Maar dat frans, het klinkt gewoon debielquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die gozer ging helemaal los man, ging nergens over
Ja die kunnen gewoon gaan crossenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef tralalala het volgende:
Lijkt het maar zo of doen er alleen maar Brabanders en Gelderlanders mee?
Viel me ook net op jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef tralalala het volgende:
Anne Kies en Marcel Schoo zijn Friezen, en Coronel is een hollander.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef tralalala het volgende:
beide irritante aandachtshoerenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef Breaker.Faker het volgende:
Tim en Tom Coronel kan ik nooit uit mekaar halen.
twitter:carltonkirby twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 22:34:44Red flag for cars only. Nasser stuck on rock in swollen river. DeVilliers not attempting to cross. Minis have snorkels... How clever! reageer retweet
spectaculairquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:50 schreef Dekatria het volgende:
twitter:carltonkirby twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 22:34:44Red flag for cars only. Nasser stuck on rock in swollen river. DeVilliers not attempting to cross. Minis have snorkels... How clever! reageer retweet
Ja, een beetje schraal inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:01 schreef Dekatria het volgende:
Verslaggeving op RTL wel een beetje makkelijk hoor... geen woord over de verdere neutralisaties van vandaag
Auto's komen straks pasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:01 schreef Dekatria het volgende:
Verslaggeving op RTL wel een beetje makkelijk hoor... geen woord over de verdere neutralisaties van vandaag
altijd nog beter dan eurosport die doodleuk een kwartier achter loopt met programmering en doodleuk reclame voordeeigen programmering en semi grappige fragmentjes laatzienquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:01 schreef Dekatria het volgende:
Ze beginnen nu op Eurosportquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
altijd nog beter dan eurosport die doodleuk een kwartier achter loopt met programmering en doodleuk reclame voordeeigen programmering en semi grappige fragmentjes laatzien
Had nog niet begrepen dat het bij de motoren niet geneutraliseerd was.quote:
Was dat niet de wagen van Thomas de Bois?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:19 schreef Yreal het volgende:
Hoe heten die 2 lolbroeken van vorig jaar in de auto nou? Ik wil dat fragment met "woooo dat ga ik mooi thuis niet vertellen"
yupquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was dat niet de wagen van Thomas de Bois?
Terechte klacht.twitter:NStijkel twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 23:29:51@RTLGP Waarom krijgt Robert van Pelt (19 jaar, debutant) niet zijn moment of fame? Betaalt Chicherit wel?@rallyraidnieuws @Maniacs_nl #RT reageer retweet
Duidelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:32 schreef Dekatria het volgende:
Terechte klacht.twitter:NStijkel twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 23:29:51@RTLGP Waarom krijgt Robert van Pelt (19 jaar, debutant) niet zijn moment of fame? Betaalt Chicherit wel?@rallyraidnieuws @Maniacs_nl #RT reageer retweet
Nou zal dat mij een zorg zijn, maar niet gaan lopen miepen "als ik gestrest ben kan ik een filmpje kijken "quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij De Rooy slapen ze ook gewoon in een camper hoor... Maar die valt niet zo op, is gewoon een petronas groende Iveco
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:01 schreef Dekatria het volgende:
Mooie foto's @ http://www.autoportal.iol(...)esporto/dakar-2013-2
[ afbeelding ]
Komt nog uitspraak over - waarschijnlijk neutralisatie na WP8.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hoe gaat het nou verder met de auto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |