Goed gedaan, hoe is het eigenlijk met je 'zaak'?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:38 schreef Psy-freak het volgende:
Heb TS al in de pocket, jammer heren.
Voor jou regel ik een privé tafeltje, schat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:38 schreef Psy-freak het volgende:
Heb TS al in de pocket, jammer heren.
Loopt nog.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed gedaan, hoe is het eigenlijk met je 'zaak'?
Grrauw.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Voor jou regel ik een privé tafeltje, schat.
Zarbie ik zou voor Frank gaan, dan mag je straks 3 topics per minuut openenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Voor jou regel ik een privé tafeltje, schat.
Ik hoef geen topics te openen, want m'n hossel is binnen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:47 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Zarbie ik zou voor Frank gaan, dan mag je straks 3 topics per minuut openen
Ik ben vrij.quote:
Wie is het geworden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik hoef geen topics te openen, want m'n hossel is binnen.
Heb nog geen bevestiging/terugkoppeling.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:30 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Oke dus jullie hebben een date?
Moet je ff dm'en, werkt altijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb nog geen bevestiging/terugkoppeling.
Heb wel een 100% score op dat gebied idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Moet je ff dm'en, werkt altijd.
Ja, wat dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
Wat als we er nou eens een gangbang van maakte?
Kan gewoon iedereen meedoen. Iedereen legt 5 euro in die Danny dan kan hebbenquote:
Ik heb een flinke gang in mijn huis.. Dus als je tijd hebtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
Wat als we er nou eens een gangbang van maakte?
Hier heb je je bevestiging. Locatie: sportscafe Leidseplein. Je herkent me aan Uberkullie. Xquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb nog geen bevestiging/terugkoppeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |