quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
Zelfs na haar dood nog irritaties uitlokken.
*win.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
*win.
Het was niet de bedoeling, maarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
*win.
Amen. Beter kan ik het niet zeggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:00 schreef Duderinnetje het volgende:
FOK! zonder Loedertje. Wie had dat ooit gedacht.
Misschien was vroeger niet alles beter, maar dingen lijken toch hun glans te verliezen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:11 schreef Stefan het volgende:
Hoe ze eruit zag wist ik niet maar ze zei dat ze wel leek op die VARA! caberetiere Carrie. Die met dat rode lange haar.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:52 schreef Dagonet het volgende:
*win.
zou wat zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het blijft bizar dat zo'n spraakmakende user er zo stilletjes tussenuit knijpt. Ben er nog steeds verdrietig van en hoop dat ze, net als de pechvogel, schijndood is. Dat ze straks gewoon weer opduikt. Net als een goede film met een slecht einde. Dan hoop ik elke keer dat het anders afloopt.
Dit dus. Ik kan me vooral haar tijd als Quenda herinneren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:26 schreef Arcee het volgende:
Kende haar niet, maar als user wel. Ze was een bekende naam van het eerste uur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |