quote:
ontzettende rebel dat je bentquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:28 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Hoi
Al twee dagen niks gedaan aan de studie![]()
Zit er aan te denken om die ook in de her te pakken. Dat zou betekenen dat de volgende bestuursrecht 2 is, de 28e.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ontzettende rebel dat je bent
Je hebt burgerlijk gehaald met een mooi cijfer ik zou ook geen flikker uit voeren
Wat is je eerstvolgende toets dan, rechtsgeschiedenis?
Nee zat me te dicht op strafrecht 2.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:34 schreef Ties02 het volgende:
Jep, als mijn brief is aangekomen bij de Examencommissie
Bestuurs 2 heb je niet gemaakt 1e kans?
Je gaat voor beide tentamens dus, dat wordt studeren. Strafrecht 2 is ook een beste kluif.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:40 schreef Ties02 het volgende:
Ja strafrecht 2 moet ik voor mijn Civiel Effect halen, kan in principe ook volgend jaar maar dan zit ik er dan mee in de knel
Ik weet het, ik heb het wel redelijk ingepland.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:43 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je gaat voor beide tentamens dus, dat wordt studeren. Strafrecht 2 is ook een beste kluif
Nee maar wel zin in, vond Inglorious Bastards niet super leuk maar het blijft wel tarantino, ik verwacht hier ook wel weer veel van.quote:
IB was niet van pulp fiction niveau maar vond hem best vermakelijk. Ik ga nu django unchained kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee maar wel zin in, vond Inglorious Bastards niet super leuk maar het blijft wel tarantino, ik verwacht hier ook wel weer veel van.
Jij al wel gezien?
Ja, behalve de laatste (gastcollege).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:56 schreef Ties02 het volgende:
Heb jij de HC's van Strafrecht 2 eigenlijk gekeken?
Jawel maar niet zo nuttig als de oefenvragen. Elke tentamenvraag is daar in enigerlei vorm in terug te vinden.quote:
Je google doet het ;Dquote:Op zaterdag 12 januari 2013 04:20 schreef Ties02 het volgende:
Jij wil wel advocaat worden? Gezien je username
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |