Niemand?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:07 schreef Cpt. het volgende:
[quote=cpt.]Free 2. Gewone maat of een half maatje groter nemen?
Goede kleuren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:29 schreef SHOOOTO het volgende:
Hanon x adidas Consortium Teaser
[ afbeelding ]
campus 80s maybe?
Het is meer dat mijn oom aangepaste schoenen moet dragen omdat hij vervormde voeten heeft. En die zien er dus hetzelfde uit als die Red Wings. Dat was dus ook mijn eerste associatie bij het zien van die schoenen. Vandaar. Verder no hard feelings voor Atta-boyquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Bajskorv het volgende:
Vind er weinig vreemds aan. Ben zelf ook geen fan van Red Wings, maar echt "holy shit" zie ik er niet in.
Nice! bij silva?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zojuist besteld![]()
Ben heel benieuwd.
[ afbeelding ]
Natuurlijk, thanks nog voor de heads upquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:42 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nice! bij silva?
Ikke deze
[ afbeelding ]
Erg nice deze, fapfapfap. Hoeveel betaald incl verzenden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zojuist besteld![]()
Ben heel benieuwd.
[ afbeelding ]
Was slechts ¤137 kwijt, lag in de sale bij sivadescalzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Erg nice deze, fapfapfap. Hoeveel betaald incl verzenden?
Sanjay ook nice!
Toch 44, maar ben wel optimistisch. Geen hele rare voeten ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Natuurlijk, thanks nog voor de heads up.
Oh en jij hebt er een nieuw favoriet paartje bij denk ik zo, hele goede aankoop. Wat heb je nu uiteindelijk met sizing gedaan?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef don-diablo het volgende:
Adidas is lekker bezig:
[ afbeelding ]
Ik vind ze erg Nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |