Mijn vriendin is vanavond werken dus ze mag langs komen als ze wil.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:27 schreef Uberkullie het volgende:
Hee Frankie ouwe hosselaar, kan jij niet wat regelen voor Zarb??
Misschien een goed moment om te vertellen dat Zarb stage loopt bij burger king.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ken mijn rol eigenlijk ook niet, maar probeer een gratis tafel voor ons te fixen..
Oh en jouw rol lijkt me toch dat jij de schuldige bent dat ik hosseltopics open aangezien m'n kullietje geen tijd meer voor me heeft.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ken mijn rol eigenlijk ook niet, maar probeer een gratis tafel voor ons te fixen..
Ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:25 schreef Piye het volgende:
Is er ook een reden dat je TT geen klinkers bevat?
Alsof jij daar problemen mee hebt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Misschien een goed moment om te vertellen dat Zarb stage loopt bij burger king.
Dank en tot binnenkort!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh en jouw rol lijkt me toch dat jij de schuldige bent dat ik hosseltopics open aangezien m'n kullietje geen tijd meer voor me heeft.
Misschien kan je een daghap bij haar scoren (en een tafeltje bij het raam).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn vriendin is vanavond werken dus ze mag langs komen als ze wil.
Totaal niet, want dan kan ze lekker twister fries eten met korting.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Alsof jij daar problemen mee hebt.
Hee Zarbie kijk eens wat ik voor je heb geregeld!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn vriendin is vanavond werken dus ze mag langs komen als ze wil.
Ik ben vrij vanavond.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien kan je een daghap bij haar scoren (en een tafeltje bij het raam).
Ja tot volgende week zaterdag toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dank en tot binnenkort!
Buitenechtelijke escapades plan ik bij voorkeur liever niet aan het raam.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien kan je een daghap bij haar scoren (en een tafeltje bij het raam).
Ik wil eerst nog wat pics in mijn PMbox ontvangen, niet te hard van de stap lopen natuurlijk. Wild zwijn is namelijk erg smakelijk stukje vlees om te eten in combinatie met een stevige malbec wijn maar als bedpartner wat minder.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:31 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Hee Zarbie kijk eens wat ik voor je heb geregeld!
.quote:
Lees dan even verder dan de tt. Dan zie je dat ik een buitengewoon snelle leerling ben.quote:
Bij jou geloof ik dit inderdaad ja. Letterlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:38 schreef Psy-freak het volgende:
Heb TS al in de pocket, jammer heren.
Housopquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij jou geloof ik dit inderdaad ja. Letterlijk.
Top!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Lees dan even verder dan de tt. Dan zie je dat ik een buitengewoon snelle leerling ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |