abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121554549
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Anyanka het volgende:
In elk geval fijn dat het geslacht waar jij op valt ook het geslacht is waar je wel respect voor op kan brengen. Komt soms niet overeen, en dat lijkt me erg onhandig.
Ik heb wel respect voor vrouwen, ze zijn alleen niet gelijkwaardig zoals ik al eerder beschreef.
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Anyanka het volgende:
Maar meen je nou serieusdat vrouwen allemaal hetzelfde zijn qua gedrag en denken?
Ja, dat meen ik. Zoals ik al zei: alle vrouwen zijn, op een paar details na, qua gedrag en denken hetzelfde.
pi_121554563
quote:
16s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Ik troll niet.Dit is 100 % een feit jij minderwaardige wezen terug de keuken in keukenslaafje van me
Net zoals het 100% een feit is dat jij geen gezin hebt of gaat krijgen met deze instelling, dus blijf maar lekker gefrustreerd op je zolderkamertje zitten, lekker zeuren over vrouwen terwijl je zelf echt niets voorstelt.

En nee, ik ben geen feminist, alles behalve zelfs...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:39:07 #128
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121554605
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:37 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ik heb wel respect voor vrouwen, ze zijn alleen niet gelijkwaardig zoals ik al eerder beschreef.

[..]

Ja, dat meen ik. Zoals ik al zei: alle vrouwen zijn, op een paar details na, qua gedrag en denken hetzelfde.
Ok, leg maar uit hoe de (types) vrouwen die ik beschreef in mijn vorige post met elkaar overeenkomen.
...as always
pi_121554632
quote:
15s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:05 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Ben het echt beu met die doorgewinterde feministen hier.ze heeft zeker ook een vriendje die alles voor haar doet,omdat hij geen ruggengraat heeft.Echt een "schoothondje" zeg maar.Haar vriendje doet alles voor haar en zelfs als dat niet bevalt krijgt hij pikstraf.Ik zal die feministen een voor een temmen ~O> ~O> ~O>

[ afbeelding ]

Ik ben een huismoeder, geen feminist, ben niet eens echt geemancipeerd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:41:42 #130
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121554712
:')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:53:37 #131
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121555166
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Net zoals het 100% een feit is dat jij geen gezin hebt of gaat krijgen met deze instelling, dus blijf maar lekker gefrustreerd op je zolderkamertje zitten, lekker zeuren over vrouwen terwijl je zelf echt niets voorstelt.

En nee, ik ben geen feminist, alles behalve zelfs...
Ik stel wel iets voor want ik ben een "man" itt tot minderwaardige feministen zoals jou.Manwijven zoals jou zou ik niet eens neuken voor een verblijfsvergunning.
Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
pi_121555184
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:39 schreef Anyanka het volgende:
Ok, leg maar uit hoe de (types) vrouwen die ik beschreef in mijn vorige post met elkaar overeenkomen.
Alle vrouwen zeuren, drammen, janken, tieren, gillen, proberen ons mannen te veranderen en meer van dat soort gezeik. Vrouwen willen gelijk behandeld worden, maar zodra ze bijvoorbeeld een tik krijgen dan gaan ze lopen janken dat ze gemept worden. Tsja, als ze roepen dat ze op dezelfde manier behandeld willen worden als mannen dan moeten ze ook niet zeiken als een tik krijgen (ongeacht of de vrouw begon of niet, dat doet er nu even niet ter zaken). Nog een voorbeeld: alle vrouwen roepen discriminatie om de stomste dingen, tsja, wat willen ze nou? Accepteer het feit dat ik als man zijnde u en andere vrouwen heel anders behandel dan een man en dat u en andere vrouwen in mijn ogen zowel fysiek als geestelijk niet gelijkwaardig bent aan het soort dat "man" heet.
  maandag 14 januari 2013 @ 18:19:23 #133
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121556146
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Alle vrouwen zeuren, drammen, janken, tieren, gillen, proberen ons mannen te veranderen en meer van dat soort gezeik. Vrouwen willen gelijk behandeld worden, maar zodra ze bijvoorbeeld een tik krijgen dan gaan ze lopen janken dat ze gemept worden. Tsja, als ze roepen dat ze op dezelfde manier behandeld willen worden als mannen dan moeten ze ook niet zeiken als een tik krijgen (ongeacht of de vrouw begon of niet, dat doet er nu even niet ter zaken). Nog een voorbeeld: alle vrouwen roepen discriminatie om de stomste dingen, tsja, wat willen ze nou? Accepteer het feit dat ik als man zijnde u en andere vrouwen heel anders behandel dan een man en dat u en andere vrouwen in mijn ogen zowel fysiek als geestelijk niet gelijkwaardig bent aan het soort dat "man" heet.
Je gaat niet erg op mijn vraag in he?
Maar niet alle vrouwen willen gelijk behandeld worden. En sommige vrouwelijke slachtoffers van huiselijk geweld lopen juist niet te janken dat ze gemept worden, maar geloven dat ze erom gevraagd hebben. Hoe dan ook, je generalisatie klopt gewoon niet. Een vrouwelijke seriemoordenaar vertoont NIET hetzelfde gedrag als een vrouwelijke dokter . Een vrouw van 150 kilo vertoont NIET hetzelfde gedrag als een marathonloopster. Snap je dat?
...as always
pi_121556229
@ Anyanka,
Dit bedoel ik dus, drammen en door blijven zeuren om maar uw gelijk proberen te halen. Mens, ga koken en leer eens begrijpend lezen. Ik herhaal het nog één keer: vrouwen zijn, op een paar details na, allemaal hetzelfde.
pi_121556291
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef Xenzo het volgende:
@ Anyanka,
Dit bedoel ik dus, drammen en door blijven zeuren om maar uw gelijk proberen te halen. Mens, ga koken en leer eens begrijpend lezen. Ik herhaal het nog één keer: vrouwen zijn, op een paar details na, allemaal hetzelfde.
^O^
  maandag 14 januari 2013 @ 18:25:08 #136
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121556355
quote:
@ Anyanka,
Ben het 100 % met je eens hele tijd zeuren om maar gelijk te hebben.
  maandag 14 januari 2013 @ 18:27:42 #137
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121556466
quote:
@ Anyanka,
Wie blijft er nou drammen en zeuren? Jij hebt aanzienlijk meer (zeik)posts in dit topic dan ik. Je weet dat je met je zelfs met je beste troll-redenaties geen fatsoenlijk antwoord meer kan geven, daarom dit zwaktebod.
...as always
  maandag 14 januari 2013 @ 18:29:06 #138
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121556535
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:27 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Wie blijft er nou drammen en zeuren? Jij hebt aanzienlijk meer (zeik)posts in dit topic dan ik. Je weet dat je met je zelfs met je beste troll-redenaties geen fatsoenlijk antwoord meer kan geven, daarom dit zwaktebod.
Niemand trollt ik weet niet of je dat door hebt als deur in het Engels.Wij menen wat wij zeggen.
pi_121556661
@ Anynake,
Ik heb meerdere keren keurig uitgelegd hoe en wat betreft mijn mening over vrouwen. Dat u dat niet leuk vind, prima, dat is uw probleem en niet de mijne. Doe uzelf en ons een groot plezier en stop met uw gedram en alle andere dingen die ik hier beschreven heb, want u begint zwaar irritant te worden en ik geloof dat ik niet de enige ben die dat vind.

[ Bericht 4% gewijzigd door Xenzo op 14-01-2013 18:41:04 (Er stond een spelfout in mijn bericht.) ]
  maandag 14 januari 2013 @ 18:59:54 #140
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121557842
quote:

[..]

Jij bevestigt weer is hoe achterlijk vrouwen zijn ,als ik jou was had ik mijn fok account verwijderd en mij zelf hier nooit laten vertonen.Mevrouw de 26 jarige ik studeer aan psychologie in Nijmegen dus ik weet het allemaal beter.Pleur op mens je komt gewoon niet al te snugger over.Kan ik best begrijpen aangezien je een vrouw bent.Je bent een "untermensch" en dient ook zo behandeld te worden.Je hebt de discussie al verloren van Xenzo en dan kom je nog zeuren om je gelijk te halen.Pleur op mens.Zo werkt het niet keukenslaafje van me.
pi_121557843
quote:
15s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Ik stel wel iets voor want ik ben een "man" itt tot minderwaardige feministen zoals jou.Manwijven zoals jou zou ik niet eens neuken voor een verblijfsvergunning.
Laat me nogmaals raden aangezien de vorige blijkbaar nogal klopte.
Je woont nog thuis bij je moeder of je hebt een uitkering, je hebt geen uitzicht op een goede baan en je hebt geen kwaliteiten die je eruit laten springen.

Het enige waar je op kan leunen op het internet is het feit dat je een man bent, waarbij je dan leunt op mannen die wel wat voorstellen, maar dat alles vervliegt erg snel als iemand je ziet of erger nog kent.
Maak de mannen op aarde niet ten schande en ga jezelf wat anders noemen dan een man...
pi_121558060
quote:
8s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Jij bevestigt weer is hoe achterlijk vrouwen zijn ,als ik jou was had ik mijn fok account verwijderd en mij zelf hier nooit laten vertonen.Mevrouw de 26 jarige ik studeer aan psychologie in Nijmegen dus ik weet het allemaal beter.Pleur op mens je komt gewoon niet al te snugger over.Kan ik best begrijpen aangezien je een vrouw bent.Je bent een "untermensch" en dient ook zo behandeld te worden.Je hebt de discussie al verloren van Xenzo en dan kom je nog zeuren om je gelijk te halen.Pleur op mens.Zo werkt het niet keukenslaafje van me.
_O-
  maandag 14 januari 2013 @ 19:07:21 #143
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121558222
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Laat me nogmaals raden aangezien de vorige blijkbaar nogal klopte.
Je woont nog thuis bij je moeder of je hebt een uitkering, je hebt geen uitzicht op een goede baan en je hebt geen kwaliteiten die je eruit laten springen.

Het enige waar je op kan leunen op het internet is het feit dat je een man bent, waarbij je dan leunt op mannen die wel wat voorstellen, maar dat alles vervliegt erg snel als iemand je ziet of erger nog kent.
Maak de mannen op aarde niet ten schande en ga jezelf wat anders noemen dan een man...
Ik woon op mij eigen laat ik jou uit jouw dromen helpen keuken slaafje van me.Bovendien werk ik en verdien ik 2 keer zoveel als jou wat best logisch is aangezien ik een man ben itt tot jou.Alle mannen stellen wat voor vrouwen vrouwen daarentegen niet.Vrouwen zoals jou zijn "untermensch" en dienen ook zo behandeld te worden.Doorgewinterde feministen zoals jou zullen nooit succesvol zijn.Tenzij je een golddigger bent.Dus ga jij maar lekker je "schoothondje" (je vriend) commanderen.En bemoei je niet met deze discussie keukenslaafje van me.
pi_121558421
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Ik woon op mij eigen laat ik jou uit jouw dromen helpen keuken slaafje van me.Bovendien werk ik en verdien ik 2 keer zoveel als jou wat best logisch is aangezien ik een man ben itt tot jou.Alle mannen stellen wat voor vrouwen vrouwen daarentegen niet.Vrouwen zoals jou zijn "untermensch" en dienen ook zo behandeld te worden.Doorgewinterde feministen zoals jou zullen nooit succesvol zijn.Tenzij je een golddigger bent.Dus ga jij maar lekker je "schoothondje" (je vriend) commanderen.En bemoei je niet met deze discussie keukenslaafje van me.
damn, ik geef deze een 8.3/10 ^O^
  maandag 14 januari 2013 @ 19:11:56 #145
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_121558478
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Ik moet nou ergens naar toe als ze reageren tem ze effe voor mij ~O>
pi_121558555
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef Anti-feminist het volgende:

[..]

Ik moet nou ergens naar toe als ze reageren tem ze effe voor mij ~O>
maak je geen zorgen broeder, ver zullen ze niet komen
pi_121558577
quote:
quote:
Ach, dat mens doet vast ook mee met de "Internationale Vrouwendag" aan haar reacties te lezen.
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef Shalimar het volgende:

En welk cijfer krijg ik?
pi_121558631
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef Xenzo het volgende:

[..]

En welk cijfer krijg ik?
sterke redenatie, goede argumenten, ik miste alleen wat grappige opmerkingen.....maar alsnog een dikke 8 ^O^

[ Bericht 29% gewijzigd door Shalimar op 14-01-2013 19:22:52 ]
pi_121558984
quote:

[..]

[..]

Ach, dat mens doet vast ook mee met de "Internationale Vrouwendag" aan haar reacties te lezen.

tevens, _O- ik zie het al voor me, anyanka en erodome in die video
pi_121559314
quote:
quote:
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef Shalimar het volgende:
tevens, _O- ik zie het al voor me, anyanka en erodome in die video
Ik zie het liever niet voor me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')