Geen ervaring met Note 2, wel iPhone.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
beargumentering: Zeer matig.
Tevens heeft nog niemand zich in dit topic gemeld met ervaringen met beide toestellen.
hoezo ik heb hands on ervaringen met beidde apparaten. iPhone5 wat minder maar ik ben wel goed bekend met verschil tov retina display.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Tevens heeft nog niemand zich in dit topic gemeld met ervaringen met beide toestellen.
Ook zal hij heerlijk genieten van het superieure Touchwiz.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geen ervaring met Note 2, wel iPhone.
Note 2 is wel goed volgens mij.
En als het je om de lettergrootte gaat zou je natuurlijk voor de Note 2 moeten gaan.
Wat een mooie manier om je mening te verkondigen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ook zal hij heerlijk genieten van het superieure Touchwiz.
op een Note 2 wil je echt Touchwiz hebben. Grafisch kan je het altijd nog via launchers richting stock brengen en veel stock apps zijn ook te krijgen in de Play store.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat een mooie manier om je mening te verkondigen.
Ik zou er mee kunnen leven. Maar stock > Touchwiz voor mij.
Dank je, heb je verschil gezien tussen de leesbaarheid van de iphone 4 en iPhone 5? Ik zat idd ook te kijken naar de note2. maar had een paar videos gezien waarbij de note 2 in problemen kwam(wat betreft fps dan)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geen ervaring met Note 2, wel iPhone.
Note 2 is wel goed volgens mij.
En als het je om de lettergrootte gaat zou je natuurlijk voor de Note 2 moeten gaan.
Je bedoelt de Ascent d2quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:57 schreef BundyChen het volgende:
Ikzelf heb de i5, pa de S3. Vind de i5 toch wat fijner voelen etc, en het verschil in schermgrootte merk je meer in het feit dat de S3 irritant groot is.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt want je zal bij alle smartphones moeten zoomen als je iets goed wilt lezen, ook als je goede ogen hebt.
Tenzij je natuurlijk zo een autist bent die met een tablet icm belfunctie is z'n broekzak loopt...(Note-gebruikers)
Die zou ik best willen zien. Kwa hardware prestaties zitten iPhone5 en Note2 namelijk super dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dank je, heb je verschil gezien tussen de leesbaarheid van de iphone 4 en iPhone 5? Ik zat idd ook te kijken naar de note2. maar had een paar videos gezien waarbij de note 2 in problemen kwam(wat betreft fps dan)
die ken ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:02 schreef merino het volgende:
[..]
Je bedoelt de Ascent d2
[ afbeelding ]
Okee die zitten dus best dicht bijelkaar..? Dat zijn dus ongeveer de antwoorden die ik zoek. Ik ben namelijk best tevreden met mijn iphone, alleen de leesbaarheidquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:02 schreef merino het volgende:
[..]
Die zou ik best willen zien. Kwa hardware prestaties zitten iPhone5 en Note2 namelijk super dicht bij elkaar.
net aangekondigde 6 inch king-of-the-phabletsquote:
Je hebt helemaal gelijk. Helaas doen die iPhone instellingen niet zoveel voor mij. Maar dank voor je bijdragequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef Dimens het volgende:
Het formaat van de telefoon is niet hetgeen wat het leesbaar maakt, maar het formaat van je content.
Op de iPhone kun je trouwens hoog contrast aanzetten. Daarmee wordt het voor slechtzienden lelijk maar wel goed zichtbaar gemaakt.
[ afbeelding ]
wanneer heb je voor t laatst touchwiz gebruikt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Touchwiz is wel trage, lompe bagger.
Stock Android op mijn Galaxy Nexus ziet er niet alleen goed uit, maar is ook nog eens ongelooflijk functioneel.
Irritant groot, valt mee. Past makkelijk in een gewone spijkerbroek-broekzak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:57 schreef BundyChen het volgende:
Ikzelf heb de i5, pa de S3. Vind de i5 toch wat fijner voelen etc, en het verschil in schermgrootte merk je meer in het feit dat de S3 irritant groot is.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt want je zal bij alle smartphones moeten zoomen als je iets goed wilt lezen, ook als je goede ogen hebt.
Tenzij je natuurlijk zo een autist bent die met een tablet icm belfunctie is z'n broekzak loopt...(Note-gebruikers)
Kan op Android ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef Dimens het volgende:
Het formaat van de telefoon is niet hetgeen wat het leesbaar maakt, maar het formaat van je content.
Op de iPhone kun je trouwens hoog contrast aanzetten. Daarmee wordt het voor slechtzienden lelijk maar wel goed zichtbaar gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik heb ervaring met beide toestellen. De Note is leuk en het grote scherm lijkt aanvankelijk een plus voor lezen. Maar net als in de S3 zit er een super amoled scherm met pentile-matrix in, waardoor tekst veel minder scherp is dan het zou moeten zijn op basis van de hoge resolute en pixeldichtheid. Bij zwarte tekst op een witte achtergrond heb je ook een storende blauwe gloed.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:51 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Een Pentile display is echt zo slecht nog niet, hoor. Ik heb de originele Note en tekst ziet er gewoon superscherp uit. Niet anders dan de Note II van m'n zus.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor teksten is de iPhone 5 een van de beste toestellen die je kunt vinden, maar als je liever een groter scherm hebt, heeft de HTC One X ook een fantastisch scherp scherm voor tekst.
De Galaxy S3 moet je links laten liggen met zijn pentile-matrix. Dat amoled is leuk voor films maar niet voor tekst.
Ik zou voor de iPhone 5 gaan, als je tevreden was met iOS. Wil je minder geld uitgeven en toch een toptoestel, dan zul je geen buil vallen aan de One X of de Nexus 4. Beiden zijn fantastische smartphones.
Fout, de Note II heeft geen pentile displayquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met beide toestellen. De Note is leuk en het grote scherm lijkt aanvankelijk een plus voor lezen. Maar net als in de S3 zit er een super amoled scherm met pentile-matrix in, waardoor tekst veel minder scherp is dan het zou moeten zijn op basis van de hoge resolute en pixeldichtheid. Bij zwarte tekst op een witte achtergrond heb je ook een storende blauwe gloed.
Zoals ik al eerder zei, het verschil met mijn Note en een Note II / One X / iPhone 5 is echt niet merkbaar, niet "overduidelijk" althans.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je merkt het ook niet als het je enige toestel is. Maar leg de Galaxy S3 direct naast de One X en het verschil in kwaliteit is overduidelijk.
Een vriend van me heeft een Galaxy Tab 7.7quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:57 schreef BundyChen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |