SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Geen zelfhulp dus.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik help mezelf regelmatig.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Paracetemol werkt ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hardnekkige vorm van hoofdpijn dus
KusIk heb gisteren nog een marathon gehouden.quote:
Hoe was de finish?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een marathon gehouden.![]()
![]()
Nat.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
SA.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja.quote:
Nogal.quote:
Werkt niet.quote:
Kom dan!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wat doen ze dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godsamme, UPC loopt weer aardig te kloten
Ziggo doet lief tegen mij
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb net een foto van mijn bips gevonden, maar ik kan hem niet doorlinken. Kan hem ook niet opslaanquote:
Printscreen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb net een foto van mijn bips gevonden, maar ik kan hem niet doorlinken. Kan hem ook niet opslaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Verbinding valt steeds doodquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doen ze dan?
Ziggo doet lief tegen mijDie ene uit KPD?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb net een foto van mijn bips gevonden, maar ik kan hem niet doorlinken. Kan hem ook niet opslaanDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oei, pa is aan het shoppen voor eten... Ik ben benieuwd wat dat gaat worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daarom blijf ik binnenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat is ook mijn plan voor de rest van de avondquote:. Lekker films kijken
.
Gister heb ik Sinterkerst&Nieuw gevierd met mijn huisgenoten, en toen zijn we ook nog de stad in gegaan.quote:![]()
Filmsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn plan voor de rest van de avond. Lekker films kijken
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ai en vandaag ook nog school gehad zeker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gister heb ik Sinterkerst&Nieuw gevierd met mijn huisgenoten, en toen zijn we ook nog de stad in gegaan.
Was wel gezellig neem ik aan?![]()
![]()
Dit lees ik goed? ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gister heb ik Sinterkerst&Nieuw gevierd met mijn huisgenoten, en toen zijn we ook nog de stad in gegaan.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jep, van 1 tot 4 gelukkig, dus niet heel vroeg.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ai en vandaag ook nog school gehad zeker?
Was wel gezellig neem ik aan?
Het was zooooo leuk! Ik heb echt zo hard en veel gelachen.![]()
![]()
Het is januari en jij viert sinterkerst en nieuw?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:. Ik weet nog niet welke... Zo maar eens kijken.
Is toch logisch, midden januariquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is januari en jij viert sinterkerst en nieuw?.
Ja. We zouden samen Sinterklaas vieren (dat doen we elk jaar) en hadden bedacht dat een donderdag het handigste was. Toen we ergens in november een datumprikker eruit gooiden was dit de eerste (en volgens mij ook enige) donderdag dat iedereen kon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is januari en jij viert sinterkerst en nieuw?![]()
Doordat ik Vin aan het dwingen ben om Tarantino te kijken wil ik nu ook Tarantino kijken. Misschien even downloaden zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik weet nog niet welke... Zo maar eens kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, gelukkig maar danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jep, van 1 tot 4 gelukkig, dus niet heel vroeg.
Het was zooooo leuk! Ik heb echt zo hard en veel gelachen.![]()
![]()
Ik snap niks van die rare FOK!logicaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent ook al oudquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap niks van die rare FOK!logica![]()
Dat is heel gemeen om te zeggen hoor!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is heel gemeen om te zeggen hoor!!![]()
![]()
quote:
Jij krengquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De jeugd van tegenwoordig totaal respectloosquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Billenkoek verdien jij jongedamequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vertel meer!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En lijkt me nog echt leuk werk ook.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Billenkoek verdien jij jongedame![]()
![]()
Ideaal dan toch, hopen dat het luktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En lijkt me nog echt leuk werk ook.![]()
Ik ben even druk met mn geilheid wegwerkenquote:![]()
MAAR ANDERS
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben even druk met mn geilheid wegwerken![]()
MAAR ANDERS![]()
![]()
Als je dan mee mag op cruise is het een droombaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Facilitair medewerker op een cruiseschip![]()
![]()
Tofquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Facilitair medewerker op een cruiseschip
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Facilitair medewerker op een cruiseschip
[b]AirwiN schreef [/b]
Uiteraard mag je mee op cruise, alleen dan om te werken hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als je dan mee mag op cruise is het een droombaan![]()
Maar je werkt niet 24/7quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard mag je mee op cruise, alleen dan om te werken he![]()
![]()
Ik ben verwekt op de amsterdamrijncruisedingus
[b]AirwiN schreef [/b]
Wees er maar trots opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben verwekt op de amsterdamrijncruisedingus![]()
Geen idee waar ik verwekt ben ik gok het bed van mijn ouders
14 SHADES OF GREY
Dit herinnert mij eraan dat ik mam nog moet vragen of ik met Kerst in elkaar geneukt benquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben verwekt op de amsterdamrijncruisedingus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dit herinnert mij eraan dat ik mam nog moet vragen of ik met Kerst in elkaar geneukt ben![]()
Mn zoon is verwekt op de middenstip van een voetbalveld
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dit herinnert mij eraan dat ik mam nog moet vragen of ik met Kerst in elkaar geneukt ben
14 SHADES OF GREY
Van Ajax?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mn zoon is verwekt op de middenstip van een voetbalveld14 SHADES OF GREY
Bij Ajax word je dan ook standaard genaaidquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mn zoon is verwekt op de middenstip van een voetbalveld![]()
Nee want ex was kakkerlakquote:![]()
Op de middenstip van Dordrecht_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Of all placesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want ex was kakkerlak![]()
14 SHADES OF GREY
Ex was dan toch een soort van heldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want ex was kakkerlak![]()
![]()
![]()
![]()
Wat deed je op de middenstip van Dordrecht?
edit: neuken blijkbaar, maar waarom?![]()
![]()
We waren te geil om de biesbosch te halenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Seks hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ex was dan toch een soort van held![]()
![]()
![]()
Wat deed je op de middenstip van Dordrecht?![]()
Daarna in slaap donderen en wakker gemaakt worden door een vrijwilliger van dordt
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks hebben![]()
Daarna in slaap donderen en wakker gemaakt worden door een vrijwilliger van dordt
14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks hebben![]()
Daarna in slaap donderen en wakker gemaakt worden door een vrijwilliger van dordt![]()
Ook zo op het veld kunnen komen daar![]()
![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ook zo op het veld kunnen komen daar
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn volgende doel is seks op de middenstip van de ArenA.
Maar denk niet dat dat gaat lukken
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel slecht eigenlijk. Dat lukt me niet eens hier bij de Boys (ik kan dan ook niet goed klimmenquote:)
![]()
Sommige dingen moeten gewoonquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel slecht eigenlijk. Dat lukt me niet eens hier bij de Boys (ik kan dan ook niet goed klimmen)
![]()
Dit was er 1 van
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaad, sommige dingen moet gewoon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten gewoon![]()
Dit was er 1 van
Zoals snel wat voedsel naar binnen werken nu...![]()
![]()
Kleine foto zoquote:Neuhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verbinding valt steeds dood
[..]
Die ene uit KPD?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
En dan neuken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige dingen moet gewoon.
Zoals snel wat voedsel naar binnen werken nu...Verdommequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
yup. Ik heb wel een linkje voor je.quote:
Doe eens gevenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
yup. Ik heb wel een linkje voor je.![]()
En doe mij eens appen want ik kan jou niet toevoegen
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn moeder heeft 3 vriendinnen over te eten. Ik had al hoofdpijn.
Moet ik eerst je nummer hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens geven![]()
En doe mij eens appen want ik kan jou niet toevoegen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn moeder heeft 3 vriendinnen over te eten. Ik had al hoofdpijn.![]()
![]()
Die is nog steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik eerst je nummer hebben.
[b]AirwiN schreef [/b]
0906-hups.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja help mij van mn geilheid af!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Andere telefoon, veel niet overgezet. Die van mij is ook nog steeds hetzelfde hoorquote:quote:
Moet wel lukken, maar je hebt een fobie voor het noorden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja help mij van mn geilheid af!![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Helaasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet wel lukken, maar je hebt een fobie voor het noorden.
[b]AirwiN schreef [/b]
14 SHADES OF GREY
Daar ben jij aan toequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet je al iets over zondag?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok. Kan gebeuren!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
En kutvoetbal.... ze verplaatsen die wedstrijd misschien nietGewoon fokking om half 9 me bed uit op een zaterdag
En dan zeg 1 chick uit me elftal: lekker, dan hebben we daarna heel de dag voor ons zelf !
Ik: ja maar jij werkt niet, dus dan is vroeg je nest uit niet lekker![]()
![]()
Dan stop je toch weer met voetbal?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En kutvoetbal.... ze verplaatsen die wedstrijd misschien nietGewoon fokking om half 9 me bed uit op een zaterdag
En dan zeg 1 chick uit me elftal: lekker, dan hebben we daarna heel de dag voor ons zelf !
Ik: ja maar jij werkt niet, dus dan is vroeg je nest uit niet lekkerDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Met een beetje pech mag ik binnenkort om half 7 mn nest uit voor een wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik: ja maar jij werkt niet, dus dan is vroeg je nest uit niet lekker[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Sowieso vaag tijdstip voor de dames. Zal de tegenstander blij mee zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik: ja maar jij werkt niet, dus dan is vroeg je nest uit niet lekker
[b]AirwiN schreef [/b]
Voetbal is toch altijd vroeg op staan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik: ja maar jij werkt niet, dus dan is vroeg je nest uit niet lekker![]()
![]()
senioren nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voetbal is toch altijd vroeg op staan?thuis altijd 15;00 uur en nu OPEENS
10:00 uur
![]()
Vanaf de Ctjes niet meerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voetbal is toch altijd vroeg op staan?![]()
Visite
[b]AirwiN schreef [/b]
die komen gelukkig uit Lombardijen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso vaag tijdstip voor de dames. Zal de tegenstander blij mee zijn
Maar die week erop moet ik naar DBGC, oude tonge.... Ook om 10:00 spelen
Gekkenhuis![]()
![]()
irritant is dat hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met een beetje pech mag ik binnenkort om half 7 mn nest uit voor een wedstrijd.![]()
![]()
Je hebt het tegen mij he? Voetbalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf de Ctjes niet meer![]()
Visite![]()
![]()
nooit!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan stop je toch weer met voetbal?![]()
![]()
Tegen wie?quote:14 SHADES OF GREY
Kom je de 20ste hier kijken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen naar de kapper
14 SHADES OF GREY
GMTAquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Zelfde seconde, zelfde smiley
14 SHADES OF GREY
Ja ik ben dit jaar nog niet geweestquote:
14 SHADES OF GREY
Dan zou ik maar gauw gaan jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik ben dit jaar nog niet geweest![]()
![]()
![]()
Ik ben vorig jaar 1 keer naar de kapper geweest en dat was om paarse extencions te zetten, vooral niet knippen ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou. Het is in Utrecht, hun eerste speelt om 1 uur tegen... Utrecht. Beter gaan ze gewoon switchen, anders Ga ik die zaterdag wel in utrecht slapen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Erg gezonde punten jij zeker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben vorig jaar 1 keer naar de kapper geweest en dat was om paarse extencions te zetten, vooral niet knippen ofzo[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh jawelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gaat geen leuke middag worden voor jou
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, schijthekel aan de kappertquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zelf doen danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, schijthekel aan de kappert
14 SHADES OF GREY
Goede vinden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, schijthekel aan de kappert[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:
Ik beloof dat ik dit jaar wel de puntjes ga laten knippen. Max 2 cmquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het maar gebeurt hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik dit jaar wel de puntjes ga laten knippen. Max 2 cm![]()
![]()
mijn kapper knipt minder.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik beloof dat ik dit jaar wel de puntjes ga laten knippen. Max 2 cm[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gesport, boodschappen gedaan, was draaien, was ophangen, eten maken, afwassen. Nu is het wel mooi geweest. Niets meer doen behalve tv, fok en bier.![]()
Maar hoe langer je wacht ermee hoe groter het stuk is om te knippen zodat het weer 'gezond' isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik beloof dat ik dit jaar wel de puntjes ga laten knippen. Max 2 cm![]()
Je had toch al gesport of niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Gesport, boodschappen gedaan, was draaien, was ophangen, eten maken, afwassen. Nu is het wel mooi geweest. Niets meer doen behalve tv, fok en bier.![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef xFriendx het volgende:
Gesport, boodschappen gedaan, was draaien, was ophangen, eten maken, afwassen. Nu is het wel mooi geweest. Niets meer doen behalve tv, fok en bier.denk dat ik mee ga doen
14 SHADES OF GREY
2cm is de maxquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar hoe langer je wacht ermee hoe groter het stuk is om te knippen zodat het weer 'gezond' is
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat is inclusief ja, ben niet voor een 2e keer gegaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je had toch al gesport of niet?![]()
![]()
Oh dacht alquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, dat is inclusief ja, ben niet voor een 2e keer gegaan![]()
![]()
ik dadelijk ook. en zin om te neuken wel. maar beetje laat om nu nog moeite te gaan doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt goeddenk dat ik mee ga doen
![]()
![]()
Jij woont toch niet zo ver weg?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dadelijk ook. en zin om te neuken wel. maar beetje laat om nu nog moeite te gaan doen.![]()
![]()
niet zo ver van venleuh nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij woont toch niet zo ver weg?![]()
![]()
Geen dawggie style zonder er moeite voor te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik dadelijk ook. en zin om te neuken wel. maar beetje laat om nu nog moeite te gaan doen.
14 SHADES OF GREY
joh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen dawggie style zonder er moeite voor te doen![]()
![]()
ik zei al dat ik geen zin heb om moeite te doen nu.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Das niet zo ver nee
Loopt er niks in Helmond rond dan?
"hoe laat ben je hier?" is hoeveel moeite ik nu ongeveer wil doen.![]()
![]()
heb n logeehond erbij... was ff een flinke wandeling waard, maar alles ligt te slapen nu! Tijd voor pizza
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Whaha, leven als single zou soms toch ook wat spektakel opleveren volgens mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei al dat ik geen zin heb om moeite te doen nu.
"hoe laat ben je hier?" is hoeveel moeite ik nu ongeveer wil doen.![]()
![]()
Dan ga jij het druk krijgen hierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Whaha, leven als single zou soms toch ook wat spektakel opleveren volgens mij
14 SHADES OF GREY
Sta jij ook al in de wachtrij dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga jij het druk krijgen hier![]()
![]()
zo lui.... nou dat beloofd niet echt stomende seks als je al op die manier iemand kan regelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei al dat ik geen zin heb om moeite te doen nu.
"hoe laat ben je hier?" is hoeveel moeite ik nu ongeveer wil doen.
"als jij niks zegt doe ik het ook niet hoor."quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Whaha, leven als single zou soms toch ook wat spektakel opleveren volgens mij![]()
ik heb er weleens nog minder moeite voor gedaan, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zo lui.... nou dat beloofd niet echt stomende seks als je al op die manier iemand kan regelen![]()
![]()
Nee ik moet nog een nummertje trekkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sta jij ook al in de wachtrij dan?
14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
"als jij niks zegt doe ik het ook niet hoor."![]()
![]()
Doe maar snel, de rij groeit snel volgens mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik moet nog een nummertje trekken![]()
![]()
69?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik moet nog een nummertje trekken
de voorspelbaarheid.![]()
![]()
Ola chikco's e chicka's"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
jij wilt gecastreerd wakker worden?quote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ah ik merk het al, het is hier weer op het gebruikelijke niveau.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik heb net genilfisktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah ik merk het al, het is hier weer op het gebruikelijke niveau."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
wie zegt dat ze blijft slapen? ik bel wel een taxi naderhand.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij wilt gecastreerd wakker worden?![]()
![]()
Heloef. Hoe voel je je? Alweer een dagje ouder he.. einde komt wel snel in zicht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah ik merk het al, het is hier weer op het gebruikelijke niveau.![]()
lol, je hebt nog de illusie dat vrouwen naar jou toe komen, wat schattigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
wie zegt dat ze blijft slapen? ik bel wel een taxi naderhand.
Ziek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heloef. Hoe voel je je? Alweer een dagje ouder he.. einde komt wel snel in zicht.
Echt ziek, loopneus, kriebelhoest alles.
C'est la vie
Ouderdom, ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ziek.
Echt ziek, loopneus, kriebelhoest alles.![]()
![]()
geen illusie hoor. gewoon ervaring. jouw referentiekader lijkt me ietwat smal, schattig wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, je hebt nog de illusie dat vrouwen naar jou toe komen, wat schattig![]()
![]()
uiteindelijk toch nog voor seks betaald dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
wie zegt dat ze blijft slapen? ik bel wel een taxi naderhand.zou er wel een dichtbij regelen dan, anders zijn taxikosten zo hoog. Kun je nog beter een dure dame laten komen
beterschap loef.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ziek.
Echt ziek, loopneus, kriebelhoest alles.![]()
![]()
Hehe, dat dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uiteindelijk toch nog voor seks betaald duszou er wel een dichtbij regelen dan, anders zijn taxikosten zo hoog. Kun je nog beter een dure dame laten komen
scherp hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uiteindelijk toch nog voor seks betaald duszou er wel een dichtbij regelen dan, anders zijn taxikosten zo hoog. Kun je nog beter een dure dame laten komen
hier heb ik niet van terug.
![]()
![]()
quote:
hoe werkt dat redelijk snel douchen?14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
scherp hoor.hier heb ik niet van terug.
Nee, niet zo'n zin inquote:Gewoon, half uurtje ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hoe werkt dat redelijk snel douchen?Kan er niet aan denken.quote:![]()
niet scheren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hoe werkt dat redelijk snel douchen?![]()
![]()
Damn, ben goed bezig, gezogen, gedweild, nu koken. Nog ff wat werk afmaken en dan van mn weekend genieten
Douchen binnen een tijd van 3 a 5 minuten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hoe werkt dat redelijk snel douchen?C'est la vie
ik zat net te denken.... das duidelijk trage rdan snel douchen, maar toch nét wat relaxter dan een snelle afspoelbeurt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hoe werkt dat redelijk snel douchen?dan mag je maar 1 been scheren?
Wast lekker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:48 schreef PeuRac het volgende:
Damn, ben goed bezig, gezogen, gedweild, nu koken. Nog ff wat werk afmaken en dan van mn weekend genietenRustig aan.![]()
half uur douchen is redelijk snel...? hoe lang sta jij doorgaans onder de douchequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, niet zo'n zin in
[..]
Gewoon, half uurtje ofzo
[..]
Kan er niet aan denken.
geen idee, de Miele was eigenlijk het werk aan het doen, ik hielt t apparaat alleen vastquote:
Mja, kan ook een uurtje zijn hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
half uur douchen is redelijk snel...? hoe lang sta jij doorgaans onder de douche![]()
![]()
quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
lol, jij maakt je gasleverancier blijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, kan ook een uurtje zijn he
nee.. weet je wat dat aan taxikosten maakt..?quote:
hielt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen idee, de Miele was eigenlijk het werk aan het doen, ik hielt t apparaat alleen vastC'est la vie
waarschijnlijk niet totdat je zegt waar je woontquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee.. weet je wat dat aan taxikosten maakt..?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, kan ook een uurtje zijn he
Tsja, krijg je als je spelling al zuigt sinds je 6jr oud bentquote:daarom wordt al mn belangrijke zakelijke communicatie bekeken voordat t de deur uit gaat.
van jou ben ik niet bang dat je me castreert.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee.. weet je wat dat aan taxikosten maakt..?![]()
![]()
Hoi!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
van jou ben ik niet bang dat je me castreert.
Neuken?
[b]AirwiN schreef [/b]
niet eens... ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
van jou ben ik niet bang dat je me castreert.
Snottersnotter.quote:
Zow... weekend.
Auto kapot, daar gaan we morgen wel eens naar kijken.
Nu rustProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
of wil je een koekje?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sorryquote:
Als boter!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik moet mn remlicht repareren morgen.... hoop echt dat niemand me ziet zou toch wel vrij genant kunnen wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:53 schreef fietsie het volgende:
Zow... weekend.
Auto kapot, daar gaan we morgen wel eens naar kijken.
Nu rust
hm... beetje wel jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je veel te soft voor volgens mij.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Komt dat nou van dat gescrub en gescheer?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Of kostbaar...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik moet mn remlicht repareren morgen.... hoop echt dat niemand me ziet zou toch wel vrij genant kunnen worden
Ik heb een vasthangende rem / handrem lijkt het op; morgen ff opkrikken, en wat remmen en wiel-draaienProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee. Einde bloedweek! En dan is het altijd ergquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Komt dat nou van dat gescrub en gescheer?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Klepje open, lampje eruit, lampje erin toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik moet mn remlicht repareren morgen.... hoop echt dat niemand me ziet zou toch wel vrij genant kunnen wordenRustig aan.![]()
Mijn deuren zaten vastgevroren vanochtend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of kostbaar...
Ik heb een vasthangende rem / handrem lijkt het op; morgen ff opkrikken, en wat remmen en wiel-draaien
Rustig aan.![]()
handig als je dat allemaal zelf kan!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of kostbaar...
Ik heb een vasthangende rem / handrem lijkt het op; morgen ff opkrikken, en wat remmen en wiel-draaienThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik heb het altijd de week ervoor... dat is na het weekendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Einde bloedweek! En dan is het altijd erg![]()
![]()
vinnie is er niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Einde bloedweek! En dan is het altijd erg![]()
![]()
![]()
mja, eerst maar eens kijken hoe dat klepje open gaat.. lampje wisselen moet wel lukkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klepje open, lampje eruit, lampje erin toch?Maar vrees dat er mn zekering niet helemaal ok is, want lanmpje is vorige maand vervangen. Zekeringen heb ik ook nog wel liggen, dus komt wel goed, maar moet dus eerst testen (??) waar t aan ligt. first things first... klepje open proberen te maken
Voor het sporten heb ik me gewogen, vanmiddag. Ik woog 82 kilo.
Er is nog aardig wat te gaan, voor mij. In eerste instantie neem ik genoegen met een streefgewicht van 75 kilo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Moet wel, want er zijn geen garages open op zaterdag....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
handig als je dat allemaal zelf kan!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, die heeft een verjaardag !!quote:
En damn ik ben niet getrouwd met die pup hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed bezig kaneelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is nog aardig wat te gaan, voor mij. In eerste instantie neem ik genoegen met een streefgewicht van 75 kilo.![]()
![]()
"mijn" garage wel... niet de hele dag, maar wel een ochtend dacht ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet wel, want er zijn geen garages open op zaterdag....They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Zet gewoon alles om in spier zodat je gewoon strak wordtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is nog aardig wat te gaan, voor mij. In eerste instantie neem ik genoegen met een streefgewicht van 75 kilo.
Rustig aan.![]()
Heb 1 uur op de crosstrainer gestaan, voelde goed. Nu moet ik dat vaker gaan doen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is het vaak he? De disciplinequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb 1 uur op de crosstrainer gestaan, voelde goed. Nu moet ik dat vaker gaan doen.![]()
meh... das koud tegen die tijd dat ik er (hypothetisch!) zou zijnquote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nou dan regel je toch een ander om de jeuk wat draagzamer te maken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, die heeft een verjaardag !!
En damn ik ben niet getrouwd met die pup hoorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niks mis met meer spier, alleen wil ik dat buikvet weg hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zet gewoon alles om in spier zodat je gewoon strak wordtAltijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is het vaak he? De discipline
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet naar dawg toe willenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
meh... das koud tegen die tijd dat ik er (hypothetisch!) zou zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dan regel je toch een ander om de jeuk wat draagzamer te maken?
[b]AirwiN schreef [/b]
klantje van mij heeft een hometrainer in de huiskamer staan, vond ik wel een goed plan. Ik had voorheen een soort van eh... tja geen idee hoe t heet, soort heen-en-weer-zwier-want-das-goed-voor-je-buik-en-billen-apparaat in de kamer.. dan ga je toch makkelijker er ff opstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb 1 uur op de crosstrainer gestaan, voelde goed. Nu moet ik dat vaker gaan doen.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Vlek op mn bril!! Om gek van te worden
[b]AirwiN schreef [/b]
andere bril pakken...!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Vlek op mn bril!! Om gek van te wordenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Mijn huis is niet zo groot, dus kan dat hier niet neerzetten. Maar bij mijn ouders staat ie wel op zolder, dus moet ik eerst even 10 minuten fietsen ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klantje van mij heeft een hometrainer in de huiskamer staan, vond ik wel een goed plan. Ik had voorheen een soort van eh... tja geen idee hoe t heet, soort heen-en-weer-zwier-want-das-goed-voor-je-buik-en-billen-apparaat in de kamer.. dan ga je toch makkelijker er ff opstaan
EN ik snap niet wat voor apparaat je bedoelt
Krachttraining kost ook een bonk energie, daarnaast gaat je rustverbranding omhoog...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met meer spier, alleen wil ik dat buikvet weg hebben.
Ik zou het combineren met conditie training.. Krachttraining heeft sowieso ook gewoon zijn rust nodig dus dan kan je prima op die rustdagen lekker je conditie trainen toch?
Combineer het, het is leuk en je ziet echt lichamelijke veranderingen als je het goed doet.Rustig aan.![]()
Ik heb er maar 1quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ga ff zoeken .... zoekterm "fitness apparaat voor buikspieren"komt vast een flinke lading plaatjes van dingen die ik niet bedoelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn huis is niet zo groot, dus kan dat hier niet neerzetten. Maar bij mijn ouders staat ie wel op zolder, dus moet ik eerst even 10 minuten fietsen ofzo.
EN ik snap niet wat voor apparaat je bedoelt
trillende dingen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga ff zoeken .... zoekterm "fitness apparaat voor buikspieren"komt vast een flinke lading plaatjes van dingen die ik niet bedoelProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Word.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krachttraining kost ook een bonk energie, daarnaast gaat je rustverbranding omhoog...
Ik zou het combineren met conditie training.. Krachttraining heeft sowieso ook gewoon zijn rust nodig dus dan kan je prima op die rustdagen lekker je conditie trainen toch?
Combineer het, het is leuk en je ziet echt lichamelijke veranderingen als je het goed doet.![]()
heb m gevonden... inclusief een hip tellsell filmpje
misschien krijg ik ook zon lijf ghehe
Haha, ik wou al zeggen: Heb jij ook zo'n lijf?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
heb m gevonden... inclusief een hip tellsell filmpje
misschien krijg ik ook zon lijf ghehe
nee, in dat filmpje zeggen ze dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeel snel afvalt, maar das heus niet waarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen: Heb jij ook zo'n lijf?en volgens mij krijg je er ook niet zon strakke buik van, dat was wel t doel eigenlijk. want ik vind buik spier oefeningen echt eh.. stom.
Dus je zet je linkervoet neer en dan draait het ding automatisch naar rechts, wat dus betekent dat je met je armen alleen maar zwiert en geen kracht hoef te zetten. Immers die draaibeweging komt al voort uit je benen icm dat pedaal.
Soms leuk om te zien al die apparaten die met 10 min per dag je in 4 weken slank maken.
'Kijk hier, met dit apparaat, speciaal voor uw buik krijgt u mooie buikspieren!'
En ondertussen zit er een vent op die tevens gigantische biceps/triceps/schouders hebben. Die krijg je dan heus weer niet van dat apparaat en tilt ie waarschijnlijk gewoon gewichten.
Daarnaast werkt al dat spul vaak alleen maar icm goede voeding.![]()
Maar je wilt dus ook een strakkere buik?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, in dat filmpje zeggen ze dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeel snel afvalt, maar das heus niet waaren volgens mij krijg je er ook niet zon strakke buik van, dat was wel t doel eigenlijk. want ik vind buik spier oefeningen echt eh.. stom.
klopt.... tis helemaal niet zwaar, daarom ook beetje een miskoop. maar tis opzich wel een leuk apparaatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:13 schreef xFriendx het volgende:
Dus je zet je linkervoet neer en dan draait het ding automatisch naar rechts, wat dus betekent dat je met je armen alleen maar zwiert en geen kracht hoef te zetten. Immers die draaibeweging komt al voort uit je benen icm dat pedaal.
Soms leuk om te zien al die apparaten die met 10 min per dag je in 4 weken slank maken.
'Kijk hier, met dit apparaat, speciaal voor uw buik krijgt u mooie buikspieren!'
En ondertussen zit er een vent op die tevens gigantische biceps/triceps/schouders hebben. Die krijg je dan heus weer niet van dat apparaat en tilt ie waarschijnlijk gewoon gewichten.
Daarnaast werkt al dat spul vaak alleen maar icm goede voeding.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
wil weer mn strakke buik terug en mn billen strakker, rest is goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je wilt dus ook een strakkere buik?
maar mn buik was pas echt mooi, toen ik eigenlijk te mager was, dus moet dus gewoon saaie oefeningen doenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Gewoon lekker planken ipv die kromme buikspieroefeningen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil weer mn strakke buik terug en mn billen strakker, rest is goed
maar mn buik was pas echt mooi, toen ik eigenlijk te mager was, dus moet dus gewoon saaie oefeningen doen![]()
planken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon lekker planken ipv die kromme buikspieroefeningen.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Wie zegt dat ik dat met jou of jij met mij wil?quote:Begin mild te worden soms op mn oude dagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij wilt gecastreerd wakker worden?misschien
dus![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dat ziet er een stuk prettiger (doch zwaar) uit...!quote:
krijg altijd zon ast van mn stuitje, nek en rug van sit-ups
ga ik morgen ff proberen!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Er is altijd wel iemand bereid toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat met jou of jij met mij wil?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand bereid toch?misschien wel idd
misschien ik niet
dus![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ook maar frustraties wegfietsen ofzo... Alles beter dan toegeven aan eten![]()
![]()
En niet meteen opgeven als je denkt dat een minuut lastig is. Zelf doe ik 3x 50 seconden met een pauze van 2 minuten ofzow tussen de setjes en dan voel ik het al behoorlijk. Trillen en zo. Moet beter kunnen op zich, moet ook nodig de buikspieren weer wat meer meepakken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ziet er een stuk prettiger (doch zwaar) uit...!
krijg altijd zon ast van mn stuitje, nek en rug van sit-ups
ga ik morgen ff proberen!![]()
En dan na het fietsen nog meer lekkere trekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ook maar frustraties wegfietsen ofzo... Alles beter dan toegeven aan eten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
maar dan heb je alleen je rechte spieren , niet je schuine toch? of zou je dan op 1 arm kunnen steunen, op je zij zeg maar?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En niet meteen opgeven als je denkt dat een minuut lastig is. Zelf doe ik 3x 50 seconden met een pauze van 2 minuten ofzow tussen de setjes en dan voel ik het al behoorlijk. Trillen en zo. Moet beter kunnen op zich, moet ook nodig de buikspieren weer wat meer meepakken.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dan heb je alleen je rechte spieren , niet je schuine toch? of zou je dan op 1 arm kunnen steunen, op je zij zeg maar?
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: