Lijkt me nietsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
heb zojuist mnovergehaald om mee naar "life of pi" te gaan
nu maar hopen dat ie daadwerkelijk tof is, anders krijg ik dat nog n week te horen
Ik wacht nog op wat woorden van jequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
heb zojuist mnovergehaald om mee naar "life of pi" te gaan
nu maar hopen dat ie daadwerkelijk tof is, anders krijg ik dat nog n week te horen
ik pak al touw en krukquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dit moment is ze wel mijn mol. Als ik gelijk heb (en meestal is dat niet zo), dan zit ze er dus nog lang in
.
Ik moet nog ontbijtenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:18 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, tijd voor voer. Brood met ei
als ik weer wifi hebquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht nog op wat woorden van je.
En goedemiddag.
MPG hoelaat melden we ons bij die pan?quote:
Nu pas op meneerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Teeeeering wat een nacht![]()
Goeiemorgen
Ik ging om 5:15 naar bed en toen belde er nog iemand waar ik een uur mee aan de telefoon gehangen heb.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu pas op meneer
Ik was om 10 uur al actief![]()
Aha, dat is bijna 2 uur later dan ik danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ging om 5:15 naar bed en toen belde er nog iemand waar ik een uur mee aan de telefoon gehangen heb.
Nou ja, als je maar weer hebt bijgetanktquote:
Vond het ook al op stew lijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt wel een beetje op de Irish Lamb Stew die ik vorig jaar in Ierland had![]()
.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar Muck weet dat ik af en toe graag plaag.
Ja, voel me eigenlijk best goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als je maar weer hebt bijgetankt
Precies, lekker ontspannen. Ik ben blij dat het weekend is moet ik zeggen. Even niets.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, beetje schaatsen kiekn en zo
Ik ben benieuwd. Dan wil ik wel een keer meequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die Unimog gaat er een keer komen
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar Muck weet dat ik af en toe graag plaag.
Yolo? Wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:23 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn nichtje echt 25 geworden is
YoLo SWAG en andere negergroeten
Een jaar of 3quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:56 schreef DaMart het volgende:
Weer wat nieuws geleerd. Hoe lang liep ik dit keer achter met het nieuwe straattaalwoord?.
Nog een tijdje een hype op Twitter geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:56 schreef DaMart het volgende:
Weer wat nieuws geleerd. Hoe lang liep ik dit keer achter met het nieuwe straattaalwoord?.
Hypes op Twitter zijn vluchtiger dan ethanolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog een tijdje een hype op Twitter geweest
Dat is waarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hypes op Twitter zijn vluchtiger dan ethanol
Pics van je nichtje!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:23 schreef Toekito het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn nichtje echt 25 geworden is
YoLo SWAG en andere negergroeten
Waarmeequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik weer wifi heb![]()
al maak je me toch wel in
Zodra het klaar is!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
MPG hoelaat melden we ons bij die pan?
Die staat hier de hele dag aanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Verwarming maar lekker aan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |