met fakkels en hooivorkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Of heel Schiedam rukt zo uit richting Huize Driessen
Ik word regelmatig gebeld door mannen of Rob ook privé ontvangt. Op de één of andere manier denken ze dat ik Rob zijn seksuele belangen behartig. Vreemd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Of heel Schiedam rukt zo uit richting Huize Driessen
Baby in je buik leeft en schopt af en toe. (Dat voel je toch?quote:
quote:
Ja dat voel je, en hoequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Baby in je buik leeft en schopt af en toe. (Dat voel je toch?)
En de Simple Minds zingen alive and kicking!
Was jij niet zijn personal agent ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik word regelmatig gebeld door mannen of Rob ook privé ontvangt. Op de één of andere manier denken ze dat ik Rob zijn seksuele belangen behartig. Vreemd.
Bierquote:
I wishquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Was jij niet zijn personal agent ?
Ik wijnquote:
quote:
Als ik de eikel vind die op het station die posters heeft geplakt met mijn foto en jouw telefoonnummer.....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik word regelmatig gebeld door mannen of Rob ook privé ontvangt. Op de één of andere manier denken ze dat ik Rob zijn seksuele belangen behartig. Vreemd.
Ik had jouw foto en telefoonnummer, misdruk zeker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als ik de eikel vind die op het station die posters heeft geplakt met mijn foto en jouw telefoonnummer.....
Heb je vanochtend Mono wakkergekreund met een geile goeiemorgen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had jouw foto en telefoonnummer, misdruk zeker?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je vanochtend Mono wakkergekreund met een geile goeiemorgen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
En meestal ben ik het waarbij een kwartje traag valt, maar Alive and Kicking en deze begreep ik in één keer![]()
(Denk ik)
Ik snapte hem wel, maar klopt niet met gevoelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
En meestal ben ik het waarbij een kwartje traag valt, maar Alive and Kicking en deze begreep ik in één keer![]()
(Denk ik)
Het was uiteraard ook bullshit, want ze bedoelen uiteraard heel wat anders met alive and kicking, maar ik neem aan dt ik onderhand wel bekend sta om mijn vage gevoel voor humor?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel, maar klopt niet met gevoel
Ah, dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel, maar klopt niet met gevoel
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat bezig met andere zaken
ToT bedankt voor de muziekjes
En wellicht tot later
Ja vaagheidquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was uiteraard ook bullshit, want ze bedoelen uiteraard heel wat anders met alive and kicking, maar ik neem aan dt ik onderhand wel bekend sta om mijn vage gevoel voor humor?
quote:
Have funquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
En wellicht tot later
Ah jammer! Hey groetjes!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
En wellicht tot later
Als je 2X in 1 topic bijvoorbeeld alleen post:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Memory Lane
![]()
En WTF sinds wanneer is ditWelke BUG/FB topic heb ik nu weer gemist
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je 2X in 1 topic bijvoorbeeld alleen post:Memory Lane
![]()
dan krijg je die foutmelding dus.
Even 1 puntje of spatie of extra smiley er bij en dan krijg je die melding niet.
dat is al jaaaaaren zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Memory Lane
![]()
En WTF sinds wanneer is ditWelke BUG/FB topic heb ik nu weer gemist
[ afbeelding ]
Is dat echt zoquote:
Stiekem wel, memory lanequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat echt zoHmm, blijkbaar post ik dus niet vaak een identieke post in één topic
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Stiekem wel, memory lane
Die zien we best vaak voorbijkomen
Het forum wordt gewoon helemaal schijtziek van die memory lanes, terechte klacht van het forumquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Stiekem wel, memory lane
Die zien we best vaak voorbijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |