Ik zie ook weinig antilianen hier hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha, lijkt het net alsof het een uitzonderingsgeval is.
Je hebt een KFC in Groningen, vrij vreemde situatie dus (quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zie ook weinig antilianen hier hoor
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hebt een KFC in Groningen, vrij vreemde situatie dus ().
John Goodman is eigenlijk vrijwel altijd een reden om een film te gaan kijken.quote:
Film gaat helemaal nergens over, daarom is hij zo geniaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:03 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb the Big Lebowski nog helemaal niet gezien
Truste!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:06 schreef Ties02 het volgende:
Maar ik ga nu maar eens proberen te slapen, morgen vroeg op
trusten nachtploeg
Trustenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:06 schreef Ties02 het volgende:
Maar ik ga nu maar eens proberen te slapen, morgen vroeg op
trusten nachtploeg
Heb je in ieder geval een goede reden om wat alcoholische versnaperingen achter de kiezen te hebben om het extra leuk te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:13 schreef NotGuilty het volgende:
Het is nacht. Tijd voor Boston legal.
Gewoon je ritme aanpassen en accepteren dat je biologische klokt afwijkt van de standaard.quote:
Normaal gesproken had ik dat gedaan maar ik wil me morgen(vandaag uhuh) dus even na inschrijven en dat kan alleen tot 12 uurquote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:03 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Gewoon je ritme aanpassen en accepteren dat je biologische klokt afwijkt van de standaard.
Jipquote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Normaal gesproken had ik dat gedaan maar ik wil me morgen(vandaag uhuh) dus even na inschrijven en dat kan alleen tot 12 uur![]()
Jij gaat wachten tot Bur2 op progress staat?
Ik kan het altijd vrij slecht inschatten en ben van nature een doemdenker, ben er dus niet gerust op.quote:
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:25 schreef Ties02 het volgende:
Ben je eigenlijk familie van onze strafrecht docent?
Zie dmquote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:28 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nee![]()
Is er een strafrecht docent met mijn naam dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |