Ik heb de koran niet gelezen, maar baseer mij enkel op hetgene wat ik rondom mij in de maatschappij zie. En dat is een extreme onverdraagzaamheid van de moslims tegenover de autochtone bevolking.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nogmaals, heb je erin verdiept of niet? Waar jij zo over klaagt.
Het is ook niet zelden dat het bij ex-verslaafden ineens een grote rol gaat spelen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Achtergesteld... lelijk om het zo te zeggen. Ik denk vaak dat ze geloven omdat ze een soort troost zoeken in het leven (gewone gelovigen, geen extremisten).
Goh.quote:== Ook moet de Moslimexecutieve de hele islam vertegenwoordigen, maar alle kandidaten voor de Moslimraad werden gescreend door de staatsveiligheid en een grote hoop van deze democratisch verkozenen geweerd. Dat gebeurde bij andere godsdiensten niet.
Hoezo is dat fout?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:54 schreef bojan het volgende:
[..]
Jonge allochtone meisjes worden al vanjongsafaan geleerd dat ze moeten trouwen met een man van hun eigen geloof, zoiets bijvoorbeeld is fout.
Niet dan?quote:
Moet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:01 schreef bojan het volgende:
[..]
Niet dan?
Een moslima moet gewoon kunnen trouwen met een gewone hollander
Ja, mitsdien hij moslim wordt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:01 schreef bojan het volgende:
[..]
Niet dan?
Een moslima moet gewoon kunnen trouwen met een gewone hollander
Waarom vind je dat? Ik bedoel, wat heb jij nou er mee te maken als een moslima trouwt met een Nederlander of iemand van haar religie?quote:
Mij maakt het niet uit wie met elkaar trouwt, maar indien een moslima verliefd wordt op een gewone hollander, zal haar familie verbieden met zo iemand te trouwen, en dat is extreme onverdraagzaamheid tegenover onze samenleving.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:04 schreef sofargone het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Ik bedoel, wat heb jij nou er mee te maken als een moslima trouwt met een Nederlander of iemand van haar religie?
Vrijheid. Ook wanneer het jou niet uitkomtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:05 schreef bojan het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wie met elkaar trouwt, maar indien een moslima verliefd wordt op een gewone hollander, zal haar familie verbieden met zo iemand te trouwen, en dat is extreme onverdraagzaamheid tegenover onze samenleving.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)arder-gestraft.dhtml
Het heeft echt wel redenen waarom het niet verstandig is, betekent niet dat het niet gebeurd tho.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:05 schreef bojan het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wie met elkaar trouwt, maar indien een moslima verliefd wordt op een gewone hollander, zal haar familie verbieden met zo iemand te trouwen, en dat is extreme onverdraagzaamheid tegenover onze samenleving.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)arder-gestraft.dhtml
En hoezo is zo'n gemengde relatie niet wenselijk, buiten de bezwaren van de familie?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef sofargone het volgende:
[..]
Het heeft echt wel redenen waarom het niet verstandig is
Ik probeer enkel te voorkomen dat ik of mijn (klein)kinderen later in een kamer in Auschwitz eindig. Heb jij daar geen schrik voor dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Vrijheid. Ook wanneer het jou niet uitkomt.
Tjah, en waarom niet? Omdat beide in een andere God geloven ofzo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef sofargone het volgende:
[..]
Het heeft echt wel redenen waarom het niet verstandig is, betekent niet dat het niet gebeurd tho.
Als moslim zijnde? Nee hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:10 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik probeer enkel te voorkomen dat ik of mijn (klein)kinderen later in een kamer in Auschwitz eindig. Heb jij daar geen schrik voor dan?
Omdat wij veel meer beschaving hebben dan jouw "broeders"quote:
Jouw mening. En wat bedoel je met "broeders"?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:15 schreef bojan het volgende:
[..]
Omdat wij veel meer beschaving hebben dan jouw "broeders"
Een moslima mag geen seks voor het huwelijk, ik weet dat de meeste mensen dit wel doen. Hoe wil je dat aanpakken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hoezo is zo'n gemengde relatie niet wenselijk, buiten de bezwaren van de familie?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jouw mening. En wat bedoel je met "broeders"?
Joden, Islamieten en Christenen geloven in dezelfde God, heeft daar niks mee te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef bojan het volgende:
[..]
Tjah, en waarom niet? Omdat beide in een andere God geloven ofzo?
Trouwens van de jongere generatie Nederlanders of Belgen is bijna niemand meer gelovig
Je maakt jezelf onsterfelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:17 schreef bojan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn jouw broeders toch? Aangezien jij een moslim bent
Jij bent moslim, zij zijn moslims, jullie zijn moslimbroeders, klaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |