Dat idee had ik ookquote:Op zondag 13 januari 2013 00:20 schreef golfer het volgende:
Ik heb begrepen van Simon dat de uitvaart verder niet echt openbaar is.
Vind ik niet. Helemaal niet zoals hij geformuleerd is. Maar goed, carry on.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is toch een redelijk nette vraag?
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:35 schreef static het volgende:
Vind ik niet. Helemaal niet zoals hij geformuleerd is. Maar goed, carry on.
Juist.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:31 schreef svann het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat hij geen Fokmeet bij zoiets wil hebben.
Als het nu om één of twee mensen ging die haar toch al wel eens zagen.
Bovendien: Loeder was wel openhartig, maar wilde online en real life toch wel altijd gescheiden houden.
static heeft wat tegen mij, al heel lang. T zal zo zijn, was niet kwaad bedoeld verder. Ik begrijp het ook volledig als de uitvaart in besloten kring is hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is toch een redelijk nette vraag?
Alsof static zich daar druk over maakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
static heeft wat tegen mij, al heel lang.
O, ja!quote:Op zondag 13 januari 2013 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was fan van haar topic vol met maffe links toen ze nog quenda was.
Niemand is heilig.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo?, loedertje was echt niet heilig. Die hield wel van een fikse rel op zijn tijd.
Vind dit nauwelijks (om maar en understatement te gebruiken) een platform om dat te etaleren.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
static heeft wat tegen mij, al heel lang. T zal zo zijn,
Doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:08 schreef static het volgende:
[..]
Vind dit nauwelijks (om maar en understatement te gebruiken) een platform om dat te etaleren.
Jammer is dat wel dat ze in de hemel en hel geen internet hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:01 schreef Staal het volgende:
Ik zou wensen dat Loedertje dit topic en het andere zou kunnen lezen.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zondag 13 januari 2013 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jammer is dat wel dat ze in de hemel en hel geen internet hebben.
Niet alles over 1 kam scheren graag.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:06 schreef golfer het volgende:
Ze lacht zich vast rot om ons krampachtige gedoe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |