Jee, wat zie hij er wakker en bij de pinken uit! Dat kan nooit spontaan gebeurt zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:15 schreef kvd het volgende:
Een vraag...
Van Sharon weten we natuurlijk dat ze flink onder het mes is geweest (ik vraag me af of die ogen nog dicht gaan). Maar nu Ozzy, heeft hij ook wat laten doen? Ik vind hem van die Kenny Rogers, Michael Douglas oogleden hebben en voor het leven wat hij heeft gehad zo'n jonge huid/uitstraling.
[ afbeelding ]
Ozzy doet me hier opeens denken aan Hans Teeuwen. Kan me haast niet voorstellen dat er niks aan hem gesleuteld is, eigenlijk dat wat Turbomuis zegt..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:15 schreef kvd het volgende:
Een vraag...
Van Sharon weten we natuurlijk dat ze flink onder het mes is geweest (ik vraag me af of die ogen nog dicht gaan). Maar nu Ozzy, heeft hij ook wat laten doen? Ik vind hem van die Kenny Rogers, Michael Douglas oogleden hebben en voor het leven wat hij heeft gehad zo'n jonge huid/uitstraling.
[ afbeelding ]
Ten tijde van die real-life soap zat hij nog flink aan de drank, schijnt tegenwoordig een stuk beter te gaan met het laten staan en tja, dat wil ook wel wat doen met beter uit je ogen kijken (laat staan met de rest).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:15 schreef kvd het volgende:
Een vraag...
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!! Wat doet ie nou!!quote:
Een ander ziet er beroerder uit zonder eyeliner/mascara, Ozzy knapt er van opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:24 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Jee, wat zie hij er wakker en bij de pinken uit! Dat kan nooit spontaan gebeurt zijn
Kijk naar de ogen, hij gaat van klein en (over)hangende ogledenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:13 schreef vencodark het volgende:
Niet dat ik Ozzy nou zo goed ken maar ik zie die man toch niet naar een plastisch chirurg gaan om het één en ander bij te laten werken.
Wow, wat een verbetering, dat bruine haarquote:
Daar ging het me nou net weer niet omquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, wat een verbetering, dat bruine haarWeg met dat hoerige onnatuurlijke blond, want ze kiest zelden nog een mooie blondtint.
Ja, ik moest ook twee keer kijken, niet verkeerdquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
Liza en Barry nog even samen:
[ afbeelding ]
Bij Britney bedoel ik meer haar borsten,lijkt alsof er een litteken zit (was als vervolg op de foto's van JWowww)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:46 schreef scrub_nurse het volgende:
ik meen pas gelezen te hebben dat Ozzy een facelift had laten doen? Britney ziet er goed uitfacings zo te zien en botox? Mooie haarkleur en afgevallen of een goede shapewear jurk
Wat ziet ze er goed uit hier, fris en vrolijk niet meer dat oververmoeide afgeleefde koppie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |