Wat een wanhoop, twee keer reageren op dezelfde post als er geen reactie meer komt. En dan zou ik zeuren.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Jij bevestigt weer is hoe achterlijk vrouwen zijn ,als ik jou was had ik mijn fok account verwijderd en mij zelf hier nooit laten vertonen.Mevrouw de 26 jarige ik studeer aan psychologie in Nijmegen dus ik weet het allemaal beter.Pleur op mens je komt gewoon niet al te snugger over.Kan ik best begrijpen aangezien je een vrouw bent.Je bent een "untermensch" en dient ook zo behandeld te worden.Je hebt de discussie al verloren van Xenzo en dan kom je nog zeuren om je gelijk te halen.Pleur op mens.Zo werkt het niet keukenslaafje van me.
Nee,jouw schoothond die nu onder de computertafel zit om je voeten te kussen.Nee die schoothondje is een heldquote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Wat een wanhoop, twee keer reageren op dezelfde post als er geen reactie meer komt. En dan zou ik zeuren.
Maar je hebt nu wel genoeg aandacht gehad. Doei! Veel plezier verder met het wederzijdse aarslikken met Xenzo.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef Anti-feminist het volgende:
Jij bevestigt weer is hoe achterlijk vrouwen zijn ,als ik jou was had ik mijn fok account verwijderd en mij zelf hier nooit laten vertonen.Mevrouw de 26 jarige ik studeer aan psychologie in Nijmegen dus ik weet het allemaal beter.Pleur op mens je komt gewoon niet al te snugger over.Kan ik best begrijpen aangezien je een vrouw bent.Je bent een "untermensch" en dient ook zo behandeld te worden.Je hebt de discussie al verloren van Xenzo en dan kom je nog zeuren om je gelijk te halen.Pleur op mens.Zo werkt het niet keukenslaafje van me.
Grappig dat u, zonder dat u het door schijnt te hebben, zelf bevestigd wat ik over u en andere vrouwen gezegd hebt. Maar ja, uw reactie had ik allang zien aankomen aangezien alle vrouwen zo reageren als ze weten dat ze A. ongelijk hebben en B. beseffen dat ze niks bereiken met hun zeikerige en drammerige gedrag.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Anyanka het volgende:
Wat een wanhoop, twee keer reageren op dezelfde post als er geen reactie meer komt. En dan zou ik zeuren.
Maar je hebt nu wel genoeg aandacht gehad. Doei! Veel plezier verder met het wederzijdse aarslikken met Xenzo.
Grote kans dat ze geen eens een schoothondje heeft, met dat gedrag van haar is de kans bijzonder groot dat niemand haar wil, zelfs geen staatsdebiel met een IQ van een pinda. Mijn welgemeende excuses naar pinda's toe, want het is natuurlijk een zeer grove belediging om pinda's met vrouwen te associėren.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Anti-feminist het volgende:
Nee,jouw schoothond die nu onder de computertafel zit om je voeten te kussen.Nee die schoothondje is een held![]()
.Ga maar weer lekker terug naar je keuken waar je thuis hoort.
bevestigdquote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat u, zonder dat u het door schijnt te hebben, zelf bevestigd wat ik over u en andere vrouwen gezegd hebt. Maar ja, uw reactie had ik allang zien aankomen aangezien alle vrouwen zo reageren als ze weten dat ze A. ongelijk hebben en B. beseffen dat ze niks bereiken met hun zeikerige en drammerige gedrag.
Je bent mijn held!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Alle vrouwen zeuren, drammen, janken, tieren, gillen, proberen ons mannen te veranderen en meer van dat soort gezeik. Vrouwen willen gelijk behandeld worden, maar zodra ze bijvoorbeeld een tik krijgen dan gaan ze lopen janken dat ze gemept worden. Tsja, als ze roepen dat ze op dezelfde manier behandeld willen worden als mannen dan moeten ze ook niet zeiken als een tik krijgen (ongeacht of de vrouw begon of niet, dat doet er nu even niet ter zaken). Nog een voorbeeld: alle vrouwen roepen discriminatie om de stomste dingen, tsja, wat willen ze nou? Accepteer het feit dat ik als man zijnde u en andere vrouwen heel anders behandel dan een man en dat u en andere vrouwen in mijn ogen zowel fysiek als geestelijk niet gelijkwaardig bent aan het soort dat "man" heet.
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef Xenzo het volgende:
Alle vrouwen zeuren, drammen, janken, tieren, gillen, proberen ons mannen te veranderen en meer van dat soort gezeik. Vrouwen willen gelijk behandeld worden, maar zodra ze bijvoorbeeld een tik krijgen dan gaan ze lopen janken dat ze gemept worden. Tsja, als ze roepen dat ze op dezelfde manier behandeld willen worden als mannen dan moeten ze ook niet zeiken als een tik krijgen (ongeacht of de vrouw begon of niet, dat doet er nu even niet ter zaken). Nog een voorbeeld: alle vrouwen roepen discriminatie om de stomste dingen, tsja, wat willen ze nou? Accepteer het feit dat ik als man zijnde u en andere vrouwen heel anders behandel dan een man en dat u en andere vrouwen in mijn ogen zowel fysiek als geestelijk niet gelijkwaardig bent aan het soort dat "man" heet.
Dank u wel.quote:
Ik zal inderdaad nooit een kut in het echt zien, hetgeen wat ik ook niet wil aangezien ik happy ben met mijn vriend. Daarbij ben ik een stuk ouder dan 15 jaar, zie profiel voor mijn geboortedatum en een moslim ben ik ook niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef -supergirl- het volgende:
Al die vrouw-schuchtere 15-jarige puistige pubertjes hier met hun stoere praatjes maar die ondertussen nog nooit een kut van dichtbij hebben geziengodver wat sneu. En dan nog die debiele moslims erbij die zich verheven voelen boven vrouwen maar niet begrijpen dat dat in de Nederlandse cultuur heel anders is. Laat ze lekker naar hun land van herkomst optyfen waar de vrouwen wel onderdanig zijn dan.
Ah hommo. Wij moeten wel hommos respecteren maar jij als hommo respecteert geen vrouwen. Hypocriet hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad nooit een kut in het echt zien, hetgeen wat ik ook niet wil aangezien ik happy ben met mijn vriend. Daarbij ben ik een stuk ouder dan 15 jaar, zie profiel voor mijn geboortedatum en een moslim ben ik ook niet.
Wie zegt dat u dat moet? Dat is aan u, zolang ik er geen last van heb is er niks aan de hand.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:10 schreef -supergirl- het volgende:
Ah hommo. Wij moeten wel hommos respecteren maar jij als hommo respecteert geen vrouwen. Hypocriet hoor
HAHA een Belgquote:Op maandag 14 januari 2013 21:12 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Wie zegt dat u homo's moet accepteren? Dat is aan u, zolang ik er geen last van heb is er niks aan de hand.
let op wat je zegt mevrouw, het is leuk en aardig achter je pc'tjequote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef -supergirl- het volgende:
Al die vrouw-schuchtere 15-jarige puistige pubertjes hier met hun stoere praatjes maar die ondertussen nog nooit een kut van dichtbij hebben geziengodver wat sneu. En dan nog die debiele moslims erbij die zich verheven voelen boven vrouwen maar niet begrijpen dat dat in de Nederlandse cultuur heel anders is. Laat ze lekker naar hun land van herkomst optyfen waar de vrouwen wel onderdanig zijn dan.
Zit niet achter mijn pc meneertjequote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Shalimar het volgende:
[..]
let op wat je zegt mevrouw, het is leuk en aardig achter je pc'tje
maar in het echt, hmmm dat wil ik wel eens zien
mobiel, tablet, wat het ook mag zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zit niet achter mijn pc meneertje
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:17 schreef Shalimar het volgende:
[..]
mobiel, tablet, wat het ook mag zijn
quote:
U zegt het woord homo met twee "mm" kut, dus bek houden.quote:
Dat is altijd met die wijven, een grote bek op het Internet, maar in het echt zijn ze als de dood dat ze aangepakt worden. Terecht dat ze die angst hebben, wijven zoals zij moeten ook eens flink aangepakt worden om d'r bek te snoeren.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Shalimar het volgende:
let op wat je zegt mevrouw, het is leuk en aardig achter je pc'tje
maar in het echt, hmmm dat wil ik wel eens zien
klopt manquote:Op maandag 14 januari 2013 21:19 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
U zegt het woord homo met twee "mm" kut, dus bek houden.
[..]
Dat is altijd met die wijven, een grote bek op het Internet, maar in het echt zijn ze als de dood dat ze aangepakt worden en terecht, wijven zoals zij moeten ook eens flink aangepakt worden om d'r bek te snoeren.
Nee, dat bedoelde ik niet. Wat ik bedoelde is dat zulke wijven een finke tik moeten krijgen, grote kans dat ze het dan afleren om een grote bek te hebben tegen een man. Want ja, ze willen gelijk behandeld worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:20 schreef Shalimar het volgende:
je moet tokkiegirl een flinke beurt geven en dan piept ze wel anders met haar strakke zestien jarige kutje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |