Geweldig!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Vorige week dinsdag gehoord dat ik ben aangenomen, ik begin 1 feb of 15 feb aan een post-doc positie voor 2 jaar in rotterdam
Dus dat is weer eens wat anders als ladders moneteren en lege bierkratjes sorteren
ErasmusMCquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hee gefeliciteerd man! Waar in Rotterdam?
Mja dat is al een jaar of 4 aan de gang hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ook 'leuk': http://www.nu.nl/economie(...)-kort-personeel.html
Wat voor vragen waren dat dan die je niet zag aankomen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:44 schreef Andromache het volgende:
Heb net een gesprek gehad. Mijn brieven zijn prima, dus uitnodigen geen probleem. Maar dan het gesprek. Ik was zenuwachtig. Er werden allerlei vragen gesteld die ik niet zag aan komen. Er werd nauwelijks in gegaan op mijn brief of cv of de competenties die ik daarin had vermeld. Een van de mensen vond dat ik twijfel uitstraalde. Kut. Verknald dus.
Aj. Ja, kan me voorstellen dat de moed je dan in de schoenen zinkt.. Sorry.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Na 2jaar en stapels sollicitaties en nog steeds niet boven bijstandsniveau kunnen verdienen is dat ook niet zo gek?
Gewoon zomaar intresse vind het altijd leuk om te weten wat mensen voor bedrijf beginnenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Gezondheid en wellness; mensen helpen een gezonde en actieve levensstijl te leiden. Iets heel anders.
[edit] En je interesse komt voort uit...?
Zou gewoon aangeven - ook bij het terugbellen - dat je heel zenuwachtig was (je weet vast van jezelf waarom en hoe zich dat uit). Bovendien, staat zenuwachtig gelijk aan twijfel bij jou? Als dat niet zo is, zou ik het op dat moment ontkrachten. Of op z'n minst ontkennen als ontkrachten niet lukt door de zenuwenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:44 schreef Andromache het volgende:
Heb net een gesprek gehad. Mijn brieven zijn prima, dus uitnodigen geen probleem. Maar dan het gesprek. Ik was zenuwachtig. Er werden allerlei vragen gesteld die ik niet zag aan komen. Er werd nauwelijks in gegaan op mijn brief of cv of de competenties die ik daarin had vermeld. Een van de mensen vond dat ik twijfel uitstraalde. Kut. Verknald dus.
Als situatie ... is, wat doe jij dan? (situaties waar ik me niet op kan voorbereiden want ik weet niet wat ze gaan vragen, ik had wel de competenties in mijn brief voorbereid)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat voor vragen waren dat dan die je niet zag aankomen?
Vacatures zijn er inderdaad wel, maar worden gewoon niet open gezet.. Huidige personeel moet dat werk maar doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja dat is al een jaar of 4 aan de gang hoor
Belt die vandaag op dat de werkgever de functie heeft aangepast naar een junior/ starters functie lol.. Wat denken die bedrijven tegenwoordig wel niet.. Allemaal starters met ervaring vragenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Vervelend, maar beter dan niets lijkt me? Ben je ook weer een half jaar af van het UWV..
Ideale kandidaat profiel:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:48 schreef From het volgende:
[..]
Belt die vandaag op dat de werkgever de functie heeft aangepast naar een junior/ starters functie lol.. Wat denken die bedrijven tegenwoordig wel niet.. Allemaal starters met ervaring vragen
Wel vandaag uitnodiging ontvangen van een andere functie, gelijk volgende week.
Ik zou er onzeker van worden... Vervolgens zou ik zo pissed off worden - nadat ik met mijn zieltje onder mijn arm heb gelopen - dat ik mijn werkcoach (of wie dan ook verantwoordelijk is om mij te helpen) in zijn kraag vatten, zijn persoonlijke 06 ontfutselen en stalken totdat er iets van licht in de tunnel te zien is. Ik zou heel lastig wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie gelukkig nog wel aardig wat vacatures en wordt ook nog wel regelmatig op gesprekken uitgenodigd. Als dat niet zou gebeuren zou ik echt depressief worden denk ik
Hé, wat leuk! Keep us posted naar wat ze het einde van de week vertellen. Belangrijkste is in ieder geval dat je lekker hebt gewerkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanmorgen lekker meegedraait was weer lekker om even te "werken". Heb er een goed gevoel bij. Heb gewoon lekker mijn ding gedaan, dingen gevraagd maar ook niet teveel. Dus ben benieuwd, ik hoor aan het einde van de week meer. Spannend!
We kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:07 schreef Kremers het volgende:
Ook leuk: Hoe breng je motivatie in een sollicitatiebrief over, terwijl je de functie eigenlijk alleen maar als iets tussendoor ziet... In mijn eigen vakgebied (marketing) is het momenteel echt klote. Lijkt wel alsof half Nederland marketing heeft gestudeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |