Dat kan. Bij sabnzbd moet je naar: localhost:XXXX/config/categories/ gaan en dan bij de categorie Tv bijvoorbeeld F:/ onder Map/Pad zetten. Vergeet de 'to watch' map niet te veranderen in SB en CP.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef dimmak het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat Sab, CP & SB mijn downloads meteen op een andere schijf uit pakken? Nu download hij alles op mijn C schijf terwijl ik een aparte media schijf heb waar ik alles opzet. Heb in SB het wel zo ver gekregen dat hij mappen met covers op die media schijf zet.Maar alle downloads komen gewoon op mijn C schijf uit.
Hoe heb je het getest / hoe gebruik je het?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef Scorpie het volgende:
NZB magic is wel een mooie tool.
Mis nu alleen Fringe nog.
Er is inmiddels een versie voor Mac:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:30 schreef nelisb het volgende:
Vraagje.
Via spotlite zie ik nu wat spots voorbij komen die gebruik maken van nzb magic.
Is er ergens een uitleg hoe je Nzb magic krijgt op een Mac?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:58 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad ja. Als er morgen een service is waar ik alle films en series kan volgen dan ben ik bereid om daar pak hem beet 30 euro in de maand voor neer te leggen.
Wil je dat even uit willen leggen van dat NZB Magic op ons forum?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef Scorpie het volgende:
NZB magic is wel een mooie tool.
Mis nu alleen Fringe nog.
Jaaaaaa, maar dan snap jij die industrie niet. Laten we er even van uit gaan dat je 10 Amerikaanse series volgt (2 per werkdag).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:58 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad ja. Als er morgen een service is waar ik alle films en series kan volgen dan ben ik bereid om daar pak hem beet 30 euro in de maand voor neer te leggen.
Er bestaat al een mooi medium voor, Netflix. Maar eer dat wereldwijd beschikbaar is (al het gedoe met licenties..), zijn we nog wel wat jaren verder. Maar het kan dus wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef Redah het volgende:
[..]
Jaaaaaa, maar dan snap jij die industrie niet. Laten we er even van uit gaan dat je 10 Amerikaanse series volgt (2 per werkdag).
Daar komen gemiddeld 4 afleveringen van uit, per maand. 1 aflevering in HD kost in iTunes $1.99. Ofwel: 10x4x$1.99 = $79.60. En dan heb je nog geen film gezien... Laten we dan even nemen dat je dan in het weekend 1 filmpje kijkt a $9.99 in HD formaat. Dus doen we $79.60 + (4x$9.99) = $119.56.
Met een abonnementje van 30 Euro ($39.94) lopen ze dus maar liefst $79.62 mis, iedere maand!
En dat kan natuurlijk niet... Het principe "liever die $39.94 vangen dan helemaal niets" snapt de media industrie niet... Nee, ze zeggen liever dat jij nu iedere maand $119.56 van ze steelt.
Netflix is ook niet helemaal up to date met alles. Maar het is in ieder geval een stap in de goede richting.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Er bestaat al een mooi medium voor, Netflix. Maar eer dat wereldwijd beschikbaar is (al het gedoe met licenties..), zijn we nog wel wat jaren verder. Maar het kan dus wel.
502 is vaak username/ww combi niet goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:50 schreef fathank het volgende:
Mensen ook problemen met authentication bij Eweka? Heb nog 16 dagen tegoed maar mn account wordt geweigerd door de server..502 error. Niks aan de settings veranderd, vanmiddag deed ie 't nog.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
502 is vaak username/ww combi niet goed.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:50 schreef fathank het volgende:
Mensen ook problemen met authentication bij Eweka? Heb nog 16 dagen tegoed maar mn account wordt geweigerd door de server..502 error. Niks aan de settings veranderd, vanmiddag deed ie 't nog.
Die kloppen dus wel. Is niks aan veranderd, voor de zekerheid opnieuw ingevoerd maar blijft een 502 error geven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
502 is vaak username/ww combi niet goed.
Had vorige week ook niks aan de settings veranderd en toch klopte het niet meer, kon niks uploaden downloaden ging gek genoeg welquote:
Met Wine wel ja..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:52 schreef relativity het volgende:
Draait dat nzbmagic ook op linux? Kan er zo vrij weinig over vinden trouwens
Ik vindt FTDWorld heel goed werken met Couchpotatoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:52 schreef relativity het volgende:
Fijn dat je tegenwoordig direct moet betalen bij dognzb.cr om in je account te komen. Alleen al om die actie heb ik geen zin om een donatie te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |