Ymme! Gefeliciteerd! Je hebt het niet eens tot in de OP gehaald man vrouw!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:10 schreef ymme het volgende:
3 dagen voor NOD plas ik gewoon even 2 streepjes![]()
Oh ooohhhh hyper! Niet gedacht dus dacht, om zeker te zijn en gerust ongesteld te kunnen worden.
En manlief zit nu in het buitenland dus... Oh help! Het is gelukt, ondanks het weinig thuis zijn van man.
Dat is de reden waarom ik nu temp, van de week maar eens bellen met de huisarts.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef Suikertante het volgende:
Ymme, gefeliciteerd!!![]()
![]()
Zand, ook ik temperatuurde voor de zekerheid, ik was bang dat als het niet zou lukken ik weer naar huis gestuurd zou worden met de mededeling dat ik moest gaan temperaturen.
En zelfs die 14 dagen schijnen nog te kunnen varierenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:17 schreef Purple010 het volgende:
Ik was ook in de veronderstelling dat ongesteldheid = ovulatie (14 dagen ervoor) betekende.
Jammer dat het niet zo is...
Klopt, maar... Je luteale fase (tussen eisprong en menstruatie) duurt altijd even lang, ook als dat geen 14 maar 12 of 16 dagen is. Als je cyclus 'uitloopt' ligt dat vrijwel altijd aan de fase daarvoor. Tenminste, dat is wat ik begreep van lurken in het andere topicquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En zelfs die 14 dagen schijnen nog te kunnen varieren. Dacht in het begin ook dat dat een vast gegeven was, maar nu we langer bezig zijn heb ik toch maar eens m'n studieboeken er bij gepakt om te zien of die 14 dagen nou echt zo statisch zijn. Antwoord - vrij vertaald: Als (zie de ALS) het eitje springt, dan is dat MEESTAL 14 dagen voor het ongesteld worden.
Dus, so far de zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |