SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.![]()
¤ 200 per jaar is inderdaad erg weinig, maar ¤ 200 per maand is ook erg veel - óók als jas en schoenen door ouders worden betaald.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef xminator het volgende:
[..]
per maand of per jaar.
Per maand is dat opzicht wel genoeg(veel) als jas en schoenen maar door ouders apart worden betaald.
Ik voel me vereerdquote:
Eens. Van die Nederlandse ouders met genoeg geld die hun kinderen financieel niet steunen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef xminator het volgende:
Mijn kinderen krijgen later alles wat ze willen! Voor wie zou ik anders motten werken.
Jullie kicken je kinderen zeker ook op hun 18e uit huis of ze moeten 'huur' betalen. Niederlanders
Ook eens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef Ayca het volgende:
Nah.. niet te veel verwennen.
Dat is wel belachelijk ja
En dan kom je in de media..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn kinderen verkoop ik al als baby aan een kindloze Izmiri die zoekt naar een (semi)blond kind en koop van de opbrengst een verlaagde Mercedes met een extra krachtige toeter.
Van de kinderbijslag betaal ik de wegenbelasting en verzekering.
Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn genen zijn superieur idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Op zich mag jij je genen wel verspreiden.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.Haci hoca dedik :xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.Toevallig wel.. nja meer een kennis, ze is praktiserend en ook heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel meer over die man.
Ik hoef geen genen te verspreiden. Zo primitief ben ik niet. Ik ben een egoïst (egoïst in de ogen van mensen die zogenaamd aan de toekomst denken die ze nooit zullen meemaken, omdat ze dan diep in de grond liggen (of juist niet --> want overbevolking, dan is adopteren een betere plan (of juist niet, want kinderen die geadopteerd zullen worden, hebben waarschijnlijk ouders die niet in staat waren om ze goed te kunnen opvoeden, omdat ze niet de juiste genen hadden om deze wereld te overleven, dan help je dus mee met het verspreiden van slechte genen (of juist niet, omdat de omgeving een rol hier bijspeelt, dus opvoeding een grotere rol speelt op het kind dan de genen van het kind (of juist weer niet, omdat je de maatschappij dan een goed opgevoed kind levert en zo ook nog voorkomt dat de overbevolking toeneemt (of juist niet, omdat er geen sprake van overbevolking is, maar schuine verdeling van primaire levensbehoeftes ETC.)))))).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn genen zijn superieur idd.
Maar wat is er mis met jouw genen dan dat je ze niet wil verspreiden?
Heb 1500 euro en vakantiehuis in turkije en ben 15 trouwen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef Ayca het volgende:
Wel een Turk toch, anders hoef ik m niet heur.
Primitief?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik hoef geen genen te verspreiden. Zo primitief ben ik niet. Ik ben een egoïst (egoïst in de ogen van mensen die zogenaamd aan de toekomst denken die ze nooit zullen meemaken, omdat ze dan diep in de grond liggen (of juist niet --> want overbevolking, dan is adopteren een betere plan (of juist niet, want kinderen die geadopteerd zullen worden, hebben waarschijnlijk ouders die niet in staat waren om ze goed te kunnen opvoeden, omdat ze niet de juiste genen hadden om deze wereld te overleven, dan help je dus mee met het verspreiden van slechte genen (of juist niet, omdat de omgeving een rol hier bijspeelt, dus opvoeding een grotere rol speelt op het kind dan de genen van het kind (of juist weer niet, omdat je de maatschappij dan een goed opgevoed kind levert en zo ook nog voorkomt dat de overbevolking toeneemt (of juist niet, omdat er geen sprake van overbevolking is, maar schuine verdeling van primaire levensbehoeftes ETC.)))))).
KORTOM: YOLO.
Verdien ik nu in twee maanden en ben niet veel ouder. Nee ze wil je niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Heb 1500 euro en vakantiehuis in turkije en ben 15 trouwen?
Ehm. Eigenlijk ken ik geen goede mannen die niet praktiserenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Toevallig wel.. nja meer een kennis, ze is praktiserend en ook heel mooi
Vertel meer over die man.
Primitief in de zin van dat genen verspreiden iets primitiefs is. Dat komt door de evolutie, meer niet. Het hebben van een kind en het alle aandacht geven is dan minder primitief. Dat is waar ik hier op doelde. Genen verspreiden klinkt 'grof'. Ik heb dat expres zo genoemd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Primitief?
Opvoeding zit in de genen?
Jülide
wil je goed definiëren?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm. Eigenlijk ken ik geen goede mannen die niet praktiseren. En ik denk dat jij liever non-praktiserende/non-gelovige hebt, niet?
Komt door evolutie? En als het altijd al aanwezig was? Kinderen willen opvoeden is net zo primitief, je zoekt dan gewoon je heil in iemand anders kind.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Primitief in de zin van dat genen verspreiden iets primitiefs is. Dat komt door de evolutie, meer niet. Het hebben van een kind en het alle aandacht geven is dan minder primitief. Dat is waar ik hier op doelde. Genen verspreiden klinkt 'grof'. Ik heb dat expres zo genoemd.
Nee, opvoeding bepaalt o.a. het gedrag. Deels, mag ik hopen. Of zeg je me nou dat genen alles bepalen?
Is dit wel een juist bewijs? Dat 2 domme mensen een slim kind kunnen krijgen betekent niet dat gedrag totaal los staat van genen. Is ook genoeg onderzoek dat het bevestigd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Komt door evolutie? En als het altijd al aanwezig was? Kinderen willen opvoeden is net zo primitief, je zoekt dan gewoon je heil in iemand anders kind.
Nog steeds primitief. Al vind ik de woordkeuze "primitief" niet goed, de mens heeft nooit een "evolutie" gehad, de mens heeft altijd in het Westen een progressie en regressie gehad qua ideëen, omdat ze nooit gebonden waren aan 1 norm.
Nee ik dacht dat jij dat impliceerde, want je doelde erop dat je slechte genen doorgeeft, maar het is zo dat genen compleet los staan van gedrag. Dat is iets compleet arbitrair, aangezien 2 domme mensen een slimme kind kunnen krijgen en vice-verse.
Ja, misschien had ik meer stapjes moeten gebruiken. Ik ben soms te kortaf. Evolutietheorie heeft te maken met genen verspreiden toch? Waarom zou iemand anders een kind ter wereld brengen. Tegenwoordig doen we dit niet alleen om genen te verspreiden, maar ook omdat we het 'leuk' vinden oid. Maar als je naar het primaire doel kijkt van kinderen maken, dan is dat toch het verspreiden van genen. En zo de evolutie naar een mens die de wereld kan overleven te 'creëren'.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Komt door evolutie? En als het altijd al aanwezig was? Kinderen willen opvoeden is net zo primitief, je zoekt dan gewoon je heil in iemand anders kind.
Nog steeds primitief. Al vind ik de woordkeuze "primitief" niet goed, de mens heeft nooit een "evolutie" gehad, de mens heeft altijd in het Westen een progressie en regressie gehad qua ideëen, omdat ze nooit gebonden waren aan 1 norm.
Nee ik dacht dat jij dat impliceerde, want je doelde erop dat je slechte genen doorgeeft, maar het is zo dat genen compleet los staan van gedrag. Dat is iets compleet arbitrair, aangezien 2 domme mensen een slimme kind kunnen krijgen en vice-verse.
Ik ben geen kloon, ben hier gewoon om gedachten uit te wisselen. Als jij dan moet weten wie ik ben om die vraag te beantwoorden, laat het dan maar zitten.quote:
Dan is je omgeving niet goed of je gaat alleen met extremisten omquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm. Eigenlijk ken ik geen goede mannen die niet praktiseren. En ik denk dat jij liever non-praktiserende/non-gelovige hebt, niet?
En dit, ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Saties het volgende:
[..]
Is dit wel een juist bewijs? Dat 2 domme mensen een slim kind kunnen krijgen betekent niet dat gedrag totaal los staat van genen. Is ook genoeg onderzoek dat het bevestigd.
Hangt van zijn definitie van goed af.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan is je omgeving niet goed of je gaat alleen met extremisten om.
Wat kom je mengen hollander ik doe ook nog vwo he niet zoals jou kaderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef Saties het volgende:
[..]
Verdien ik nu in twee maanden en ben niet veel ouder. Nee ze wil je niet.
Verdien die 1500 wel in twee maanden met kader.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat kom je mengen hollander ik doe ook nog vwo he niet zoals jou kader
Dief he, als ik vwo af heb kan je me komen opzoekenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Saties het volgende:
[..]
Verdien die 1500 wel in twee maanden met kader.
Een fietsslot voor een gekochte of gestole fiets?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
X, die Shopbuddie is wel handig zeg! nu weer 4% korting op een bestelling op Halfords.nl
Je kan trouwens ook een tegoed van 5 euro krijgen bij inschrijving voor de nieuwsbrief van de Halfords, minimale besteding 20 euro dat wel.![]()
Heb een nieuw fietsslot gekocht
Bidden = extremist.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan is je omgeving niet goed of je gaat alleen met extremisten om.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:08 schreef fb12fb12 het volgende:
En ik heb 1200 euro's op bank un turkai
Ehmmmm.... hoge rente zeker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef fb12fb12 het volgende:
Ik kreeg/krijg gewoon geld wanneer ik nodig heb/had
Maar mijn lieve opa waarvan ik dezelfde naam heb stort elke keer als hij naar turkai gaat 200 euro's dus nu heb ik daar rond de 1500 euro's staan maar mag niet gebruiken
Ja toch, is kleine moeite maar bespaart je wel wat geld. Halfords is wel duur. :pquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
X, die Shopbuddie is wel handig zeg! nu weer 4% korting op een bestelling op Halfords.nl
Je kan trouwens ook een tegoed van 5 euro krijgen bij inschrijving voor de nieuwsbrief van de Halfords, minimale besteding 20 euro dat wel.![]()
Heb een nieuw fietsslot gekocht
Ohja? Dat wil ik wel eens lezen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Saties het volgende:
[..]
Is dit wel een juist bewijs? Dat 2 domme mensen een slim kind kunnen krijgen betekent niet dat gedrag totaal los staat van genen. Is ook genoeg onderzoek dat het bevestigd.
Nu snap ik waarom vrouwen vroeger niet naar school mochten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik hoef geen genen te verspreiden. Zo primitief ben ik niet. Ik ben een egoïst (egoïst in de ogen van mensen die zogenaamd aan de toekomst denken die ze nooit zullen meemaken, omdat ze dan diep in de grond liggen (of juist niet --> want overbevolking, dan is adopteren een betere plan (of juist niet, want kinderen die geadopteerd zullen worden, hebben waarschijnlijk ouders die niet in staat waren om ze goed te kunnen opvoeden, omdat ze niet de juiste genen hadden om deze wereld te overleven, dan help je dus mee met het verspreiden van slechte genen (of juist niet, omdat de omgeving een rol hier bijspeelt, dus opvoeding een grotere rol speelt op het kind dan de genen van het kind (of juist weer niet, omdat je de maatschappij dan een goed opgevoed kind levert en zo ook nog voorkomt dat de overbevolking toeneemt (of juist niet, omdat er geen sprake van overbevolking is, maar schuine verdeling van primaire levensbehoeftes ETC.)))))).
KORTOM: YOLO.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom vrouwen vroeger niet naar school mochten.
Psychologie staat nog in de kinderschoenen van zijn kinderschoenen, ik geloof er echt niet in. Ik heb vaak genoeg gezien dat als kinderen jong genoeg van slechte ouders wordt ontnomen en in een goede omgeving wordt gezet, dat zij zoals die mensen worden. Opvoeding is alles, maar je hebt ook natuurlijk de aard van het kind, maar dat staat compleet los van genen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn psychologie-boeken. Als ik ze mag geloven.
Eigen fiets, ben het sleuteltje verloren van het vorige slotquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Een fietsslot voor een gekochte of gestole fiets?
Ik zal het later voor je posten. Geloof jij trouwens dat homozijn echt in de hersenen zit of dat dit aangeleerd is?quote:
Heb een heel goed voorbeeld bijvquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Psychologie staat nog in de kinderschoenen van zijn kinderschoenen, ik geloof er echt niet in. Ik heb vaak genoeg gezien dat als kinderen jong genoeg van slechte ouders wordt ontnomen en in een goede omgeving wordt gezet, dat zij zoals die mensen worden. Opvoeding is alles, maar je hebt ook natuurlijk de aard van het kind, maar dat staat compleet los van genen.
Zeker, alleen die korting bij Conrad is wat karig... maar beter dan niksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja toch, is kleine moeite maar bespaard je wel wat geld. Halfords is wel duur. :p
Heb daar nooit over nagedacht. Ik had ooit een lesbische lerares die later weer hetero werd, ik zou zeggen dat het niet in de aard van een persoon zit, maar heel erg gebonden is aan de psychologische gesteldheid van een persoon op dat moment.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef Saties het volgende:
[..]
Ik zal het later voor je posten. Geloof jij trouwens dat homozijn echt in de hersenen zit of dat dit aangeleerd is?
Maar goed, autisme, depressiviteit, genoeg families waar dit wordt doorgegeven. Alhoewel ik niet weet of depressiviteit genetisch bepaald is. Ook onderzoeken van broertjes/zusjes die van elkaar gescheiden worden opgevoed en overeenkomsten in gedrag vertonen. Wat ik probeer te zeggen is dat de genen wel degelijk iets toevoegen, maar natuurlijk niet 100%. Ik zal die onderzoeken later posten.
Oke gewoon check jwz. Turken moeten checken en als gestolen is = slipper of oklavaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eigen fiets, ben het sleuteltje verloren van het vorige slot
Hoe oud is dat kind? Want gedrag leer je al vanaf moment dat dat kind op aarde komt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Heb een heel goed voorbeeld bijv
Een kind is een beetje een druktemaker en relschopper en zit ook in een drukke klas. Als hij wordt overgeplaatst naar een rustige plek verandert zijn gedrag niet geloof ik
Dit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Psychologie staat nog in de kinderschoenen van zijn kinderschoenen, ik geloof er echt niet in. Ik heb vaak genoeg gezien dat als kinderen jong genoeg van slechte ouders wordt ontnomen en in een goede omgeving wordt gezet, dat zij zoals die mensen worden. Opvoeding is alles, maar je hebt ook natuurlijk de aard van het kind, maar dat staat compleet los van genen.
We "horen" ons voort te planten dus homo zijn is afwijkend. Maar zou deze afwijking niet gewoon in de genen kunnen zitten? (los gezien van dat het dan alsnog fout is)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb daar nooit over nagedacht. Ik had ooit een lesbische lerares die later weer hetero werd, ik zou zeggen dat het niet in de aard van een persoon zit, maar heel erg gebonden is aan de psychologische gesteldheid van een persoon op dat moment.
11 of 12quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind? Want gedrag leer je al vanaf moment dat dat kind op aarde komt.
Opvoeding is belangrijk, ja. Dat vind ik ook. Dat staat misschien wel compleet los van genen. Maar als iemand op een bepaalde manier wordt opgevoed dan vertoont die persoon ook een bepaald gedrag. Dat bepaalde gedrag wordt weer overgebracht naar zijn of haar kinderen. Het staat niet compleet los om een goede mens te creëren. Het staat wel compleet los van genen, dat welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb daar nooit over nagedacht. Ik had ooit een lesbische lerares die later weer hetero werd, ik zou zeggen dat het niet in de aard van een persoon zit, maar heel erg gebonden is aan de psychologische gesteldheid van een persoon op dat moment.
Hoe verklaar je dat ouders twee totaal verschillende kinderen ter wereld kunnen brengen? Terwijl ze de kinderen op dezelfde manier opvoeden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Arcadia het volgende:
Kinderen zijn vaak een reflectie van de ouders zelf. Van hun kunde en onkunde als opvoeders.
Horen? Waarom willen zoveel mensen dan tegenwoordig zoveel werken en hebben ze geen tijd voor kinderen? Ik vind het niet logisch dan. Ik denk niet dat er een "homogen" is, alhoewel ik dus een familie ken, waarbij de jongen homo is, zijn zus is lesbienne, zijn ma viel eerst op vrouwen. Maar dat ligt volgens mij ook een beetje aan hoe "gecompliceerd" de familiesituatie is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Saties het volgende:
[..]
We "horen" ons voort te planten dus homo zijn is afwijkend. Maar zou deze afwijking niet gewoon in de genen kunnen zitten? (los gezien van dat het dan alsnog fout is)
Ik denk dat er wel genoeg gevallen zijn waar het ook aan de psychologische gesteldheid ligt. Het is ook een soort cultuur he. Al die homo's en lesbiennes ineens.
Fout fout fout. Kun jij 2 kinderen exact dezelfde wijze opvoeden, net zoals jij 2 mensen exact hetzelfde kan behandelen? Op een bepaald moment doe je de ene onrechtvaardigheid aan en benadeel je de ene tegenover de andere. En momenten waar de ouders wél exact hetzelfde opvoeden en het 2 exemplaren van hetzelfde geslacht betreft, waarbij de ene kind rotter is dan het andere, ligt het aan de aard. Volgens wetenschappelijke studie wordt het karakter van een kind gevorm als foetus op de 40ste levensdag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Saties het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat ouders twee totaal verschillende kinderen ter wereld kunnen brengen? Terwijl ze de kinderen op dezelfde manier opvoeden.
Oh, daar had ik het niet over. Bedoel dat hetero zijn juist is en homo zijn afwijkend is. Maar hoezo zou dit afwijkende niet aangeboren kunnen zijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Horen? Waarom willen zoveel mensen dan tegenwoordig zoveel werken en hebben ze geen tijd voor kinderen? Ik vind het niet logisch dan. Ik denk niet dat er een "homogen" is, alhoewel ik dus een familie ken, waarbij de jongen homo is, zijn zus is lesbienne, zijn ma viel eerst op vrouwen. Maar dat ligt volgens mij ook een beetje aan hoe "gecompliceerd" de familiesituatie is.
Kijk hoeveel diverse karakters er zijn, ik kan dit niet toeschrijven aan 1, 10 of 100 factoren. Het hangt van heel veel dingen af, 1 gebeurtenis kan al cruciaal zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef Saties het volgende:
[..]
Oh, daar had ik het niet over. Bedoel dat hetero zijn juist is en homo zijn afwijkend is. Maar hoezo zou dit afwijkende niet aangeboren kunnen zijn?
Jij wil dus zeggen dat homo's en lesbiennes "ontstaan" door nare (familie) situaties. Het is een gevolg van een slechte situatie? Iemand in een juist milieu kan geen homo zijn en als dit wel kan, hoe ga je die dan verklaren?
Ik ben zelf nog 15 en vrij kinderachtig en me vrienden ook maar meisjes zijn al veel volwassener hoe komt dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daarom dus, veel te laat, dat kind is al (bijna) puber.
Je volgde toch een honours-programma?quote:
"hebben waarschijnlijk ouders die niet in staat waren om ze goed te kunnen opvoeden, omdat ze niet de juiste genen hadden om deze wereld te overleven, dan help je dus mee met het verspreiden van slechte genen"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Opvoeding is belangrijk, ja. Dat vind ik ook. Dat staat misschien wel compleet los van genen. Maar als iemand op een bepaalde manier wordt opgevoed dan vertoont die persoon ook een bepaald gedrag. Dat bepaalde gedrag wordt weer overgebracht naar zijn of haar kinderen. Het staat niet compleet los om een goede mens te creëren. Het staat wel compleet los van genen, dat wel. Maar ik heb niet gezegd dat genen worden vervormd door de omgeving.
Wat zorgt voor de vorming van dat karakter? Waar komt dat vandaan? Random?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Fout fout fout. Kun jij 2 kinderen exact dezelfde wijze opvoeden, net zoals jij 2 mensen exact hetzelfde kan behandelen? Op een bepaald moment doe je de ene onrechtvaardigheid aan en benadeel je de ene tegenover de andere. En momenten waar de ouders wél exact hetzelfde opvoeden en het 2 exemplaren van hetzelfde geslacht betreft, waarbij de ene kind rotter is dan het andere, ligt het aan de aard. Volgens wetenschappelijke studie wordt het karakter van een kind gevorm als foetus op de 40ste levensdag.
Dat kan ik niet voor je invullen, noch als ik een uitleg geef kan ik dat veel onderbouwen. De aard van een persoon is arbitrair, maar wordt hevig beinvloed door de omgeving. Net zoals een stof verandert en zich aanpast aan zijn omgeving.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:40 schreef Saties het volgende:
[..]
Wat zorgt voor de vorming van dat karakter? Waar komt dat vandaan? Random?
Maar ook jij bent het ermee eens dat er al iets van karakter aanwezig is bij de geboorte? Dat niet alles afhangt van de opvoeding..?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat kan ik niet voor je invullen, noch als ik een uitleg geef kan ik dat veel onderbouwen. De aard van een persoon is arbitrair, maar wordt hevig beinvloed door de omgeving. Net zoals een stof verandert en zich aanpast aan zijn omgeving.
De wil van God uit zich in natuurwetten en de bewegingsvrijheid die mensen hebben, waarop ze ook afgerekend worden. Als God alles zou bepalen zouden hemel en hel ook zinloos zijn, niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Genen
Opvoeding
Wil van God
Die laatste vergeten de religieuzen onder ons opeens
Je kopieert een deel van mijn tekst. En daarna kwam dit deelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"hebben waarschijnlijk ouders die niet in staat waren om ze goed te kunnen opvoeden, omdat ze niet de juiste genen hadden om deze wereld te overleven, dan help je dus mee met het verspreiden van slechte genen"
Je zegt hierboven dat het wel van de genen afhangt en nu niet meer? Heb ik iets fout geinterpreteerd?
Ik haat emotioneel denkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je volgde toch een honours-programma?
Ik doelde eigenlijk op je rationaliteit, waarmee je radicale ideeën over kinderloosheid verdedigd. Niet te veel nadenken maar naar Erdogan luisteren, minstens 3 kinderen.
Juist wel, let erop, opvoeding is alles, de aard kan misschien duivels zijn, maar een opvoeding kan dat juist veranderen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Saties het volgende:
[..]
Maar ook jij bent het ermee eens dat er al iets van karakter aanwezig is bij de geboorte? Dat niet alles afhangt van de opvoeding..?
Geweldig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Arc!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Arc!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ware aard zal altijd een beetje naar voren blijven komen. Als iemand echt duivels is zal het geen engeltje worden..(dit is wat ik denk)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Juist wel, let erop, opvoeding is alles, de aard kan misschien duivels zijn, maar een opvoeding kan dat juist veranderen.
Elke persoon met de juiste benadering kan 180 graden maken, je moet gewoon de taal spreken die ze begrijpen. En dan doel ik niet op Nederlands, maar op de juiste argumentatie en wijze van spreken, kinderen zijn hoe jonger, hoe flexibeler, die kun je makkelijker vormen dan een man van 50 omvormen naar een andere persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef Saties het volgende:
[..]
Ware aard zal altijd een beetje naar voren blijven komen. Als iemand echt duivels is zal het geen engeltje worden..(dit is wat ik denk)
Het gaat Erdogan niet om het overwinnen van Koerden, hij ziet hen als gelijke geloofsbroeders en juicht hun paringsdrift juist toe.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef Julis het volgende:
Ik haat emotioneel denken. Maar ik kan emotioneel-denken niet volledig blokkeren
, natuurlijk. En dat lukt me ook niet altijd even goed. Maar het proberen kan geen kwaad.
Dat was toch om relatief meer kinderen per vrouw te krijgen dan Koerden? Als ik jouw stukje goed heb begrepen.
En wat nou als het een opstandig kind is dat niet wil luisteren dus niet vervormbaar is? Dat van geen taal wil begrijpen..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elke persoon met de juiste benadering kan 180 graden maken, je moet gewoon de taal spreken die ze begrijpen. En dan doel ik niet op Nederlands, maar op de juiste argumentatie en wijze van spreken, kinderen zijn hoe jonger, hoe flexibeler, die kun je makkelijker vormen dan een man van 50 omvormen naar een andere persoonlijkheid.
Het klinkt als computerspelnaam. Hoe kwam je erop?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen denken dat ze geluk gaan krijgen op het internet.
Arcadia klinkt echt te vrouwelijk.
Is ze lesbienne?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen denken dat ze geluk gaan krijgen op het internet.
Arcadia klinkt echt te vrouwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |