Ga maar klagen bij die gast die dat synopsis heeft geschrevenquote:
Smaken verschillen!quote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Viking84 het volgende:
Net Django gezien. Vond hem redelijk, maar haalde het bij lange na niet bijInglourious Basterds
.
7/10.
Elke keer wanneer ik die themesong hoorde moest ik denken aan expeditie robinsonquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:42 schreef Iemand91 het volgende:
The Rock
Maar hetgene dat mij aan deze zender bleef kleven was het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen een 7,5+
[ Bericht 0% gewijzigd door mister_white op 20-01-2013 10:48:40 ]Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Roces18 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:14 schreef andreas612 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
Uhmmmm.... the Hurt Locker? Green zone? Body of Lies? Three kings?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef TheGOAT het volgende:
Omdat hij zich afspeelt in het midden-oosten krijg je zo'n gevoel als bij bijv. The Kingdom of nog zo'n blockbusterweet niet meer hoe die andere film heet.
Body of Lies was hetquote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef mister_white het volgende:
[..]
Uhmmmm.... the Hurt Locker? Green zone? Body of Lies? Three kings?
hurt locker vond ik beter dan body of lies and green zone, dus beste voor 't laatstequote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Body of Lies was hetLeuke film om te kijken maar uiteindelijk matig, heb net even gekeken, gaf hem een 6,5
Maar zelfde sfeertje qua midden-oosten etc
3 kings was ook een matige film vond ik, hurt locker staat op de harde schijf om binnenkort te kijken
Gewoon een top-film, zeker als je altijd interesse voor midden-oosten icm terrorisme hebt gehad, of er juist weinig vanaf weet... In dat opzicht zeker een 'nieuwe' film. Gewoon ff binnehalne die hap, er zijn genoeg mooie linkjesquote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Lemans24 het volgende:
Three Kings >> The Hurt Locker
Ben wel benieuwd naar ZD30 eigenlijk. Van totaal geen interesse een paar weken geleden, naar must-see nu...
Alles >> The Hurt Locker.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Lemans24 het volgende:
Three Kings >> The Hurt Locker
Ben wel benieuwd naar ZD30 eigenlijk. Van totaal geen interesse een paar weken geleden, naar must-see nu...
Ik ga gewoon naar de bios hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:01 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Gewoon een top-film, zeker als je altijd interesse voor midden-oosten icm terrorisme hebt gehad, of er juist weinig vanaf weet... In dat opzicht zeker een 'nieuwe' film. Gewoon ff binnehalne die hap, er zijn genoeg mooie linkjes
matige trollquote:Op zondag 20 januari 2013 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alles >> The Hurt Locker.
Ik snap die hele hype niet. Er zit geen verhaal in, nauwelijks spanning, geen binding met de karakters. Persoonlijk vind ik dit de slechtste film die ooit is gemaakt.
Mooie drama film.quote:It is a story about the loss of innocence, childhood, unfortunate events and people trying to do "good", and forced to do "bad".
Cillian Murphy, die moet ik zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:19 schreef kevin_ het volgende:
Broken
[ afbeelding ]
[..]
Mooie drama film.
Cijfer: 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |