Ja dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja en dan heb je net kennis X niet terwijl je wel Y en Z hebt. Afgewezen dus.
Vervelend, maar beter dan niets lijkt me? Ben je ook weer een half jaar af van het UWV..quote:Op maandag 14 januari 2013 16:54 schreef From het volgende:
Vannochtend weer op gesprek bij uitzendbureau voor vacature, blijkt dat het in eerste instantie vervanging is van iemand met zwangerschapsverlof. Dus voor 6 mnd.
Ja dat had ik je eigenlijk aan de telefoon moeten vertellen Zucht zucht zucht..
Psies.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja en dan heb je net kennis X niet terwijl je wel Y en Z hebt. Afgewezen dus.
ik kreeg wel eens een afwijzing met: u heeft TEVEEL ervaringquote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef Apotheose het volgende:
nee maar waar moet je in godsnaam die ervaring opdoen als je altijd dat bericht krijgt? Er is ALTIJD wel iemand beter of geschikter.
Ik ben voor mezelf begonnen maar kan daar nog geen fulltime inkomen uit genereren. Het voordeel van "thuiszitten" is nu wel dat ik mezelf goed heb leren kennen en goed weet hoe ik mezelf kan vermaken ('s ochtends is alleen een issue omdat het nu nog donker isquote:Op maandag 14 januari 2013 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Herkenbaar dit.
Ik kom uit een situatie dat ik rond de 80 uur in de week werkte en eigenlijk nergens anders tijd voor had.
En nu heb ik veel te veel tijd over, en merk dat ik steeds vaker dingen voor me uit schuif, en langer op bed blijf liggen omdat ik toch niks moet doen.
Vond het de eerste paar weken best lekker om vrije tijd te hebben, maar wil nu toch wel weer eens aan de slag.
Wow, ik vind mezelf negatief voor mijn doen, maar jij bent wel echt een doemdenker!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ach tegen die tijd dat het "beter" wordt zeggen ze van "ja maar je bent nu zo lang van school, al die kennis is weggezakt".
Ow die krijg ik regelmatig. "Te zwaar voor de functie"quote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kreeg wel eens een afwijzing met: u heeft TEVEEL ervaring
Lekker kut excuus inderdaad.... Ik word er ook een beetje moe van....quote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow die krijg ik regelmatig. "Te zwaar voor de functie"
wat voor eigen bedrijf ben je begonnen als ik vragen magquote:Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben voor mezelf begonnen maar kan daar nog geen fulltime inkomen uit genereren. Het voordeel van "thuiszitten" is nu wel dat ik mezelf goed heb leren kennen en goed weet hoe ik mezelf kan vermaken ('s ochtends is alleen een issue omdat het nu nog donker is), maar ik mis mijn hoge inkomen
Gezondheid en wellness; mensen helpen een gezonde en actieve levensstijl te leiden. Iets heel anders.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:36 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
wat voor eigen bedrijf ben je begonnen als ik vragen mag
Na 2jaar en stapels sollicitaties en nog steeds niet boven bijstandsniveau kunnen verdienen is dat ook niet zo gek?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Wow, ik vind mezelf negatief voor mijn doen, maar jij bent wel echt een doemdenker!
Als ze dat zeggen, is het gewoon de grootste kul die je jezelf op de mouw laat spelden. Grote jongen die dat als argument aan kan geven. Diegene is ook ooit als groentje begonnen.
Beter dat dan in Rotterdam verzeild rakenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Vorige week dinsdag gehoord dat ik ben aangenomen, ik begin 1 feb of 15 feb aan een post-doc positie voor 2 jaar in rotterdam
Dus dat is weer eens wat anders als ladders moneteren en lege bierkratjes sorteren
Achja ik was graag in zwolle gebleven maar post-doc posities bestaan niet in zwolle.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Beter dat dan in Rotterdam verzeild raken
Maar gefeliciteerd
Hee gefeliciteerd man! Waar in Rotterdam?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Vorige week dinsdag gehoord dat ik ben aangenomen, ik begin 1 feb of 15 feb aan een post-doc positie voor 2 jaar in rotterdam
Dus dat is weer eens wat anders als ladders moneteren en lege bierkratjes sorteren
Ik zou het combinerenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm waarschijnlijk geen reactie meer voor ik weg ben maar stel hem toch! Wie weet!
Ik ga zo meedraaien op een kinderdagverblijf. Zal ik een activiteit meenemen die ik met de kinder kan doen? Of zal ik me vooral op de achtergrond houden.
Wilde watjes meenemen zodat de kinderen sneeuwpoppen kunnen maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |