Nee, dat is de leeftijd van de motorrijder die vandaag omkwam.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat die navigator van DAF omkwam bij die crash? Is dat vandaag ja?
Kees van Loevezijn overleed op 9 januari. Wel in 1988 trouwens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, dat is de leeftijd van de motorrijder die vandaag omkwam.
Ja, dat is ook zo iddquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:03 schreef ArnosL het volgende:
Er is vandaag dus ook een motorrijder overleden, zijn leeftijd was 25 jaar. Te jong om te overlijden.
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
Zei hij nou: Dat deed hij bij mij ook!
quote:Speaking to MCN, KTM team manager Alex Doringer said: “Cyril has started work on the engine change already. It wasn’t a pre-agreed with the team, but Marek has not been able to ride like we know he can so it was just a case of making a phone call.”
Despres will be hit with a 15m time penalty for making the change meaning that by the time he starts tomorrows stage eight he will be 29m 07s behind leader Olivier Pain.
KTM had almost certainly planned to make a tactical engine change on the rest day, but now face the dilemma of whether they will still do that as a second engine change comes with a significantly increased time penalty of 45 minutes.
Under rules for pre selected elite riders, KTM can make a request to have Despres’ starting position for tomorrows stage moved up. He is currently set to start the stage in 34th, but it’s likely he will actually get away at around the 25 mark.
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
Zei hij nou: Dat deed hij bij mij ook!
Ja. Maar hey, hij heeft hem al een keer gewonnen, hij is zelf okee, en volgend jaar weer een kans. De wereld vergaat niet hoor, er zijn jongens die er beroerder aan toe zijn. Massa's.quote:
Geen idee. Hij kan beter ze kop houwe en instappen en doorrijdenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:57 schreef Yreal het volgende:
Wat is dat voor dwAze kerel die staat te schreeuwen over de sentinel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |