abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121552704
Vannochtend weer op gesprek bij uitzendbureau voor vacature, blijkt dat het in eerste instantie vervanging is van iemand met zwangerschapsverlof. Dus voor 6 mnd.
Ja dat had ik je eigenlijk aan de telefoon moeten vertellen Zucht zucht zucht..
pi_121552888
quote:
15s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja en dan heb je net kennis X niet terwijl je wel Y en Z hebt. Afgewezen dus.
Ja dat is ook wel weer zo :{
pi_121553184
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:54 schreef From het volgende:
Vannochtend weer op gesprek bij uitzendbureau voor vacature, blijkt dat het in eerste instantie vervanging is van iemand met zwangerschapsverlof. Dus voor 6 mnd.
Ja dat had ik je eigenlijk aan de telefoon moeten vertellen Zucht zucht zucht..
Vervelend, maar beter dan niets lijkt me? Ben je ook weer een half jaar af van het UWV..
pi_121553235
quote:

Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel weer zo

-> Ik zoek het met name in de richting van logistiek/techniek en het stikt van de vacatures voor operators. Mijn Y en Z bestaan uit propedeuse Logistiek & Economie, ruime ervaring zowel operationeel als tactisch bij de grootste kruidenier, redelijke cv en getuigschriften. Maar de X : vapro A of B heb ik niet, leeftijd 30-35. Maar in aanmerking komen, ho maar....
pi_121554141
quote:
15s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Psies.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_121554161
quote:
18s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef Apotheose het volgende:
nee maar waar moet je in godsnaam die ervaring opdoen als je altijd dat bericht krijgt? Er is ALTIJD wel iemand beter of geschikter.
ik kreeg wel eens een afwijzing met: u heeft TEVEEL ervaring :')
pi_121554309
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Herkenbaar dit.
Ik kom uit een situatie dat ik rond de 80 uur in de week werkte en eigenlijk nergens anders tijd voor had.
En nu heb ik veel te veel tijd over, en merk dat ik steeds vaker dingen voor me uit schuif, en langer op bed blijf liggen omdat ik toch niks moet doen.
Vond het de eerste paar weken best lekker om vrije tijd te hebben, maar wil nu toch wel weer eens aan de slag.
Ik ben voor mezelf begonnen maar kan daar nog geen fulltime inkomen uit genereren. Het voordeel van "thuiszitten" is nu wel dat ik mezelf goed heb leren kennen en goed weet hoe ik mezelf kan vermaken ('s ochtends is alleen een issue omdat het nu nog donker is :@), maar ik mis mijn hoge inkomen :'(
pi_121554405
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ach tegen die tijd dat het "beter" wordt zeggen ze van "ja maar je bent nu zo lang van school, al die kennis is weggezakt".
Wow, ik vind mezelf negatief voor mijn doen, maar jij bent wel echt een doemdenker! :o

Als ze dat zeggen, is het gewoon de grootste kul die je jezelf op de mouw laat spelden. Grote jongen die dat als argument aan kan geven. Diegene is ook ooit als groentje begonnen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 januari 2013 @ 17:34:34 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121554438
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik kreeg wel eens een afwijzing met: u heeft TEVEEL ervaring :')
Ow die krijg ik regelmatig. "Te zwaar voor de functie"
pi_121554519
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow die krijg ik regelmatig. "Te zwaar voor de functie"
Lekker kut excuus inderdaad.... Ik word er ook een beetje moe van....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121554529
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik ben voor mezelf begonnen maar kan daar nog geen fulltime inkomen uit genereren. Het voordeel van "thuiszitten" is nu wel dat ik mezelf goed heb leren kennen en goed weet hoe ik mezelf kan vermaken ('s ochtends is alleen een issue omdat het nu nog donker is :@), maar ik mis mijn hoge inkomen :'(
wat voor eigen bedrijf ben je begonnen als ik vragen mag
pi_121554584
In mijn laatste solliciatie ben ik afgewezen omdat ik op dit moment geen leidinggevende functie ambieerde (kom net uit een burn-out, even geen zin in dat gedoe). Dus de dame tegenover mij pikt dat signaal op - stond ook nergens in de vacature dat het om een leidinggevende functie ging - et voila, onze wegen gaan uiteen.

Grote grap is dan wel dat ik vervolgens een weekje of 2 later zie dat ze zelf nog maar net bij dat bedrijf is begonnen en een 2-jaar durende opleiding volgt voor leidinggevende. Wijst ze mij af terwijl ze zelf nog groeiende is en zelf zo in het bedrijf is begonnen. Wauw... Nou ja, de volgende keer als ik in zo'n situatie kom, weet ik hoe ermee om te gaan :)
pi_121554631
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:36 schreef rdwilbrink het volgende:

[..]

wat voor eigen bedrijf ben je begonnen als ik vragen mag
Gezondheid en wellness; mensen helpen een gezonde en actieve levensstijl te leiden. Iets heel anders.

[edit] En je interesse komt voort uit...?
pi_121561817
Heb morgen een final round interview (3e ronde) bij een groot internationaal bedrijf. Nog even knallen en hopelijk kunnen we dan iig weer even gedisciplineerd aan de slag!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121568352
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef MNR het volgende:

[..]

Wow, ik vind mezelf negatief voor mijn doen, maar jij bent wel echt een doemdenker! :o

Als ze dat zeggen, is het gewoon de grootste kul die je jezelf op de mouw laat spelden. Grote jongen die dat als argument aan kan geven. Diegene is ook ooit als groentje begonnen.
Na 2jaar en stapels sollicitaties en nog steeds niet boven bijstandsniveau kunnen verdienen is dat ook niet zo gek?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 01:10:30 #91
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_121577767
Lastig hoor... Ik verveel me soms helemaal kapot. Zit nu al ruim 1.5 jaar thuis. In het begin kon ik me nog goed vermaken met keihard trainen, fietsen, wedstrijden en had ik geen solliciatieplicht.
Nu sinds Okt 2012 heb ik dat wel. En waar ik het in het begin nog wel ok vond, begint het me nu toch zwaar te irriteren. Zeker nu het weer slechter word en ik eigenlijk niet meer kan gaan fietsen. (niet op de racefiets in iedergeval).

Hoop dat mijn dagbesteding snel weer een beetje zinvol gaat worden.
pi_121579365
Ik zit even hard te twijfelen op een vacature te reageren, waar ik een maand geleden via een andere uitzendbureau voor ben afgewezen. Nergens werd/wordt gevraagd om callcenter ervaring gevraagd, maar bij dat uitzendbureau viel ik buiten de boot omdat ik geen standaard callcenter riedeltje voor boze klanten kon afdraaien.

Nu is de vacature nog leuker en uitdagender omschreven.(Waar halen ze toch altijd die fantastische uitdagende innovererende beschrijvingen vandaan vragend om intelligente aanpakkende mensen als het werk vaak slapend gedaan kan worden?)
Maar misschien dat het een andere afdeling bij hetzelfde bedrijf betreft. Of misschien dat die callcenterriedeltjes van dertien in een dozijn toch niet zo goed bevielen. Of misschien dat de de meeste mensen gelijk weer afhaken, of dat ze om nog meer mensen zitten te springen. Who knows.

Morgen toch maar een brief versturen, en dan zie ik vanzelf wel hoe het uitpakt. Ik heb toch echt een nieuwe baan nodig, dus ik zal voor de zekerheid, indien weer gesprek, maar even zo'n standaard riedeltje uit mijn vrienden trekken die bij een callcenter werken.
pi_121580405
Hmm waarschijnlijk geen reactie meer voor ik weg ben maar stel hem toch! Wie weet!

Ik ga zo meedraaien op een kinderdagverblijf. Zal ik een activiteit meenemen die ik met de kinder kan doen? Of zal ik me vooral op de achtergrond houden.

Wilde watjes meenemen zodat de kinderen sneeuwpoppen kunnen maken..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_121580492
Ik zou 'n activiteit meenemen om met de kinderen te doen. Zo toon je initiatief en toon je aan dat je zelfstandig kunt werken en al die blahblah. ;) Je moet natuurlijk wel ff kijken of het wel "past" om die activiteit te gaan doen, willen de mensen die je gaan beoordelen liever dat je hen gewoon helpt en je verder wat op de achtergrond houdt dan laat je die watten in je tas. Kwestie van inschatten zou ik zeggen. :)
Hallon!
pi_121580857
Heb je een interview, werkt het OV voor de recruiter niet mee :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 11:28:46 #96
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_121585598
Vorige week dinsdag gehoord dat ik ben aangenomen, ik begin 1 feb of 15 feb aan een post-doc positie voor 2 jaar in rotterdam :)

Dus dat is weer eens wat anders als ladders moneteren en lege bierkratjes sorteren :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_121585687
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Vorige week dinsdag gehoord dat ik ben aangenomen, ik begin 1 feb of 15 feb aan een post-doc positie voor 2 jaar in rotterdam :)

Dus dat is weer eens wat anders als ladders moneteren en lege bierkratjes sorteren :D
Beter dat dan in Rotterdam verzeild raken :P

Maar gefeliciteerd :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 11:31:51 #98
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_121585726
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Beter dat dan in Rotterdam verzeild raken :P

Maar gefeliciteerd :s)
Achja ik was graag in zwolle gebleven maar post-doc posities bestaan niet in zwolle.

(wel apart ik heb mijn hele leven tussen de bossen gewoond en nu dus straks 2 jaar dicht bij zee... verandering van spijs doet eten... )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 januari 2013 @ 11:38:42 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121585974
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:

Hee gefeliciteerd man! Waar in Rotterdam?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:50:28 #100
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_121586404
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm waarschijnlijk geen reactie meer voor ik weg ben maar stel hem toch! Wie weet!

Ik ga zo meedraaien op een kinderdagverblijf. Zal ik een activiteit meenemen die ik met de kinder kan doen? Of zal ik me vooral op de achtergrond houden.

Wilde watjes meenemen zodat de kinderen sneeuwpoppen kunnen maken..
Ik zou het combineren :) je wilt wel wat achterlaten/men overhalen toch?

dik sneeuwpoppen maak contest of sneeuwballen gevecht :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')