abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121438294

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attentie turkjes

De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.

U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!

We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr

EN OHJA, tis vanaf 29.50

Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit. :)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:17:36 #2
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_121438343
Naaier waarom zet je deze
pi_121440321
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef xminator het volgende:

[..]

per maand of per jaar :').

Per maand is dat opzicht wel genoeg(veel) als jas en schoenen maar door ouders apart worden betaald.
¤ 200 per jaar is inderdaad erg weinig, maar ¤ 200 per maand is ook erg veel - óók als jas en schoenen door ouders worden betaald. :')

Als je met 12x ¤ 200 = ¤ 2400 per jaar aan kleedgeld niet eens schoenen en jas kan kopen, dan doe je iets niet goed... -O-
  vrijdag 11 januari 2013 @ 19:39:33 #4
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_121445004
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef Beach het volgende:
PWF
Ik voel me vereerd :*
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_121445100
Ik kreeg 50 cent aan zakgeld toen ik ongeveer 10 was. Dat geld wilde ik opsparen om iets groots te kopen, maar nadat mijn moeder het gespaarde geld had ontdekt gaf ze mij een poosje geen zakgeld meer omdat ze vond dat ik wel genoeg had. Echt een naaistreek. :r

Kleedgeld heb ik nooit gehad en zou ik mijn kinderen ook niet geven. Maar ik zou wel open zijn over de inkomsten en uitgaven en hen op jonge leeftijd laten meedenken over besteding.

Ik herinner me trouwens een verhaal van een kind dat voor het eerst zijn eigen loon verdient en het geld trots aan zijn vader schenkt. Vader pakt een aansteker en steekt het geld in brand. Kind krijgt tranen in de ogen, wijst op de moeite die hij voor dat geld heeft moeten doen. Vader antwoordt: weet je ook eens hoe ik me voel wanneer jij mijn zuur verdiende centjes verspilt. Meesterlijke actie. :7
pi_121445754
Ik kreeg ook geen kleed/zakgeld, kreeg gewoon geld wanneer ik het nodig had. Easypeasy.

Mij kinderen krijgen wel zakgeld. Als ze oud genoeg zijn voor kleedgeld, zijn ze ook oud genoeg om daarvoor te werken. :{w
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_121447068
Zelfde als jfm :P
Werd wel elke maand een bedrag op m'n rekening gestort.
Gaf m'n geld nooit uit aan onzinnige dingen :') spaarde alles. Daardoor ook 'zelf' m'n eerste pc gekocht. :+
Maar ik deed altijd heel wijs en volwassenen voor m'n leeftijd, dus denk niet dat voor iedereen hetzelfde is. :P Voor m'n broertje is zak/kleedgeld bv wel heel nuttig..
pi_121447126
Turken :')

Turken zonder :') :')

Turken zonder kleedgeld :') :') :')
pi_121447543
Mijn kinderen krijgen later alles wat ze willen! Voor wie zou ik anders motten werken.

Jullie kicken je kinderen zeker ook op hun 18e uit huis of ze moeten 'huur' betalen :'). Niederlanders :')
pi_121448240
Nah.. niet te veel verwennen.

Dat is wel belachelijk ja :')

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 21:00:47 ]
pi_121448514
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef xminator het volgende:
Mijn kinderen krijgen later alles wat ze willen! Voor wie zou ik anders motten werken.

Jullie kicken je kinderen zeker ook op hun 18e uit huis of ze moeten 'huur' betalen :'). Niederlanders :')
Eens. Van die Nederlandse ouders met genoeg geld die hun kinderen financieel niet steunen.

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef Ayca het volgende:
Nah.. niet te veel verwennen.

Dat is wel belachelijk ja :')
Ook eens.
pi_121448623
Mijn kinderen moeten vanaf hun 8ste al op het land werken. Niks verwennen.
If not now, then when.
pi_121448761
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Ik voel me vereerd :*
Hoe is het
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_121448991
Mijn kinderen verkoop ik al als baby aan een kindloze Izmiri die zoekt naar een (semi)blond kind en koop van de opbrengst een verlaagde Mercedes met een extra krachtige toeter.

Van de kinderbijslag betaal ik de wegenbelasting en verzekering.
pi_121449281
Geen kinderen nemen, opgelost slotje.
pi_121449386
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn kinderen verkoop ik al als baby aan een kindloze Izmiri die zoekt naar een (semi)blond kind en koop van de opbrengst een verlaagde Mercedes met een extra krachtige toeter.

Van de kinderbijslag betaal ik de wegenbelasting en verzekering.
En dan kom je in de media..

Turken in de media. *O*
pi_121449615
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef Julis het volgende:
Geen kinderen nemen, opgelost slotje.
Babbies. Een heel busje vol wil ik.
pi_121449882
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef Ayca het volgende:

[..]

Hormonen spelen op.... Ayca is PREGGERS en wij zijn de eersten die het weten :D

#CerkLilLiar
pi_121449912
quote:

[..]

Op zich mag jij je genen wel verspreiden.
pi_121450223
Ik had toen ik klein was heel veel geld gespaard, ik kocht nooit iets voor mezelf en als ik iets wilde, dan vroeg ik het aan mijn ouders, wilden ze het niet kopen, dan helaas. Zo had ik op mijn 12-13de al rond de 1000 gulden. Helaas werd mijn ma toen ziek, paps begon dan telkens beetje beetje van mijn geld te nemen, sindsdien nooit meer gespaard.
pi_121450252
quote:

[..]

Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121450334
Ik spaarde dat geld al sinds mijn 5-6 jaar, maar helaas... nooit meer iets van teruggezien.
pi_121450336
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Julis het volgende:

[..]

Op zich mag jij je genen wel verspreiden.
Mijn genen zijn superieur idd.
Maar wat is er mis met jouw genen dan dat je ze niet wil verspreiden?
pi_121450369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.

SPOILER
Haci hoca dedik :x
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')