SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
Oh ja, slapen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Topcredo Faye.
Ik moet ook maar eens gaan pitten.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Het zal best...
Maar ik ben ervaringsdeskundige die voor mijn twintigste maar weinig gescoord had (echt een loser was) maar daarna tot mijn 30 ste (in die tien jaren) meer vrouwen heb gehad zonder een soort van "pick up artist geraadpleegd te hebben."
Wat ik maar wil zeggen; veel wol, maar weinig stof hier.
Ik wil sowieso niet hier verdergaan tot het "onderwerp seks".
Natuurlijk, ik heb nog wel veel suggesties. Maar voor mij is de seks zo weinig interessant geworden dat ik er niets meer aan heb ( op een bepaald moment wordt de seks een herhaling van zetten die amper meer op kan winden... en dat heb ik in die tien jaar al aardig bereikt).
Ik kan nog wel iets betekenen voor degenen die weinig seks hebben... maar degenen die hier vooral op reageren, zijn ook al lang het gevoel met de "beginners" verloren.
En hoeveel de gevorderden je ook kunnen leren... uiteindelijk kom je voor een echte relatie als beste terecht door jezelf te blijven. Want wie wil je zijn als er iemand vooral voor jou valt zo als je bent? Toch alleen maar jezelf? Of wil je de rest van jouw leven een stomme rol spelen?
Mja dat is leuk om wat extra vrouwen (of mannen) te scoren... maar het maakt je alleen onzekerder, wanneer je die personen hebt gescoord en deze personen ook nog eens wilt vast houden... zeker als je deze mensen hebt gescoord onder valse voorwendselen.
Als je echt iemand voor lange tijd wilt scoren... wees dan jezelf. Anders scoor je constant de verkeerde!De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.![]()
Uh, R&P is een forumpje verder..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 04:37 schreef EricOscuro het volgende:
Het zal best...
Maar ik ben ervaringsdeskundige die voor mijn twintigste maar weinig gescoord had (echt een loser was) maar daarna tot mijn 30 ste (in die tien jaren) meer vrouwen heb gehad zonder een soort van "pick up artist geraadpleegd te hebben."
Wat ik maar wil zeggen; veel wol, maar weinig stof hier.
Ik wil sowieso niet hier verdergaan tot het "onderwerp seks".
Natuurlijk, ik heb nog wel veel suggesties. Maar voor mij is de seks zo weinig interessant geworden dat ik er niets meer aan heb ( op een bepaald moment wordt de seks een herhaling van zetten die amper meer op kan winden... en dat heb ik in die tien jaar al aardig bereikt).
Ik kan nog wel iets betekenen voor degenen die weinig seks hebben... maar degenen die hier vooral op reageren, zijn ook al lang het gevoel met de "beginners" verloren.
En hoeveel de gevorderden je ook kunnen leren... uiteindelijk kom je voor een echte relatie als beste terecht door jezelf te blijven. Want wie wil je zijn als er iemand vooral voor jou valt zo als je bent? Toch alleen maar jezelf? Of wil je de rest van jouw leven een stomme rol spelen?
Mja dat is leuk om wat extra vrouwen (of mannen) te scoren... maar het maakt je alleen onzekerder, wanneer je die personen hebt gescoord en deze personen ook nog eens wilt vast houden... zeker als je deze mensen hebt gescoord onder valse voorwendselen.
Als je echt iemand voor lange tijd wilt scoren... wees dan jezelf. Anders scoor je constant de verkeerde!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Moggequote:, ook weekend, jij bent er vroeg bij!
Ik ben meteen weer weg, zo schoonmaken in m'n oude huisje. Afgelopen paar dagen verhuurbezichtiging gehad, vandaag verkoopbezichtiging. Hopelijk heb ik eindelijk eens mazzel
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Pfffff gisteravond vroor het lekker, is het nu weer boven nul....
Portemonnee kwijt....
Koffie!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm portemonnee kwijt. Heb ik zo vaakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:20 schreef fietsie het volgende:
Pfffff gisteravond vroor het lekker, is het nu weer boven nul....
Portemonnee kwijt....
Koffie!!![]()
![]()
Mijn laatste herinnering is dat ik hem even op het dak van de auto legde, om mijn handen vrij te hebben om zijn nacht-hoes (dan hoef ik niet te krabben) eraf te halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm portemonnee kwijt. Heb ik zo vaak
Als die herinnering klopt dan ligt ie ergens tussen thuis en Leeuwarden op straat
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn laatste herinnering is dat ik hem even op het dak van de auto legde, om mijn handen vrij te hebben om zijn nacht-hoes (dan hoef ik niet te krabben) eraf te halen.
Als die herinnering klopt dan ligt ie ergens tussen thuis en Leeuwarden op straat![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat zou wel klote zijn, pasjes enzo waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn laatste herinnering is dat ik hem even op het dak van de auto legde, om mijn handen vrij te hebben om zijn nacht-hoes (dan hoef ik niet te krabben) eraf te halen.
Als die herinnering klopt dan ligt ie ergens tussen thuis en Leeuwarden op straat![]()
Uhuh.... eega is nu in huis aan het zoeken, en schoonpa buiten, met een zaklamp....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zou wel klote zijn, pasjes enzo waarschijnlijk..
(Als ie verder ligt dan mijn eigen dorp vind je hem toch nie zomaar)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gelukkig raak ik hem meestal kwijt tussen de puinhoop die ik zelf heb gecreëerd. Komt ie in ieder geval altijd weer boven waterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh.... eega is nu in huis aan het zoeken, en schoonpa buiten, met een zaklamp....
(Als ie verder ligt dan mijn eigen dorp vind je hem toch nie zomaar)![]()
![]()
Toppertje zou zijn wanneer ie keurig op zijn plekkie ligt waar ie hoort te liggen (ik ging al slapend de deur uit vanmorgen).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig raak ik hem meestal kwijt tussen de puinhoop die ik zelf heb gecreëerd. Komt ie in ieder geval altijd weer boven water
Ik ga iig nu vergaderen tot 15:30![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lange zit.. succes. Ik blijf nog lekker even liggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toppertje zou zijn wanneer ie keurig op zijn plekkie ligt waar ie hoort te liggen (ik ging al slapend de deur uit vanmorgen).
Ik ga iig nu vergaderen tot 15:30![]()
![]()
![]()
![]()
Mn laptop maakt raar geluidje
Holy fuck er zitten opeens geluidjes in FB
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn laptop maakt raar geluidje
Holy fuck er zitten opeens geluidjes in FB![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: