen of ik het niet ook koud had. "Neuh hoor" en ik bleef gewoon zitten waar ik zat.
Die hint zou ik nog wel begrijpen, denk ik. Al lust ik geen koffie en zou ik waarschijnlijk vragen of ze ook thee heeftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Net zoiets als nee zeggen wanneer ze aan het einde van een date aan je vraagt of je trek hebt in koffie bij haar thuis.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Silenus het volgende:
Vroeg een meisje ook een keer, na een wandeling en drankje in de kroeg. Of ik binnen nog thee wilde. Geen moment aan gedacht dat ze wat anders bedoelde, het was half acht ofzo.![]()
Even later wel samen in de blote kont op de bank naar Boer zoekt vrouw gekeken. Als dat geen romantiek is.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Silenus het volgende:
Vroeg een meisje ook een keer, na een wandeling en drankje in de kroeg. Of ik binnen nog thee wilde. Geen moment aan gedacht dat ze wat anders bedoelde, het was half acht ofzo.![]()
Even later wel samen in de blote kont op de bank naar Boer zoekt vrouw gekeken. Als dat geen romantiek is.
Volgens mij date hij gewoon om het daten. Dat doet ie al zo lang ik hem ken en dat is best lang.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Jij hebt best veel dates, volgens mij. Ben jij nu heel kritisch of ben je gewoon niet echt op zoek naar een vaste vriendin?
Ik zat twee jaar geleden ofzo ook al in dit topic en toen ging het ook al zo iddquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij date hij gewoon om het daten. Dat doet ie al zo lang ik hem ken en dat is best lang.
Bij mijn laatste date had ik haar juist van te voren nog laten weten dat ik liever niet met die verrekte 3 standaardzoenen begroet word, aangezien ik er een gruwelijke hekel aan heb...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:47 schreef Linguine het volgende:
Enorme afknapper als iemand je bij de ontmoeting een hand wil geven ipv gewoon 3 zoenen. Dan kan ik net zo goed meteen weglopen, dat wordt niks.
Gvd, vet jaloers.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Silenus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mijn laatste date had ik haar juist van te voren nog laten weten dat ik liever niet met die verrekte 3 standaardzoenen begroet word, aangezien ik er een gruwelijke hekel aan heb...
Wat er staat. Dat.quote:
Held.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mijn laatste date had ik haar juist van te voren nog laten weten dat ik liever niet met die verrekte 3 standaardzoenen begroet word, aangezien ik er een gruwelijke hekel aan heb...
Gewoon een hand gegeven, dus
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:42 schreef Linguine het volgende:
Op Paiq vraagt iemand (die ook in A'dam woont) waar ik uitga vanavond, zeg ik dat ik ergens in Madrid ga omdat ik daar nu ben. Hij: 'Faker.' En ik word geblokt. Wtf
Ook handigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:42 schreef Linguine het volgende:
Op Paiq vraagt iemand (die ook in A'dam woont) waar ik uitga vanavond, zeg ik dat ik ergens in Madrid ga omdat ik daar nu ben. Hij: 'Faker.' En ik word geblokt. Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |