quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
gefeli. Ik ook, ga hem dus herkansenen Valid ook gefeliciteerd!(uitslover)
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat een teringopmerking zeg.
Je zit het aardig te verqluoten inderdaad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kan ook niet quoten heQluotezooi
Misschien zit je al aan je quotum?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kan ook niet quoten heQluotezooi
Goedemorgen!quote:
Een schaars moment.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De beide leiders van de Noviet-Unie zijn aanwezig in het topic zie ik.
Ze kunnen altijd eerst nog op blackboard geplaatst worden toch? Dat lijkt bij de fiscale vakken ook eerder de regel dan uitzondering.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Beetje een kudtdag dit hoor. SIS plat, wat dus ook betekent dat er geen cijfers kunnen worden ingevoerd wat dan weer betekent dat ik tot na het weekend moet wachten en god knows hoe lang het dan nog kan duren. Hertentamens zijn al over 1,5 week
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De beide leiders van de Noviet-Unie zijn aanwezig in het topic zie ik.
Dat zou best kunnen, maar dan moeten ze dat wel willenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:37 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd eerst nog op blackboard geplaatst worden toch? Dat lijkt bij de fiscale vakken ook eerder de regel dan uitzondering.
Dankje! Jij ook veel succes en plezier met de Prota.:)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef Valid het volgende:
Ik ga nu dan echt aan Prota (rechtsgeschiedenis) beginnen, heb lang genoeg vrij gehad. Succes allemaal vandaag! Toedels
Privaat, commerciële dan wel privaatrechtelijke rechtspraktijk zitten wel aardig vol denk ik. Leuk voor als je generalist wilt worden...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:54 schreef Monnet het volgende:
Welke masters/richtingen zijn hier trouwens een beetje populair?
Ik weet ook niet waar de UvA dat opeens aan te danken heeft.quote:
Die novieten af en toe ook hè. Ondoorgrondbaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar de UvA dat opeens aan te danken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |