Beter dan vleeschsaladequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ach kom, wie houdt er nou van huzarenslaatje, mijn waerde Pharkus?
Oh Pharkie, gmta.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien houd ze meer van een huzarenslaatje
Ik ben ook erg goed in het maken van makreelsalade, met een beetje mansoldaten served on the sideways om de crême fraiche en mayonaise bij te staan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik twijfel. Buiten dat ik je eerste post gelijk wat voorbarig vind, hou ik ook niet van eiersalade. Wat heb je nog meer?
Hee zarbie hij jaagt alle potentielen wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben ook erg goed in het maken van makreelsalade, met een beetje mansoldaten served on the sideways om de crême fraiche en mayonaise bij te staan.
Eigenlijk... ben jij het.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Hee zarbie hij jaagt alle potentielen weg
Dus ik zie je pas weer met nye? Leuk, Kullie. Nee echt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
We zoeken natuurlijk wel een kwaliteitsuser voor je. Ik wil niet met de eerste de beste mijn volgende NYE party vieren.
Awww zo hardquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dus ik zie je pas weer met nye? Leuk, Kullie. Nee echt.
Ja dit is een serieus onderwerp.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef ZarB het volgende:
Kunnen alle ranzige topickapers gaarne de boel verlaten of normaal doen?
Bedankt. Ook namens Pharkus en uberkullie. <3
Dat is m'n lievelingslied. Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:58 schreef RickoKun het volgende:
Oh baby let me lick you up and down, till you sayyyy stop.
Let me dooooo all the things you want me to doooooooo.
CAUSE TONIGHT BABY, I WANNA GET FREAKY WITH YOUUUUUUUUU
Dat je zo'n plaatje achter de hand hebt.. Wat zegt dat over jou?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kom op sgatje word helemaal hard
[ afbeelding ]
Dat plaatje is legendarisch, menig FOK!ster is er mee verleid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat je zo'n plaatje achter de hand hebt.. Wat zegt dat over jou?
Weet ik niks van hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat plaatje is legendarisch, menig FOK!ster is er mee verleid.
Jij hebt er een met klasse!quote:
Ah daar komt de onderliggende klacht naar boven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij hebt er een met klasse!
Daar is ie dan!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij hebt er een met klasse!
Wie dan? Meloewa, uberkullie? Of zitten er meer dames hier????quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat plaatje is legendarisch, menig FOK!ster is er mee verleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |