zegt de kut tokkie die bang is voor allochtonenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef -supergirl- het volgende:
@HaywoodJablome
mijn god ehjij reageert echt als een kerel.
je zegt wat ze willen horen om maar 'gerespecteerd' te worden door lompe lelijke computernerds hier
Nee jij bent knap lelijke pvv tokkiequote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef -supergirl- het volgende:
@HaywoodJablome
mijn god ehjij reageert echt als een kerel.
je zegt wat ze willen horen om maar 'gerespecteerd' te worden door lompe lelijke computernerds hier
you wouldn't knowquote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Nee jij bent knap lelijke pvv tokkie
Is goed pussy als je ooit van gedachte veranderd om ergens af te spreken en die vuile woorden tegen mij te zeggen mijn pm staat altijd openquote:
EENSCHquote:Op maandag 14 januari 2013 16:13 schreef Anyanka het volgende:
Voor sommige mensen kun je het ook nooit goed doen.
Vrouwen zijn ambitieloze mutsen, maar voor een goeie baan zijn ze niet geschikt. Ze zijn alleen goed om kinderen te krijgen, maar een vriendin die snel kinderen wil, is ook een schrikbeeld. Vrouwen zijn te ijdel en door uiterlijk geobsedeerd, maar mogen niet dik zijn of hun haar kort knippen. Vrouwen zijn zwakke emotionele zielepieten, maar ze zijn (in Nederland) ook keiharde dominante manwijven.
En dan hebben deze types ook nog het lef om vrouwen te verwijten dat ze te veel zeuren!
çirkin Türkquote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Is goed pussy als je ooit van gedachte veranderd om ergens af te spreken en die vuile woorden tegen mij te zeggen mijn pm staat altijd open
Niet te serieus nemen. Zijn trolls en idioten die dat soort dingen zeggen. Mensen die de groep waartoe ze behoren nodig hebben om hun zelfwaarde uit te halen, hebben meestal individueel weinig om trots op te zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:13 schreef Anyanka het volgende:
Voor sommige mensen kun je het ook nooit goed doen.
Vrouwen zijn ambitieloze mutsen, maar voor een goeie baan zijn ze niet geschikt. Ze zijn alleen goed om kinderen te krijgen, maar een vriendin die snel kinderen wil, is ook een schrikbeeld. Vrouwen zijn te ijdel en door uiterlijk geobsedeerd, maar mogen niet dik zijn of hun haar kort knippen. Vrouwen zijn zwakke emotionele zielepieten, maar ze zijn (in Nederland) ook keiharde dominante manwijven.
En dan hebben deze types ook nog het lef om vrouwen te verwijten dat ze te veel zeuren!
Je faalt ontiegelijk hard vandaag,maar dat heb jij blijkbaar niet door als deur in het Engels.Je blijft een schijnheilige tokkie wijf die veilig achter haar computer zit.Maar wanneer ze buiten komt durft ze haar waffel niet open te trekken.En dat is hypocriet.quote:
Al zou je het serieus nemen, dan kun je nog niet aan die eisen voldoen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen. Zijn trolls en idioten die dat soort dingen zeggen. Mensen die de groep waartoe ze behoren nodig hebben om hun zelfwaarde uit te halen, hebben meestal individueel weinig om trots op te zijn.
Je bedoelt die "schoothond" die alles voor je doet en als hij dat niet doet krijgt hij pikstraf die ja?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Al zou je het serieus nemen, dan kun je nog niet aan die eisen voldoen.
Maar als ik die dingen lees, ben ik weer extra blij met mijn vriend.
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:25 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Je bedoelt die "schoothond" die alles voor je doet en als hij dat niet doet krijgt hij pikstraf die ja?
Knap hoor, hoe jij intuïtief dingen denkt te weten over mijn relatie! Is dat geen typische vrouwentrek in jouw boekje?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:25 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Je bedoelt die "schoothond" die alles voor je doet en als hij dat niet doet krijgt hij pikstraf die ja?
Gast, ik had het niet eens tegen jou, jij begint je halverwege even in het topic te wurmen door te reageren op een reactie die niet eens aan jou gericht isquote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus omdat u het niet eens bent met datgene wat ik vind, gaat u roepen dat ik triest en zwak ben omdat ik anders naar vrouwen kijk dan u? U had beter "Ikspeelgraagopdeman" of "Ikscheldmensenuitalsikhetnieteensbenmetdiegene" als nickname kunnen kiezen, dat past veel beter bij u, daar u geen inhoudelijke discussie aan het voeren bent.
Vrouwen zijn, op een paar details na, allemaal hetzelfde qua denken en gedrag. Dus een heel lulverhaal ophangen hoe uw schoothondje zich aangepast heeft aan uw wensen, tsja, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:35 schreef Anyanka het volgende:
Knap hoor, hoe jij intuïtief dingen denkt te weten over mijn relatie! Is dat geen typische vrouwentrek in jouw boekje?
Maar om hier (hoe dom!) even serieus op in te gaan:
Mijn vriend en ik vullen elkaar uitstekend aan, soms volgens de stereotypes, soms juist niet. Daar vallen we elkaar zeker niet mee lastig. Hij is geen mindere man omdat hij niet kan kaartlezen en graag snel kinderen wil, of een betere man omdat hij een technische opleiding heeft gedaan, ik ben geen mindere vrouw omdat ik geen gevoel heb voor romantiek en dergelijke, en geen betere vrouw wanneer ik een rokje aantrek. En juist de wederzijdse acceptatie en respect dragen bij aan een actief en bevredigend seksleven. Zonder pikstraf of kutstraf.
I know dat u het eerst niet tegen mij had, alleen ik vond het wel nodig om op uw reactie te reageren. Vervolgens gaat u tegen mij zeggen dat ik zwak en triest ben, dus ja, dan kunt u een reactie terug verwachten.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
Gast, ik had het niet eens tegen jou, jij begint je halverwege even in het topic te wurmen door te reageren op een reactie die niet eens aan jou gericht isen volgens mij ben jij degene die al met verwijten begint te strooien.
En nee ik ga niet in een zinloze discussie met iemand die anti-feminist heet en met zulke argumenten aankomt dat het gewoon niet anders kan zijn dan dat het een troll is.
Dus dag
een held deze manquote:Op maandag 14 januari 2013 16:45 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn, op een paar details na, allemaal hetzelfde qua denken en gedrag. Dus een heel lulverhaal ophangen hoe uw schoothondje zich aangepast heeft aan uw wensen, tsja, daar zit ik niet op te wachten.
heb het opgezocht, hetw as Karien Van Gennip (CDA), die staatssecretaris was voor economische zaken van 27 mei 2003 tot 22 februari 2007..quote:Op maandag 14 januari 2013 10:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
2x weet ik niet, maar het komt wel voor. Ik vind dat niet kunnen.
Begrijpend lezen is ook een kunstquote:Op maandag 14 januari 2013 16:45 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn, op een paar details na, allemaal hetzelfde qua denken en gedrag. Dus een heel lulverhaal ophangen hoe uw schoothondje zich aangepast heeft aan uw wensen, tsja, daar zit ik niet op te wachten.
[..]
I know dat u het eerst niet tegen mij had, alleen ik vond het wel nodig om op uw reactie te reageren. Vervolgens gaat u tegen mij zeggen dat ik zwak en triest ben, dus ja, dan kunt u een reactie terug verwachten.
Je zou denken dat een gynofoob/misogyn type als jij dan liever mannen heeft, maar meestal gaat 't juist samen met een flinke dosis homofobie. Hoe is dat bij jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:45 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
I know dat u het eerst niet tegen mij had, alleen ik vond het wel nodig om op uw reactie te reageren. Vervolgens gaat u tegen mij zeggen dat ik zwak en triest ben, dus ja, dan kunt u een reactie terug verwachten.
Mijn geaardheid (homoseksueel) staat los van wat ik van vrouwen vind, want dat heeft er namelijk niks mee te maken.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef Anyanka het volgende:
Je zou denken dat een gynofoob/misogyn type als jij dan liever mannen heeft, maar meestal gaat 't juist samen met een flinke dosis homofobie. Hoe is dat bij jou?
In elk geval fijn dat het geslacht waar jij op valt ook het geslacht is waar je wel respect voor op kan brengen. Komt soms niet overeen, en dat lijkt me erg onhandig.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Mijn geaardheid (homoseksueel) staat los van wat ik van vrouwen vind, want dat heeft er namelijk niks mee te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |