Wat maakt dat nu uit, moet je mij niet horen als ik dronkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben vreselijk plat, ik weet niet of ik dat durf
die moet toch juist?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je hebt niet dezelfde fout als LoLa ?
De dubbele punt in je wachtwoord
Vanmiddagquote:
Je bent verstaanbaar, dat is het belangrijkstquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Zwab, Symph en ACT kennen mijn stem en die praten nog met me
Jawel, jij klinkt hartstikke leukquote:
gewoon doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Zwab, Symph en ACT kennen mijn stem en die praten nog met me
Dan valt het allemaal nog wel mee dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar LoLa was die dus vergeten in te voerenquote:
Auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auwquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu uit, moet je mij niet horen als ik dronken
Met knallen erachterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent verstaanbaar, dat is het belangrijkst
quote:
De heldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
Ach ik heb ook wel gezeik gehad over mijn accent.Rulerofdeath kreeg wel elke keer opmerkingen over dat men het grappig vond, maar die praat dan ook ECHT dialect!
Geweldig!
Zeg ouwuh krentenkakkert, als ju niettttt uit Rotturdam of omstreken komttt ben je gewoon een homo! Gewoon takkuhmuihl houwuh ja toch niet dan.quote:
Pfff, maakt een accent nu uit. Wees er trots opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
Ach ik heb ook wel gezeik gehad over mijn accent.Rulerofdeath kreeg wel elke keer opmerkingen over dat men het grappig vond, maar die praat dan ook ECHT dialect!
Geweldig!
Ik heb erger gehoord ja, maar tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan valt het allemaal nog wel mee dus
Jeweetzelluf toch, ja tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg ouwuh krentenkakkert, als ju niettttt uit Rotturdam of omstreken komttt ben je gewoon een homo! Gewoon takkuhmuihl houwuh ja toch niet dan.
RoD de baasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
Geweldig!
quote:
Die zouden ze per direct van de radio moeten verbannenquote:
Ik begin nu tussen Rotterdams en plat Haags te vallen. Een fijne combinatie al zeg ik het zelf. Vrienden van me uit Zwolle vinden het maar nietsquote:
Da's een officiëel erkende wereldtaal. Nou jij weerquote:
Tsja, Zwollenaren zijn ook weer een slag apartquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik begin nu tussen Rotterdams en plat Haags te vallen. Een fijne combinatie al zeg ik het zelf. Vrienden van me uit Zwolle vinden het maar niets_
Ik praat niet Rotterdams, echt wel heel erg Schiedams, en dat is net anders, maar die Hagenezen beginnen op me in te werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik begin nu tussen Rotterdams en plat Haags te vallen. Een fijne combinatie al zeg ik het zelf. Vrienden van me uit Zwolle vinden het maar niets_
Dat is ook echt een boerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
Rulerofdeath kreeg wel elke keer opmerkingen over dat men het grappig vond, maar die praat dan ook ECHT dialect!
Geweldig!
Heerlijk volkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tsja, Zwollenaren zijn ook weer een slag apart
ja ik heb hem ook een paar keer ontmoetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook echt een boerGeweldige vent ook in het echte leven
Sint Isodorushoevequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook echt een boerGeweldige vent ook in het echte leven
Niets mis met plat Haags.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik praat niet Rotterdams, echt wel heel erg Schiedams, en dat is net anders, maar die Hagenezen beginnen op me in te werken
Nah is onderdeel van mijn taal en vroegah
Heh yupyup! Ik heb familie in Hoksebarge.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sint Isodorushoeve
Oons kent oons daar
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis met plat Haags.
Mijn moeder is opgegroeid in de Schilderswijk. Spreekt nooit plat. Tenzij ze hier 5 minuten door de stad loopt. Dan is het inééns weer een hoop "gekankûhr". Prachtig altijd. Die kan dan weer lekker in het Haags lullen, en ik doe dan mee natuurlijk
Net zoals hier in Goor, weliswaar in mindere mate, maar een geheim bewaren is hier onmogelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
Sint Isodorushoeve
Oons kent oons daar
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis met plat Haags.
Mijn moeder is opgegroeid in de Schilderswijk. Spreekt nooit plat. Tenzij ze hier 5 minuten door de stad loopt. Dan is het inééns weer een hoop "gekankûhr". Prachtig altijd. Die kan dan weer lekker in het Haags lullen, en ik doe dan mee natuurlijk
Hier in Schiedam weten ze dingen van me die ik zelf niet eens weetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net zoals hier in Goor, weliswaar in mindere mate, maar een geheim bewaren is hier onmogelijk
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh yupyup! Ik heb familie in Hoksebarge.
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]De Ster van Twente
Wat een vreselijk verkeerde woordkeuze
Nu pasquote:
Het "voordeel" van de kleinere gemeenschappenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net zoals hier in Goor, weliswaar in mindere mate, maar een geheim bewaren is hier onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |