Professioneel geijkt GPS-apparaat of je telefoon?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen anagram van STREM nodig, ik doe het gewoon, GPS geklokt
me telefoon duhquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Professioneel geijkt GPS-apparaat of je telefoon?
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
Ga je nu komen met " SCHANDAAL: HTC Desire zn GPS is kut"?
Oh dat heb ik ook weleens gedaan ja. 173 zelfsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik heb dezelfde telefoon gehad, en volgens de GPS van de HTC Desire heb ik op de noordsectie van de HSL 171 km/h gereden met een Fyra V160.
Klopt geen zak van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook weleens gedaan ja. 173 zelfs
Aanzienlijk beter dan die kut One X waar ik nu meer zit opgescheept inderdaad..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Prima toestel overigens, die Desire
Kan zijn. Maar als je zulke grote praats hebt, ga dat eerst maar zeggen tegen NS "hoopgevende cijfers" HiSpeed. Ik lees maar wat er op mijn metertje staat en ik ben er blij mee.quote:
In de SRS versie 3.0.0 kan je boven de 200 km/h 15 km/h te hard rijden zonder ingreep. Zo is de ingreepsnelheid tenminste gedefinieerd in het standaard remmodel.quote:
Desire Z not als je het scherm moet vervangenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik heb dezelfde telefoon gehad, en volgens de GPS van de HTC Desire heb ik op de noordsectie van de HSL 171 km/h gereden met een Fyra V160.
Prima toestel overigens, die Desire
Speedview als je gewoon even de snelheid wilt zien,quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:14 schreef bork het volgende:
[..]
Desire Z not als je het scherm moet vervangen.
Hoe doen jullie dat de snelheid meten, ik heb nu een LG android (dik een jaar) en een Motorola tablet maar met allebei lukt het me niet om de snelheid van de ICE tussen Keulen en Frankfort erop te krijgen.
thx, ga ik proberen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Speedview als je gewoon even de snelheid wilt zien,
MyTracks als je een stoer overzicht van het volledige traject wilt hebben.
Whehehehehequote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar als je zulke grote praats hebt, ga dat eerst maar zeggen tegen NS "hoopgevende cijfers" HiSpeed.
Dat is sowieso waar.quote:Ik lees maar wat er op mijn metertje staat en ik ben er blij mee.![]()
EN het zit dichter bij de realiteit dan "hoopgevende cijfers" ook al klopt er misschien geen zak van
Wat ik heb begrepen van een Thalys-machinist is dat je op de HSL-Zuid (softwareversie 2.3.0d) bij een Movement Authority die 300 km/h toestaat maximaal 304 km/h mag rijden op het display (en dan bliept de computer al als een gek). Bij 305 km/h zou je een snelremming krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:11 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
In de SRS versie 3.0.0 kan je boven de 200 km/h 15 km/h te hard rijden zonder ingreep. Zo is de ingreepsnelheid tenminste gedefinieerd in het standaard remmodel.
Een ICE-3 heb ik max. 302 gezien, nooit hoger.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Whehehehehe
[..]
Dat is sowieso waar.
Zijn er in Europa eigenlijk plekken waar 350 wordt gereden? In Frankrijk is de maximale baanvaksnelheid volgens mij 320. De Spaanse AVE-lijnen zijn ontworpen voor 350 maar tegenwoordig gaat men er dacht ik 'maar' 300.
[..]
Wat ik heb begrepen van een Thalys-machinist is dat je bij een Movement Authority die 300 km/h toestaat maximaal 304 km/h mag rijden op het display (en dan bliept de computer al als een gek). Bij 305 km/h zou je een snelremming krijgen.
Bageres ontbreekt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Een raadplaatje. Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
De vraag was reeds correct beantwoordquote:
quote:LZB is niet alleen een middel om de machinist op zijn handelen te controleren, maar op hogesnelheidslijnen vervangt het de seinen langs de baan. Bij overschrijding van de toegestane snelheid remt LZB de trein af tot deze snelheid. De AFB (Automatische Fahr-Bremssteuerung) maakt een automatische snelheidsregeling van de trein mogelijk.
Als ik dit zo zie is het de afgelopen 100 jaar ongeveer 1000 keer gedacht "Hee DAT is een goed idee! dat gaan we invoeren en wel nu meteen!"quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:23 schreef Monopoly het volgende:
Op zich jammer dat ze bij ERTMS level 2 voor op de HSL niet de voordelen van LZB hebben gebruikt.
[..]
Met 250 km/h?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:25 schreef bork het volgende:
The line was originally built for rail cargo transport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |