Dat is onbegonnen werk, want iedereen kan op die naam posten als ze willen.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:33 schreef VacaLoca het volgende:
Vraag me af of ze ook uploaders aan gaan pakken. teevee account bijvoorbeeld.
Zeg niet voor niks hele tijd dat je moet passwordenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:20 schreef Armageddon het volgende:
Uploaders worden al tegengewerkt. Wilde laatst TBBT uploaden bij Giganews en dan stopt je upload gewoon omdat men scant wat je upload tegenwoordig.
Dat ga ik niet doen hoor. Das teveel werk.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:33 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Zeg niet voor niks hele tijd dat je moet passworden
Gaat nog veel erger worden.
tabblad verder klikken in winrarquote:Op maandag 14 januari 2013 11:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen hoor. Das teveel werk.
daar is een NFO toch voorquote:Op maandag 14 januari 2013 11:35 schreef Rainesz het volgende:
[..]
tabblad verder klikken in winrar
Enige nadeel is dat je het zou moeten noteren ergens.
Zit er iemand op die gecustumsubde rotzooi te wachten dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:57 schreef Rainesz het volgende:
Geloof dat QoQ bezig is met gehele encrypted manier van uploaden.
Enige nadeel is dus dat het via aparte programma's weer gaat. Benieuwd of het aan gaat slaan.
QoQ?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:57 schreef Rainesz het volgende:
Enige nadeel is dus dat het via aparte programma's weer gaat. Benieuwd of het aan gaat slaan.
Quality over Quantumquote:
Is dat er dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we ze mooi in de spot sectie kwijt op ons forum.
Zeker vip onlyquote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zet er net een nieuwe film neer.
Alleen tdt op je oude server via paypalquote:Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja VIP only. Heb jij nog niet betaald dan?
Als je toen hebt betaald ben je nu ook VIP. ff aanpassen moment.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:21 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Alleen tdt op je oude server via paypal
Toen je op nieuwe adres/server ging niet.
Programma als yencbin downloadenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:20 schreef Fiorano het volgende:
Even een gigantisch noob vraag, hoe kan ik een spot uploaden op bv. Eweka. Heb een redelijk uitgebreide muziek collectie vandaar...
En gebruik:quote:Op maandag 14 januari 2013 12:42 schreef µ het volgende:
Mensen die met een GUI willen uploaden: http://www.jbinup.com/nl/
| 1 | [ $D ]-[$1/$2] "$F" yEnc |
Geen idee. Ik download nu op 100% van mijn verbinding (5MB/s) bij sunny.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:43 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand een idee of er op de trial van Sunny een snelheidslimiet zit? Normaal download ik hier met 4 a 5 mb/s maar wil nu niet sneller dan 2 mb/s.
Maakt die manier gebruik van het programma NZBMagic? Ik kwam dat tegen namelijk. Wat je hierbij moet doen is een bepaalde code (zo'n miljoenmiljard karakters lang) inladen in NZBMagic en dat programma maakt vervolgens de NZB (of download de NZB, geen idee precies) die weer bruikbaar is in je download programma's. Werkt vooralsnog prima. Ik veronderstel dat met deze manier van werken er een serie bestanden geplaatst kan worden die gecodeerd zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:57 schreef Rainesz het volgende:
De website NZB-magic wel ja. Voor zover ik begrepen heb was dat een forum waar je e.e.a. kunt vinden. Beetje in de trend van FTD, FTA etc. Het programma is volgens mij daar niet aan gelieerd. Grootschalig gebruik van dat programma zie ik namelijk ook nog nergens vermeld verder.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:07 schreef Armageddon het volgende:
NZB Magic is ook al van de aardbodem verdwenen.
Doe eens link om dat proggie te downloaden dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef HetBeest het volgende:
[..]
De website NZB-magic wel ja. Voor zover ik begrepen heb was dat een forum waar je e.e.a. kunt vinden. Beetje in de trend van FTD, FTA etc. Het programma is volgens mij daar niet aan gelieerd. Grootschalig gebruik van dat programma zie ik namelijk ook nog nergens vermeld verder.
Gebruik je het max. aantal threads? Bij mijn nieuwe USP moest ik die instellen om de max. downloadsnelheid te krijgen, terwijl dat bij Eweka niet perse nodig was bij mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:43 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand een idee of er op de trial van Sunny een snelheidslimiet zit? Normaal download ik hier met 4 a 5 mb/s maar wil nu niet sneller dan 2 mb/s.
Gebruik er 6. Dus daarmee zou ik naar mijn weten gewoon 4 a 5 mb/s moeten kunnen halen lijkt me?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:17 schreef escalatie het volgende:
[..]
Gebruik je het max. aantal threads? Bij mijn nieuwe USP moest ik die instellen om de max. downloadsnelheid te krijgen, terwijl dat bij Eweka niet perse nodig was bij mij.
Deed ik dus ook bij Eweka en dat was voldoende, maar bij mijn nieuwe USP heb ik 26 van de max. 30 ingesteld en dat maakte echt het verschil. Ik weet niet of dit bij Sunny uit maakt.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gebruik er 6. Dus daarmee zou ik naar mijn weten gewoon 4 a 5 mb/s moeten kunnen halen lijkt me?
Ik heb er echt 9 nodig om 7MB/s te halen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gebruik er 6. Dus daarmee zou ik naar mijn weten gewoon 4 a 5 mb/s moeten kunnen halen lijkt me?
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:45 schreef Rainesz het volgende:
NZB Magic was het ja.
Geen idee waar te downloaden of hoe aan de testings mee te werken
Heb het alleen ergens opgevangen, ik aanschouw het gewoon vanaf de zijkant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt ook te werken onder Wine op Linux.
Testen kan met deze en deze spots
[ Bericht 7% gewijzigd door AnimeFan op 14-01-2013 17:08:12 ]
Synology heeft ook een plex-server, maar die trekt het hier niet zo lekker.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
vele malen sterker dan een NAS. En inzetbaar als PLEX-server.
Al die abonnementen van Sunny hebben een snelheidslimiet toch? Behalve het duurste...quote:Op maandag 14 januari 2013 13:43 schreef DannyDeko het volgende:
Welke trail heb je genomen?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Al die abonnementen van Sunny hebben een snelheidslimiet toch? Behalve het duurste...
je snelheidlimiet is de snelheid van je abboquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Al die abonnementen van Sunny hebben een snelheidslimiet toch? Behalve het duurste...
Ik heb geen trial gehad volgens mij. Heb pas sinds een paar maanden echt snel internet en sindsdien heb ik een 60mbit abonnement bij Pure Usenet. Als ik alle threads gebruik haal ik ongeveer 6,4MB terwijl ik een 50mbit verbinding hebquote:
Dat zeg ik toch...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:25 schreef Rainesz het volgende:
[..]
je snelheidlimiet is de snelheid van je abbo
Niks geknepen toch.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb geen trial gehad volgens mij. Heb pas sinds een paar maanden echt snel internet en sindsdien heb ik een 60mbit abonnement bij Pure Usenet. Als ik alle threads gebruik haal ik ongeveer 6,4MB terwijl ik een 50mbit verbinding heb
[..]
Dat zeg ik toch...
Dan haal je toch het maximalequote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb geen trial gehad volgens mij. Heb pas sinds een paar maanden echt snel internet en sindsdien heb ik een 60mbit abonnement bij Pure Usenet. Als ik alle threads gebruik haal ik ongeveer 6,4MB terwijl ik een 50mbit verbinding heb
6.25 om precies te zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan haal je toch het maximale
50 Mbit = 6,4 MB
Iets minder dan 6,4, maar ik zit heel dicht bij de centrale dus dat scheelt ook wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan haal je toch het maximale
50 Mbit = 6,4 MB
Het ziet eruit als Base64 maar ik ben er nog niet uit wat er versleuteld is. De link naar een NZB denk ik?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:30 schreef HetBeest het volgende:
Ik heb een gold account bij Eweka (100 mbit) en ik haal 8.5 - 9 mb/s gemiddeld. Ik ben erg benieuwd naar dat NZBMagic verhaal. Iemand nog ervaring daarmee?
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Ik neem aan dat daar ook weer een programma voor bestaat. Misschien is het een kwestie van alle bestanden uit een serie inladen, NZBMagic zijn magic laten doen, zodat alle bestanden gecodeerde namen krijgen, en dan uploaden zoals normaal. Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik prakkiseer er nu op los.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Het ziet eruit als Base64 maar ik ben er nog niet uit wat er versleuteld is. De link naar een NZB denk ik?
Hoe post je een NZBMagic code?
Icognito window, http://nzbs.org -> lege pagina.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef Armageddon het volgende:
Ben je allemaal aan het posten? Werkt allemaal niet
quote:You have requested a new user account on TorrentLeech and you have
specified this address (XXXX@gmail.com) as user contact.
Zie het ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:54 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Icognito window, http://nzbs.org -> lege pagina.
http://nzbs.org/myshows > login pagina, inloggen, werkt.
'Veiligheidsmaatregelen' denk ik
http://torrentleech.com is tijdelijk open voor registratie.
Invite: BITGAMER
Het is een Windows-programma.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:30 schreef nelisb het volgende:
Vraagje.
Via spotlite zie ik nu wat spots voorbij komen die gebruik maken van nzb magic.
Is er ergens een uitleg hoe je Nzb magic krijgt op een Mac?
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die down zijn. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Verder is http://nzb7.com/ ook open voor regs
http://nzbtv.net ook
http://www.nzbs4u.net/ ook
http://www.usenet-crawler.com/ ook
https://www.nzbfinder.ws/ ook
Ik gok 2 weken voor de meeste publieke amateursites.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die down zijn. Wat denk jij?
Ik gok ook op max een maand.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik gok 2 weken voor de meeste publieke amateursites.
Als ze lang willen bestaan als publieke newznab moeten ze een slechts een .onion site overwegen.
(Dat is dan wel heel traag)
Posten toch alleen rotzooiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:38 schreef nelisb het volgende:
Ok thanks!
Fijn die spots van QoQ, die willen alleen nog posten via nzb magic.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:04 schreef txbuzter het volgende:
En van goede kwaliteit in zo'n kort tijdsbestek
Apart ja ..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Yvonne, graag een backgroundcheck op txbuzter.
Thx!
Gewoon een simpele student met een kleine achterstand in de laatste usenet ontwikkelingen, ivm reizen. Moet toch snel bijleren wat sinds oktober/november is gebeurd!quote:
En toen kwam je op het idee om maar even te registreren op het FOK! forum? Want ja. Dat doe je dan als je een student bent met een kleine achterstand in de laatste usenet ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:27 schreef txbuzter het volgende:
[..]
Gewoon een simpele student met een kleine achterstand in de laatste usenet ontwikkelingen, ivm reizen. Moet toch snel bijleren wat sinds oktober/november is gebeurd!
Jazeker!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:42 schreef einzweipolizei het volgende:
Hallo. Ik ben toevallig ook een usenet met een kleine studentachterstand.
Is er nog iets gebeurd?
| 1 | 2013-01-14 22:16:27.046964 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Sick Beard Index URL: http://lolo.sickbeard.com/ |
Iddquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:49 schreef Devolution het volgende:
Klopt, ik krijg al een tijdje constant errors op lolo.sickbeard.com. Heel irritant omdat ik bezig blijf met het cleanen van alle errors..
Wat voor indexer draai je? en succesquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:44 schreef Redah het volgende:
Eens kijken of ik nzbmagic op een of andere manier kan integreren in mijn Windows-indexertje
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:27 schreef txbuzter het volgende:
[..]
Gewoon een simpele student met een kleine achterstand in de laatste usenet ontwikkelingen, ivm reizen. Moet toch snel bijleren wat sinds oktober/november is gebeurd!
quote:
USENET IS DEAD...! Einde dienstbericht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:42 schreef einzweipolizei het volgende:
Hallo. Ik ben toevallig ook een usenet met een kleine studentachterstand.
Is er nog iets gebeurd?
Config file opzoeken en deleten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:23 schreef LethalNinja het volgende:
Couch Potato ging trippen toen ik mijn username en wachtwoord had veranderd naar die van Sab.. CP maar van mijn schijf gegooit en er opnieuw opgezet, echter, nu kan ik CP niet configureren. Ik kom niet voorbij het scherm waar wordt gevraagd naar username/ password.
Iemand tips?
Waar staat de config file? hoe vind ik die? Mijn couch potato mapje zit op m'n desktop, daarin ontzettend veel files.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Config file opzoeken en deleten?
(of editen)
Is het geen .conf file? Ik weet niet precies waar het staat, draai zelf geen Windowsquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waar staat de config file? hoe vind ik die? Mijn couch potato mapje zit op m'n desktop, daarin ontzettend veel files.
Geef ff aan als je gaat beginnen want dan moet ik eerst dat script ff stoppen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:32 schreef µ het volgende:
MySQL was volledig over zijn zuiger. Maar we hadden gelukkig backups. Versie van 14 januari is terug. Misschien zijn we wat topics en nieuwe users kwijt... Ga er vanavond nog ff naar kijken.
Eerst zorgen dat de backups netjes los van elkaar komen, zodat we niet forumposts kwijt zijn als de indexer stopt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geef ff aan als je gaat beginnen want dan moet ik eerst dat script ff stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |