Maar het was toch een achterlijke vraag? Wat had 'ie dan moeten zeggen, dat er iets in het water zit? Maalderinkquote:
Onterechte opmerking van Maalderink idd. Het zou nog best kunnen ook dat schaatsers beter gaan rijden als ze met Kramer trainen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar het was toch een achterlijke vraag? Wat had 'ie dan moeten zeggen, dat er iets in het water zit? Maalderink
Het lijkt me best kunnen dat mensen boven zichzelf uitstijgen als ze altijd met de beste trainen. Al zal je er ook exemplaren tussen hebben zitten die zich juist rot en mislukt voelen, maar door de bocht genomen lijkt het me alleen maar goed voor je eigen prestaties...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onterechte opmerking van Maalderink idd. Het zou nog best kunnen ook dat schaatsers beter gaan rijden als ze met Kramer trainen.
Dat.. en volgens mij zei Sven het ook meer als grapje..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt me best kunnen dat mensen boven zichzelf uitstijgen als ze altijd met de beste trainen. Al zal je er ook exemplaren tussen hebben zitten die zich juist rot en mislukt voelen, maar door de bocht genomen lijkt het me alleen maar goed voor je eigen prestaties...
Die miste ik al. What's up? Eraf gereden door andere Noorsen? ziek zwak en misselijk? gestopt?quote:
Jep, echt zo'n 'wat wil je nou horen'-lachje had 'ie....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat.. en volgens mij zei Sven het ook meer als grapje..
Waar is het gezeik?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:37 schreef Norrage het volgende:
En het was ook een grapje van Maalderink, lkom op zeg. Ging er nauwelijks serieus op in en Kramer deed er lacherig over.
Gezeik weer hier
Nee, dat heb je nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar is het gezeik?
Ik lees trouwens net dat ik een Duitse heb gemist die 40.45 reed op de 500m?
Nee, dat gebeurde bij het WK Allround 2011quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar is het gezeik?
Veel gedoe vorige pagina maar ik telde maar 2 zeikers als ik het nu bekijk. Maar dat er weer zo op ingegaan wordtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar is het gezeik?
wust staat nu nog dik voorquote:
Als Erben maar de OS doetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:26 schreef tong80 het volgende:
En wat een kut vent die Herman.
Waarom zit Erben er niet ?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:27 schreef Sachaaa het volgende:
"Jaren niet gezien deze vorm", zeiden ze dat bij Kramer vanochtend ook niet?
Zou er iets in t trainingsschema veranderd zijn of zou het gewoon toeval zijn dat beiden gelijktijdig weer in vorm zijn?
minder krachttraining meer aandacht voor de schaatshouding, hoeken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:27 schreef Sachaaa het volgende:
"Jaren niet gezien deze vorm", zeiden ze dat bij Kramer vanochtend ook niet?
Zou er iets in t trainingsschema veranderd zijn of zou het gewoon toeval zijn dat beiden gelijktijdig weer in vorm zijn?
met die shorttrackster erbij was dat dus 1-2-3-4-5quote:
dat lijkt me onmogelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zou toch wel een bazenuitslag zijn, bij een toernooi in Nederland
Echt welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zou toch wel een bazenuitslag zijn, bij een toernooi in Nederland
Die had iedereen op een hoop gereden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
met die shorttrackster erbij was dat dus 1-2-3-4-5
Rotteveel en Bloemen dus goed voor de sport?quote:
mogen er maar vier meedoenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
met die shorttrackster erbij was dat dus 1-2-3-4-5
Gelukkig is het bij de mannen achter Sven een stuk spannender en internationaler ja. Goed teken dat twee Nederlandse mannen niet eens meer de 10km mogen schaatsen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rotteveel en Bloemen dus goed voor de sport?
Dat zij geen 10km rijden is idd goed voor de sport.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rotteveel en Bloemen dus goed voor de sport?
Aan haar neusschelpen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat voor operatie krijgt Wust eigenlijk na het seizoen?
Beste 3 vrouwen gaan naar het WK...skate-off voor het laatste ticket lijkt me.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:41 schreef Remzz het volgende:
Word nog lachen wie naar het WK gaat zo...
Echt? Beter dan Niemann?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Als Ireen Wust volgend jaar nog een gouden plak wint dan is de beste schaatsster ooit in mijn ogen
Mwah.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Als Ireen Wust volgend jaar nog een gouden plak wint dan is de beste schaatsster ooit in mijn ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |