SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.![]()
¤ 200 per jaar is inderdaad erg weinig, maar ¤ 200 per maand is ook erg veel - óók als jas en schoenen door ouders worden betaald.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef xminator het volgende:
[..]
per maand of per jaar.
Per maand is dat opzicht wel genoeg(veel) als jas en schoenen maar door ouders apart worden betaald.
Ik voel me vereerdquote:
Eens. Van die Nederlandse ouders met genoeg geld die hun kinderen financieel niet steunen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef xminator het volgende:
Mijn kinderen krijgen later alles wat ze willen! Voor wie zou ik anders motten werken.
Jullie kicken je kinderen zeker ook op hun 18e uit huis of ze moeten 'huur' betalen. Niederlanders
Ook eens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef Ayca het volgende:
Nah.. niet te veel verwennen.
Dat is wel belachelijk ja
En dan kom je in de media..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn kinderen verkoop ik al als baby aan een kindloze Izmiri die zoekt naar een (semi)blond kind en koop van de opbrengst een verlaagde Mercedes met een extra krachtige toeter.
Van de kinderbijslag betaal ik de wegenbelasting en verzekering.
Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn genen zijn superieur idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Op zich mag jij je genen wel verspreiden.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil er 23. We kunnen elkaar helpen denk ik.Haci hoca dedik :xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |