Ik heb Uberkullie laten weten dat je uitgenodigd bent in dit pareltje, maar wel normaal doen aub. Xquote:
Klopt. Onze gemene deler bevalt me wel (ik freak de psy ook namelijk).quote:
Ja ik blijf niet de wingman spelen, jullie zoeken het zelf maar uit.quote:
Birds of feather flock together.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Klopt. Onze gemene deler bevalt me wel (ik freak de psy ook namelijk).
Zo'n beste wingman ben je niet aangezien je projectje een hond aan het palen is momenteel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet de wingman spelen, jullie zoeken het zelf maar uit.
Jij haat me toch.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet de wingman spelen, jullie zoeken het zelf maar uit.
Meestal werkt het zo: ts=succes --> topic=succes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:14 schreef hoink581 het volgende:
Hoe kan dit nu weer een succes topic worden
Omdat ik d'r mag likken en jij niet?quote:
Ja dat kan gebeuren, en die andere doet iets met salades. Ik weet ze wel uit te zoeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zo'n beste wingman ben je niet aangezien je projectje een hond aan het palen is momenteel.
Hoe het die eetkeet van je? Zit die in Amsterdam? Xxquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb Uberkullie laten weten dat je uitgenodigd bent in dit pareltje, maar wel normaal doen aub. X
TS = heeft tieten -> autist fokkers krijgen stijfje -> willen aandacht van TS -> topic is succes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
Meestal werkt het zo: ts=succes --> topic=succes.
Er zijn uitzonderingen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TS = heeft tieten -> autist fokkers krijgen stijfje -> willen aandacht van TS -> topic is succes.
Formule is verbeterd.
Mag ik even vragen waarom jij in dit topic zit?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoe het die eetkeet van je? Zit die in Amsterdam? Xx
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TS = heeft tieten -> topic is succes.
Formule is verbeterd.
Om Zarbie te hosselen, daar is dit topic toch voor?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:19 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Mag ik even vragen waarom jij in dit topic zit?
hoop je danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TS = heeft tieten -> autist fokkers krijgen stijfje -> willen aandacht van TS -> topic is succes.
Formule is verbeterd.
Vraag dat maar aan je vriendin. Hierbij zijn jullie van harte uitgenodigd voor een daghap. Ik regel een tafel bij het raam. Xjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoe het die eetkeet van je? Zit die in Amsterdam? Xx
Arme Pharkie. Misschien kan je bij Uberkullie in de leer. Zoals je wellicht ziet is haar project een groot succes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren, en die andere doet iets met salades. Ik weet ze wel uit te zoeken.
Ik ken mijn rol eigenlijk ook niet, maar probeer een gratis tafel voor ons te fixen..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:19 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Mag ik even vragen waarom jij in dit topic zit?
Goed ideequote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Arme Pharkie. Misschien kan je bij Uberkullie in de leer. Zoals je wellicht ziet is haar project een groot succes.
De tafels zijn sowieso gratis. Het eten is best goedkoop en vooruit, jullie mogen gebruik maken van mijn personeelskorting.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ken mijn rol eigenlijk ook niet, maar probeer een gratis tafel voor ons te fixen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |