SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.![]()
¤ 200 per jaar is inderdaad erg weinig, maar ¤ 200 per maand is ook erg veel - óók als jas en schoenen door ouders worden betaald.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef xminator het volgende:
[..]
per maand of per jaar.
Per maand is dat opzicht wel genoeg(veel) als jas en schoenen maar door ouders apart worden betaald.
Ik voel me vereerdquote:
Eens. Van die Nederlandse ouders met genoeg geld die hun kinderen financieel niet steunen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef xminator het volgende:
Mijn kinderen krijgen later alles wat ze willen! Voor wie zou ik anders motten werken.
Jullie kicken je kinderen zeker ook op hun 18e uit huis of ze moeten 'huur' betalen. Niederlanders
Ook eens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef Ayca het volgende:
Nah.. niet te veel verwennen.
Dat is wel belachelijk ja
En dan kom je in de media..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn kinderen verkoop ik al als baby aan een kindloze Izmiri die zoekt naar een (semi)blond kind en koop van de opbrengst een verlaagde Mercedes met een extra krachtige toeter.
Van de kinderbijslag betaal ik de wegenbelasting en verzekering.
Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn genen zijn superieur idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Op zich mag jij je genen wel verspreiden.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.Haci hoca dedik :xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.Toevallig wel.. nja meer een kennis, ze is praktiserend en ook heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel meer over die man.
Ik hoef geen genen te verspreiden. Zo primitief ben ik niet. Ik ben een egoïst (egoïst in de ogen van mensen die zogenaamd aan de toekomst denken die ze nooit zullen meemaken, omdat ze dan diep in de grond liggen (of juist niet --> want overbevolking, dan is adopteren een betere plan (of juist niet, want kinderen die geadopteerd zullen worden, hebben waarschijnlijk ouders die niet in staat waren om ze goed te kunnen opvoeden, omdat ze niet de juiste genen hadden om deze wereld te overleven, dan help je dus mee met het verspreiden van slechte genen (of juist niet, omdat de omgeving een rol hier bijspeelt, dus opvoeding een grotere rol speelt op het kind dan de genen van het kind (of juist weer niet, omdat je de maatschappij dan een goed opgevoed kind levert en zo ook nog voorkomt dat de overbevolking toeneemt (of juist niet, omdat er geen sprake van overbevolking is, maar schuine verdeling van primaire levensbehoeftes ETC.)))))).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn genen zijn superieur idd.
Maar wat is er mis met jouw genen dan dat je ze niet wil verspreiden?
Heb 1500 euro en vakantiehuis in turkije en ben 15 trouwen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef Ayca het volgende:
Wel een Turk toch, anders hoef ik m niet heur.
Primitief?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik hoef geen genen te verspreiden. Zo primitief ben ik niet. Ik ben een egoïst (egoïst in de ogen van mensen die zogenaamd aan de toekomst denken die ze nooit zullen meemaken, omdat ze dan diep in de grond liggen (of juist niet --> want overbevolking, dan is adopteren een betere plan (of juist niet, want kinderen die geadopteerd zullen worden, hebben waarschijnlijk ouders die niet in staat waren om ze goed te kunnen opvoeden, omdat ze niet de juiste genen hadden om deze wereld te overleven, dan help je dus mee met het verspreiden van slechte genen (of juist niet, omdat de omgeving een rol hier bijspeelt, dus opvoeding een grotere rol speelt op het kind dan de genen van het kind (of juist weer niet, omdat je de maatschappij dan een goed opgevoed kind levert en zo ook nog voorkomt dat de overbevolking toeneemt (of juist niet, omdat er geen sprake van overbevolking is, maar schuine verdeling van primaire levensbehoeftes ETC.)))))).
KORTOM: YOLO.
Verdien ik nu in twee maanden en ben niet veel ouder. Nee ze wil je niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Heb 1500 euro en vakantiehuis in turkije en ben 15 trouwen?
Ehm. Eigenlijk ken ik geen goede mannen die niet praktiserenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Toevallig wel.. nja meer een kennis, ze is praktiserend en ook heel mooi
Vertel meer over die man.
Primitief in de zin van dat genen verspreiden iets primitiefs is. Dat komt door de evolutie, meer niet. Het hebben van een kind en het alle aandacht geven is dan minder primitief. Dat is waar ik hier op doelde. Genen verspreiden klinkt 'grof'. Ik heb dat expres zo genoemd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Primitief?
Opvoeding zit in de genen?
Jülide
wil je goed definiëren?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm. Eigenlijk ken ik geen goede mannen die niet praktiseren. En ik denk dat jij liever non-praktiserende/non-gelovige hebt, niet?
Komt door evolutie? En als het altijd al aanwezig was? Kinderen willen opvoeden is net zo primitief, je zoekt dan gewoon je heil in iemand anders kind.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Primitief in de zin van dat genen verspreiden iets primitiefs is. Dat komt door de evolutie, meer niet. Het hebben van een kind en het alle aandacht geven is dan minder primitief. Dat is waar ik hier op doelde. Genen verspreiden klinkt 'grof'. Ik heb dat expres zo genoemd.
Nee, opvoeding bepaalt o.a. het gedrag. Deels, mag ik hopen. Of zeg je me nou dat genen alles bepalen?
Is dit wel een juist bewijs? Dat 2 domme mensen een slim kind kunnen krijgen betekent niet dat gedrag totaal los staat van genen. Is ook genoeg onderzoek dat het bevestigd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Komt door evolutie? En als het altijd al aanwezig was? Kinderen willen opvoeden is net zo primitief, je zoekt dan gewoon je heil in iemand anders kind.
Nog steeds primitief. Al vind ik de woordkeuze "primitief" niet goed, de mens heeft nooit een "evolutie" gehad, de mens heeft altijd in het Westen een progressie en regressie gehad qua ideëen, omdat ze nooit gebonden waren aan 1 norm.
Nee ik dacht dat jij dat impliceerde, want je doelde erop dat je slechte genen doorgeeft, maar het is zo dat genen compleet los staan van gedrag. Dat is iets compleet arbitrair, aangezien 2 domme mensen een slimme kind kunnen krijgen en vice-verse.
Ja, misschien had ik meer stapjes moeten gebruiken. Ik ben soms te kortaf. Evolutietheorie heeft te maken met genen verspreiden toch? Waarom zou iemand anders een kind ter wereld brengen. Tegenwoordig doen we dit niet alleen om genen te verspreiden, maar ook omdat we het 'leuk' vinden oid. Maar als je naar het primaire doel kijkt van kinderen maken, dan is dat toch het verspreiden van genen. En zo de evolutie naar een mens die de wereld kan overleven te 'creëren'.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Komt door evolutie? En als het altijd al aanwezig was? Kinderen willen opvoeden is net zo primitief, je zoekt dan gewoon je heil in iemand anders kind.
Nog steeds primitief. Al vind ik de woordkeuze "primitief" niet goed, de mens heeft nooit een "evolutie" gehad, de mens heeft altijd in het Westen een progressie en regressie gehad qua ideëen, omdat ze nooit gebonden waren aan 1 norm.
Nee ik dacht dat jij dat impliceerde, want je doelde erop dat je slechte genen doorgeeft, maar het is zo dat genen compleet los staan van gedrag. Dat is iets compleet arbitrair, aangezien 2 domme mensen een slimme kind kunnen krijgen en vice-verse.
Ik ben geen kloon, ben hier gewoon om gedachten uit te wisselen. Als jij dan moet weten wie ik ben om die vraag te beantwoorden, laat het dan maar zitten.quote:
Dan is je omgeving niet goed of je gaat alleen met extremisten omquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm. Eigenlijk ken ik geen goede mannen die niet praktiseren. En ik denk dat jij liever non-praktiserende/non-gelovige hebt, niet?
En dit, ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Saties het volgende:
[..]
Is dit wel een juist bewijs? Dat 2 domme mensen een slim kind kunnen krijgen betekent niet dat gedrag totaal los staat van genen. Is ook genoeg onderzoek dat het bevestigd.
Hangt van zijn definitie van goed af.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan is je omgeving niet goed of je gaat alleen met extremisten om.
Wat kom je mengen hollander ik doe ook nog vwo he niet zoals jou kaderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Saties het volgende:
[..]
Verdien ik nu in twee maanden en ben niet veel ouder. Nee ze wil je niet.
Verdien die 1500 wel in twee maanden met kader.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat kom je mengen hollander ik doe ook nog vwo he niet zoals jou kader
Dief he, als ik vwo af heb kan je me komen opzoekenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Saties het volgende:
[..]
Verdien die 1500 wel in twee maanden met kader.
Een fietsslot voor een gekochte of gestole fiets?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
X, die Shopbuddie is wel handig zeg! nu weer 4% korting op een bestelling op Halfords.nl
Je kan trouwens ook een tegoed van 5 euro krijgen bij inschrijving voor de nieuwsbrief van de Halfords, minimale besteding 20 euro dat wel.![]()
Heb een nieuw fietsslot gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |