SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
@mmuahhahahaha : ja sowieso!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoe kan ik het goed maken?quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou dan!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok vooruit, zou ik ook doen als ik jou was.
En zo snel sla ik een dagje Amsterdam niet af hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Okquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Met wie is de volgende vraag ;D.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dan!!
En zo snel sla ik een dagje Amsterdam niet af hoor![]()
Maar app morgen ff als je gaat!! Wie weet ga ik wel meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok vooruit, zou ik ook doen als ik jou was.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jullie zijn te nieuwsgierig!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wispelturig ben je ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar app morgen ff als je gaat!! Wie weet ga ik wel mee.
Jullie?quote:![]()
![]()
Ja wie weet ben ik het neuken zatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Slecht ditquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wie weet ben ik het neuken zat.
![]()
Whahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wie weet ben ik het neuken zat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:23 schreef muhahaha het volgende:
Lola, 1 uur daar afspreken dan? Kun je me die karavan aanwijzen.
!
even overleggen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 23:30:28 ]![]()
KRAKquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
even overleggen
pijnlijk moment dit![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
Een kennis (die ik niet goed ken) is net overleden aan een hersentumor. Hij voelde zich niet lekker, ging naar de dokter. "Ja meneer, U heeft nog maximaal een week te leven."
![]()
![]()
wow...... dat is heftig........quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:32 schreef Topiek het volgende:
Een kennis (die ik niet goed ken) is net overleden aan een hersentumor. Hij voelde zich niet lekker, ging naar de dokter. "Ja meneer, U heeft nog maximaal een week te leven."
![]()
Best kut wel...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:32 schreef Topiek het volgende:
![]()
Hoi. Jullie kennen me niet. Maar! Jullie lijken me fijne mensen, na wat SC topics doorgelezen te hebben. Dus. Ik heb besloten mee te doen hier![]()
![]()
Voorstellen deed ik eerder al in de SC in R&P, dus ik maak het mijzelf graag makkelijk![]()
R&P / [SC Relaties] # 440 Why, waarom, dus... jaOp woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Goede naamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:04 schreef GauloisesB. het volgende:
Hoi. Jullie kennen me niet. Maar! Jullie lijken me fijne mensen, na wat SC topics doorgelezen te hebben. Dus. Ik heb besloten mee te doen hier![]()
![]()
Voorstellen deed ik eerder al in de SC in R&P, dus ik maak het mijzelf graag makkelijk![]()
R&P / [SC Relaties] # 440 Why, waarom, dus... ja
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Yay nog een R&Perquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:04 schreef GauloisesB. het volgende:
![]()
R&P / [SC Relaties] # 440 Why, waarom, dus... ja![]()
Ja halloquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:04 schreef GauloisesB. het volgende:
![]()
R&P / [SC Relaties] # 440 Why, waarom, dus... ja![]()
![]()
Er is nog wel een plekje vrij ergens denk ik.. en anders donderen we Vinniiee er wel uit, beetje nieuw leven is nooit verkeerd.![]()
![]()
Last in first out...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:07 schreef Topiek het volgende:
Er is nog wel een plekje vrij ergens denk ik.. en anders donderen we Vinniiee er wel uit, beetje nieuw leven is nooit verkeerd.
let's see ... that would be you
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 00:07:58 ]![]()
Echt niet!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Last in first out...
let's see ... that would be you![]()
![]()
Heb uw naasten lief.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Er is plaats voor iedereenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:10 schreef Topiek het volgende:
Ok ok laat maar hoor, er is sowieso nog een plekje vrij![]()
![]()
![]()
Neukenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar is iedereen eigenlijk vanavond?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: