SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook een leuke naam toen ik 'm voor het eerst hoorde bij dat grietje van The Voice Kids. Pas toen ik hier op FOK het namentopic las, besefte ik de dubieusheid er vanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Ik vind haar mooi! En ben ook fan van Maria Mena. Bij haar is t dan wel d'r achternaam, maar toch vind ik t een leuke meisjesnaam
.
(Elin, Lex en Mena?)
Nieuwsgierig!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:37 schreef Kyara het volgende:
De naam Midas is vorig jaar maar 23 keer gegeven. De namen die de meisjes krijgen zijn iets populairder geloof ik.
Het is Hongaarsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:45 schreef Fee-nix het volgende:
Zsófi
Zsófia
Zsuzsanna
Ook sneu... Heb je een naam die normaal klinkt, moet je hem honderdduizend keer spellen... En de toegevoegde waarde van 'zs' aan t begin zie ik ook niet helemaal.
Zal wel van niet-Nederlandse origine zijn, in oost-Europa is dat heel normaalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:45 schreef Fee-nix het volgende:
Zsófi
Zsófia
Zsuzsanna
Ook sneu... Heb je een naam die normaal klinkt, moet je hem honderdduizend keer spellen... En de toegevoegde waarde van 'zs' aan t begin zie ik ook niet helemaal.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Amarachuwu
Biennedelavie
Cedrixianthley
Cheynaillyshia
Chukwufunanya
Divainchéliënne
Even een greep die ik net ook in Z&G dropte. Arme kinderen.
Oh, in die lijst s ie dit jaar trouwens 3 keer gegeven. Dus er zijn er nu denk ik 19quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
Er zijn maar 16 onze naams in Nederland, daar begrijp ik niks van want ik vind het een hele normale Nederlandse naam![]()
Het is geen Piet ofzo, maar wel een hele simpele naam die je schrijft zoals je het zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |