abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121438294

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attentie turkjes

De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.

U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!

We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr

EN OHJA, tis vanaf 29.50

Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit. :)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:17:36 #2
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_121438343
Naaier waarom zet je deze
pi_121440321
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef xminator het volgende:

[..]

per maand of per jaar :').

Per maand is dat opzicht wel genoeg(veel) als jas en schoenen maar door ouders apart worden betaald.
¤ 200 per jaar is inderdaad erg weinig, maar ¤ 200 per maand is ook erg veel - óók als jas en schoenen door ouders worden betaald. :')

Als je met 12x ¤ 200 = ¤ 2400 per jaar aan kleedgeld niet eens schoenen en jas kan kopen, dan doe je iets niet goed... -O-
  vrijdag 11 januari 2013 @ 19:39:33 #4
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_121445004
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Beach het volgende:
PWF
Ik voel me vereerd :*
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_121445100
Ik kreeg 50 cent aan zakgeld toen ik ongeveer 10 was. Dat geld wilde ik opsparen om iets groots te kopen, maar nadat mijn moeder het gespaarde geld had ontdekt gaf ze mij een poosje geen zakgeld meer omdat ze vond dat ik wel genoeg had. Echt een naaistreek. :r

Kleedgeld heb ik nooit gehad en zou ik mijn kinderen ook niet geven. Maar ik zou wel open zijn over de inkomsten en uitgaven en hen op jonge leeftijd laten meedenken over besteding.

Ik herinner me trouwens een verhaal van een kind dat voor het eerst zijn eigen loon verdient en het geld trots aan zijn vader schenkt. Vader pakt een aansteker en steekt het geld in brand. Kind krijgt tranen in de ogen, wijst op de moeite die hij voor dat geld heeft moeten doen. Vader antwoordt: weet je ook eens hoe ik me voel wanneer jij mijn zuur verdiende centjes verspilt. Meesterlijke actie. :7
pi_121445754
Ik kreeg ook geen kleed/zakgeld, kreeg gewoon geld wanneer ik het nodig had. Easypeasy.

Mij kinderen krijgen wel zakgeld. Als ze oud genoeg zijn voor kleedgeld, zijn ze ook oud genoeg om daarvoor te werken. :{w
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_121447068
Zelfde als jfm :P
Werd wel elke maand een bedrag op m'n rekening gestort.
Gaf m'n geld nooit uit aan onzinnige dingen :') spaarde alles. Daardoor ook 'zelf' m'n eerste pc gekocht. :+
Maar ik deed altijd heel wijs en volwassenen voor m'n leeftijd, dus denk niet dat voor iedereen hetzelfde is. :P Voor m'n broertje is zak/kleedgeld bv wel heel nuttig..
pi_121447126
Turken :')

Turken zonder :') :')

Turken zonder kleedgeld :') :') :')
pi_121447543
Mijn kinderen krijgen later alles wat ze willen! Voor wie zou ik anders motten werken.

Jullie kicken je kinderen zeker ook op hun 18e uit huis of ze moeten 'huur' betalen :'). Niederlanders :')
pi_121448240
Nah.. niet te veel verwennen.

Dat is wel belachelijk ja :')

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 21:00:47 ]
pi_121448514
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef xminator het volgende:
Mijn kinderen krijgen later alles wat ze willen! Voor wie zou ik anders motten werken.

Jullie kicken je kinderen zeker ook op hun 18e uit huis of ze moeten 'huur' betalen :'). Niederlanders :')
Eens. Van die Nederlandse ouders met genoeg geld die hun kinderen financieel niet steunen.

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef Ayca het volgende:
Nah.. niet te veel verwennen.

Dat is wel belachelijk ja :')
Ook eens.
pi_121448623
Mijn kinderen moeten vanaf hun 8ste al op het land werken. Niks verwennen.
If not now, then when.
pi_121448761
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Ik voel me vereerd :*
Hoe is het
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_121448991
Mijn kinderen verkoop ik al als baby aan een kindloze Izmiri die zoekt naar een (semi)blond kind en koop van de opbrengst een verlaagde Mercedes met een extra krachtige toeter.

Van de kinderbijslag betaal ik de wegenbelasting en verzekering.
pi_121449281
Geen kinderen nemen, opgelost slotje.
pi_121449386
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn kinderen verkoop ik al als baby aan een kindloze Izmiri die zoekt naar een (semi)blond kind en koop van de opbrengst een verlaagde Mercedes met een extra krachtige toeter.

Van de kinderbijslag betaal ik de wegenbelasting en verzekering.
En dan kom je in de media..

Turken in de media. *O*
pi_121449615
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef Julis het volgende:
Geen kinderen nemen, opgelost slotje.
Babbies. Een heel busje vol wil ik.
pi_121449882
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef Ayca het volgende:

[..]

Hormonen spelen op.... Ayca is PREGGERS en wij zijn de eersten die het weten :D

#CerkLilLiar
pi_121449912
quote:

[..]

Op zich mag jij je genen wel verspreiden.
pi_121450223
Ik had toen ik klein was heel veel geld gespaard, ik kocht nooit iets voor mezelf en als ik iets wilde, dan vroeg ik het aan mijn ouders, wilden ze het niet kopen, dan helaas. Zo had ik op mijn 12-13de al rond de 1000 gulden. Helaas werd mijn ma toen ziek, paps begon dan telkens beetje beetje van mijn geld te nemen, sindsdien nooit meer gespaard.
pi_121450252
quote:

[..]

Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121450334
Ik spaarde dat geld al sinds mijn 5-6 jaar, maar helaas... nooit meer iets van teruggezien.
pi_121450336
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Julis het volgende:

[..]

Op zich mag jij je genen wel verspreiden.
Mijn genen zijn superieur idd.
Maar wat is er mis met jouw genen dan dat je ze niet wil verspreiden?
pi_121450369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Arcadia het volgende:

[..]

SPOILER
Haci hoca dedik :x
pi_121450388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Haci hoca dedik :x
Ik zei gelovige vriendin, ik zei niks anders. WAAR HEB JIJ HET OVER.
pi_121450724
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Arcadia het volgende:

[..]

SPOILER
Toevallig wel.. nja meer een kennis, ze is praktiserend en ook heel mooi :Y

Vertel meer over die man.
pi_121450787
Wel een Turk toch, anders hoef ik m niet heur.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:56:59 #29
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_121451180
Ik kreeg/krijg gewoon geld wanneer ik nodig heb/had

Maar mijn lieve opa waarvan ik dezelfde naam heb stort elke keer als hij naar turkai gaat 200 euro's dus nu heb ik daar rond de 1500 euro's staan maar mag niet gebruiken :'(
pi_121451181
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Ayca het volgende:

[..]

Mijn genen zijn superieur idd.
Maar wat is er mis met jouw genen dan dat je ze niet wil verspreiden?
Ik hoef geen genen te verspreiden. Zo primitief ben ik niet. Ik ben een egoïst (egoïst in de ogen van mensen die zogenaamd aan de toekomst denken die ze nooit zullen meemaken, omdat ze dan diep in de grond liggen (of juist niet --> want overbevolking, dan is adopteren een betere plan (of juist niet, want kinderen die geadopteerd zullen worden, hebben waarschijnlijk ouders die niet in staat waren om ze goed te kunnen opvoeden, omdat ze niet de juiste genen hadden om deze wereld te overleven, dan help je dus mee met het verspreiden van slechte genen (of juist niet, omdat de omgeving een rol hier bijspeelt, dus opvoeding een grotere rol speelt op het kind dan de genen van het kind (of juist weer niet, omdat je de maatschappij dan een goed opgevoed kind levert en zo ook nog voorkomt dat de overbevolking toeneemt (of juist niet, omdat er geen sprake van overbevolking is, maar schuine verdeling van primaire levensbehoeftes ETC.)))))).

KORTOM: YOLO.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:01:36 #31
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_121451458
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef Ayca het volgende:
Wel een Turk toch, anders hoef ik m niet heur.
Heb 1500 euro en vakantiehuis in turkije en ben 15 trouwen?
pi_121451477
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik hoef geen genen te verspreiden. Zo primitief ben ik niet. Ik ben een egoïst (egoïst in de ogen van mensen die zogenaamd aan de toekomst denken die ze nooit zullen meemaken, omdat ze dan diep in de grond liggen (of juist niet --> want overbevolking, dan is adopteren een betere plan (of juist niet, want kinderen die geadopteerd zullen worden, hebben waarschijnlijk ouders die niet in staat waren om ze goed te kunnen opvoeden, omdat ze niet de juiste genen hadden om deze wereld te overleven, dan help je dus mee met het verspreiden van slechte genen (of juist niet, omdat de omgeving een rol hier bijspeelt, dus opvoeding een grotere rol speelt op het kind dan de genen van het kind (of juist weer niet, omdat je de maatschappij dan een goed opgevoed kind levert en zo ook nog voorkomt dat de overbevolking toeneemt (of juist niet, omdat er geen sprake van overbevolking is, maar schuine verdeling van primaire levensbehoeftes ETC.)))))).

KORTOM: YOLO.
Primitief?

Opvoeding zit in de genen?

Jülide :')
pi_121451504
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Heb 1500 euro en vakantiehuis in turkije en ben 15 trouwen?
Verdien ik nu in twee maanden en ben niet veel ouder. Nee ze wil je niet.
pi_121451528
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef Ayca het volgende:

[..]

Toevallig wel.. nja meer een kennis, ze is praktiserend en ook heel mooi :Y

Vertel meer over die man.
Ehm. Eigenlijk ken ik geen goede mannen die niet praktiseren :{. En ik denk dat jij liever non-praktiserende/non-gelovige hebt, niet?
pi_121451577
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Primitief?

Opvoeding zit in de genen?

Jülide :')
Primitief in de zin van dat genen verspreiden iets primitiefs is. Dat komt door de evolutie, meer niet. Het hebben van een kind en het alle aandacht geven is dan minder primitief. Dat is waar ik hier op doelde. Genen verspreiden klinkt 'grof'. Ik heb dat expres zo genoemd.

Nee, opvoeding bepaalt o.a. het gedrag. Deels, mag ik hopen. Of zeg je me nou dat genen alles bepalen?
pi_121451581
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ehm. Eigenlijk ken ik geen goede mannen die niet praktiseren :{. En ik denk dat jij liever non-praktiserende/non-gelovige hebt, niet?
wil je goed definiëren?
pi_121451772
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Julis het volgende:

[..]

Primitief in de zin van dat genen verspreiden iets primitiefs is. Dat komt door de evolutie, meer niet. Het hebben van een kind en het alle aandacht geven is dan minder primitief. Dat is waar ik hier op doelde. Genen verspreiden klinkt 'grof'. Ik heb dat expres zo genoemd.

Nee, opvoeding bepaalt o.a. het gedrag. Deels, mag ik hopen. Of zeg je me nou dat genen alles bepalen?
Komt door evolutie? En als het altijd al aanwezig was? Kinderen willen opvoeden is net zo primitief, je zoekt dan gewoon je heil in iemand anders kind.

Nog steeds primitief. Al vind ik de woordkeuze "primitief" niet goed, de mens heeft nooit een "evolutie" gehad, de mens heeft altijd in het Westen een progressie en regressie gehad qua ideëen, omdat ze nooit gebonden waren aan 1 norm.

Nee ik dacht dat jij dat impliceerde, want je doelde erop dat je slechte genen doorgeeft, maar het is zo dat genen compleet los staan van gedrag. Dat is iets compleet arbitrair, aangezien 2 domme mensen een slimme kind kunnen krijgen en vice-verse.
pi_121451794
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Saties het volgende:

[..]

wil je goed definiëren?
En wie zijn kloon ben jij nu?
pi_121451966
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Komt door evolutie? En als het altijd al aanwezig was? Kinderen willen opvoeden is net zo primitief, je zoekt dan gewoon je heil in iemand anders kind.

Nog steeds primitief. Al vind ik de woordkeuze "primitief" niet goed, de mens heeft nooit een "evolutie" gehad, de mens heeft altijd in het Westen een progressie en regressie gehad qua ideëen, omdat ze nooit gebonden waren aan 1 norm.

Nee ik dacht dat jij dat impliceerde, want je doelde erop dat je slechte genen doorgeeft, maar het is zo dat genen compleet los staan van gedrag. Dat is iets compleet arbitrair, aangezien 2 domme mensen een slimme kind kunnen krijgen en vice-verse.
Is dit wel een juist bewijs? Dat 2 domme mensen een slim kind kunnen krijgen betekent niet dat gedrag totaal los staat van genen. Is ook genoeg onderzoek dat het bevestigd.
pi_121452001
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja, misschien had ik meer stapjes moeten gebruiken. Ik ben soms te kortaf. Evolutietheorie heeft te maken met genen verspreiden toch? Waarom zou iemand anders een kind ter wereld brengen. Tegenwoordig doen we dit niet alleen om genen te verspreiden, maar ook omdat we het 'leuk' vinden oid. Maar als je naar het primaire doel kijkt van kinderen maken, dan is dat toch het verspreiden van genen. En zo de evolutie naar een mens die de wereld kan overleven te 'creëren'.

Twee slimme mensen kunnen een dom kind krijgen, ja. Ik zeg niet dat de mens 100 procent uit goede genen kan bestaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Julis op 11-01-2013 22:18:45 (de, het-fouten jwz) ]
pi_121452032
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef Arcadia het volgende:

[..]

En wie zijn kloon ben jij nu?
Ik ben geen kloon, ben hier gewoon om gedachten uit te wisselen. Als jij dan moet weten wie ik ben om die vraag te beantwoorden, laat het dan maar zitten.
pi_121452095
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Dan is je omgeving niet goed of je gaat alleen met extremisten om :').
pi_121452131
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Saties het volgende:

[..]

Is dit wel een juist bewijs? Dat 2 domme mensen een slim kind kunnen krijgen betekent niet dat gedrag totaal los staat van genen. Is ook genoeg onderzoek dat het bevestigd.
En dit, ja.
pi_121452165
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef xminator het volgende:

[..]

Dan is je omgeving niet goed of je gaat alleen met extremisten om :').
Hangt van zijn definitie van goed af.

Is die definitie dat alleen gelovige mannen goed zijn? Of kent hij helemaal geen "goede" mannen in de ruimere zin. Beide gevallen vind ik eng.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:15:19 #45
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_121452166
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Saties het volgende:

[..]

Verdien ik nu in twee maanden en ben niet veel ouder. Nee ze wil je niet.
Wat kom je mengen hollander ik doe ook nog vwo he niet zoals jou kader
pi_121452192
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Wat kom je mengen hollander ik doe ook nog vwo he niet zoals jou kader
Verdien die 1500 wel in twee maanden met kader.
pi_121452216
De discussie rondom nature vs nurture, altijd intressant!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:17:46 #48
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_121452296
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Saties het volgende:

[..]

Verdien die 1500 wel in twee maanden met kader.
Dief he, als ik vwo af heb kan je me komen opzoeken
pi_121452319
X, die Shopbuddie is wel handig zeg! nu weer 4% korting op een bestelling op Halfords.nl :Y
Je kan trouwens ook een tegoed van 5 euro krijgen bij inschrijving voor de nieuwsbrief van de Halfords, minimale besteding 20 euro dat wel. :D

Heb een nieuw fietsslot gekocht :P
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:19:11 #50
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_121452390
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
X, die Shopbuddie is wel handig zeg! nu weer 4% korting op een bestelling op Halfords.nl :Y
Je kan trouwens ook een tegoed van 5 euro krijgen bij inschrijving voor de nieuwsbrief van de Halfords, minimale besteding 20 euro dat wel. :D

Heb een nieuw fietsslot gekocht :P
Een fietsslot voor een gekochte of gestole fiets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')