SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik weet allang waar hups woontquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik ga is dat wel een goed idee.Maar ik navigeer niet meer.
. En ik navi zelf wel want jij kan er niks van
.
![]()
Nee, ouwe zakquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was je maar hier he. Ik heb geen last van werk
.
![]()
![]()
![]()
Anderhalf uurquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet wel iets overhebben voor gezelligheid
[..]
Dat kan mn bed niet aanen op een doordeweekse dag
![]()
Daarom zei ik het ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet allang waar hups woont. En ik navi zelf wel want jij kan er niks van
.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben er ...quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anderhalf uuren op een doordeweekse dag
![]()
Ben nog niet naar de gamma geweestquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Had je toch steviger gemaakt?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
opeens zie je dat roze invoervakquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het voelt altijd een beetje als ongewenst zwanger hè.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Anders ik wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet wel ergens vreten, ik heb stervenshonger rond 6 uur.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb er niet zoveel mee.quote:
Al vind ik wel de felicitaties heel aardig. Mijn beste vriendin heeft een paar klasgenootjes felicitaties omhoog laten houden dat vind ik wel tof enzo.
Oh en ik heb een gitaar gekregen, nu nog leren hoe ik Wonderwall moet spelen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, je zak is toch al 30+.
![]()
Nog een walvis aan de haak kunnen slaan? Hoe dan ook gefeliciteerd en de ditjes en datjes van mij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel mee.
Al vind ik wel de felicitaties heel aardig. Mijn beste vriendin heeft een paar klasgenootjes felicitaties omhoog laten houden dat vind ik wel tof enzo.
Oh en ik heb een gitaar gekregen, nu nog leren hoe ik Wonderwall moet spelen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
tofquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon elke week van januari een meet, behalve deze week.
ik moet het ene beetje beperkt houdenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Stomme verjaardag ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon elke week van januari een meet, behalve deze week.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Haha, heb toch niks beters te doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tof
ik moet het ene beetje beperkt houdenZaterdag kan ik wel langskomen, als ik niet te brak benquote:![]()
![]()
Ik zei van de week tegen Vin: nou, tot de 17de!! he!quote:
Hij: ja tot volgende week
Ik: shit dan al
[b]AirwiN schreef [/b]
zonder gezin zou ik ook ieder mogelijke meet aflopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, heb toch niks beters te doen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei van de week tegen Vin: nou, tot de 17de!! he!
Hij: ja tot volgende week
Ik: shit dan al![]()
![]()
Nee man, dat nooit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog een walvis aan de haak kunnen slaan? Hoe dan ook gefeliciteerd en de ditjes en datjes van mij.
Dank je wel WT'tje.C'est la vie
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, heb toch niks beters te doen
[..]
Zaterdag kan ik wel langskomen, als ik niet te brak ben
[b]AirwiN schreef [/b]
Feli broederquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, dat nooit.
Dank je wel WT'tje.![]()
![]()
![]()
![]()
Mwoa, of dat nou zo leuk isquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder gezin zou ik ook ieder mogelijke meet aflopen.
![]()
Preciesquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, sommige meets zou ik niet afgaan, van jng bv.
![]()
![]()
het moet wel een beetje een aantrekkelijke zijn natuurlijkquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het moet wel een beetje een aantrekkelijke zijn natuurlijk.
![]()
Nou, wij zijn een heel aantrekkelijk stel zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het moet wel een beetje een aantrekkelijke zijn natuurlijk.
Ben jij dat eigenlijk wel?![]()
![]()
Dank jequote:
Ik heb nog nooit zo vaak dank je moeten zeggen of typen als vandaag of op like moeten klikken.
C'est la vie
Ik heb mijn verjaardag van facebook afgehaaldquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb nog nooit zo vaak dank je moeten zeggen of typen als vandaag of op like moeten klikken..
![]()
ik ben een ouwe lul manquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, wij zijn een heel aantrekkelijk stel zo.
Ben jij dat eigenlijk wel?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb nog nooit zo vaak dank je moeten zeggen of typen als vandaag of op like moeten klikken.
gefeliciteerd kerel![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat komt goed. Ik begin gewoon de 6de al met jou dagelijks taggen in een WIJ ZIJN BIJNA JARIG (nog 7,6,5,4,enz dagen!!) postquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn verjaardag van facebook afgehaald.
[b]AirwiN schreef [/b]
Liever gezond.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je gezond of gewoon friet naar binnen werken.
Ik ben wel iets jongerquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ouwe lul, ouwe zak.. gaat lekker hier.
Doe je toch nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt goed. Ik begin gewoon de 6de al met jou dagelijks taggen in een WIJ ZIJN BIJNA JARIG (nog 7,6,5,4,enz dagen!!) post.
![]()
O, nice!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel mee.
Oh en ik heb een gitaar gekregen, nu nog leren hoe ik Wonderwall moet spelen.Wat voor een gitaar?
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt goed. Ik begin gewoon de 6de al met jou dagelijks taggen in een WIJ ZIJN BIJNA JARIG (nog 7,6,5,4,enz dagen!!) post![]()
![]()
![]()
Oh jawel!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel iets jonger.
[..]
Doe je toch niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Denken dat Subway gezond isquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen wok of subway pakken dan? Zit daar in de buurt.. Wel gezonder dan de Mc
![]()
![]()
Ik mag dan net 19 zijn dus het verschilt niet zoveel qua leeftijd met de meesten daar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar het geestelijk lijk ik soms echt lichtjaren voor te liggen op die lui daar. Op een meet zou ik me waarschijnlijk een kleuterleider voelen.C'est la vie
Subway.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen wok of subway pakken dan? Zit daar in de buurt.
Ja, dat 2e dus ....quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat Subway gezond is. Wel gezonder dan de Mc
![]()
Ik ben onwetend en ik verveelde me kapot. Jij zou je ook kapot vervelen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag dan net 19 zijn dus het verschilt niet zoveel qua leeftijd met de meesten daar.
Maar het geestelijk lijk ik soms echt lichtjaren voor te liggen op die lui daar. Op een meet zou ik me waarschijnlijk een kleuterleider voelen.![]()
4 maanden en dan word ik 33quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu uhu, ben je allang kwijt tegen die tijd. Wij zijn nog LANG niet jarig.
![]()
![]()
![]()
Er zit ook een chille wok op het station, Mr.Longquote:. Die gaf me vorige week steekvlammen op de pot
.
![]()
Morgen vrij. Heb toetsweek. Zegt mijn moeder: morgen sta je om 10 uur op en ga je leren.
Like wtf. Het is weekend![]()
![]()
Dat ga je dus niet eten, anders worden wij vergastquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit ook een chille wok op het station, Mr.Long. Die gaf me vorige week steekvlammen op de pot
.
![]()
![]()
Een akoestische. Niet al te duur maar gewoon een solide gitaar (zover ik iets van gitaren weet).quote:C'est la vie
Wokken is ook wel chill.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit ook een chille wok op het station, Mr.Long. Die gaf me vorige week steekvlammen op de pot
.
Maar die zit op DB? Nooit gezien.
TMIquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
![]()
Je kan ook van de hete saus afblijven hequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ga je dus niet eten, anders worden wij vergast. En ik vergaste niet, ik verging zelf van de pijn
.
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Een akoestische. Niet al te duur maar gewoon een solide gitaar (zover ik iets van gitaren weet).Mooi hoor. Picje?
Ik ken meer trucjes dan tot hoeveel jij kunt tellenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, op deze ouwe fiets kun je nog een hoop truukjes leren.
![]()
![]()
Vul hier even je verjaardag in en schrik je dan meteen even helemaal rot!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu uhu, ben je allang kwijt tegen die tijd. Wij zijn nog LANG niet jarig.
http://www.jbek.nl/jarig.html
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, op het station zelf, boveninquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wokken is ook wel chill.Maar die zit op DB? Nooit gezien.
.
Hele kleine tent.TMI?quote:![]()
![]()
Jij wordt die gitaarneger bij het kampvuur en alles!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Een akoestische. Niet al te duur maar gewoon een solide gitaar (zover ik iets van gitaren weet).Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oja? Laat maar zien danquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ken meer trucjes dan tot hoeveel jij kunt tellen.
![]()
quote:You are -1867 years old &If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het ding bij subway is meer je kan het net zo gezond maken als je wil. Dat kan ook bij de Mc opzich maar dat is het toch niet helemaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat Subway gezond is. Wel gezonder dan de Mc
C'est la vie
Lekker voor jequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kan ook van de hete saus afblijven he. En ik vergaste niet, ik verging zelf van de pijn
.
![]()
![]()
TOO MUCH INFO DUDEquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, op het station zelf, bovenin.
Hele kleine tent.
[..]
TMI?![]()
You are -1867 years old "e:Op donderdag 10 januari 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vul hier even je verjaardag in en schrik je dan meteen even helemaal rot!!
http://www.jbek.nl/jarig.html![]()
![]()
Op Facebook staat er eentje.quote:C'est la vie
Zelfs ik kan die dromen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wokken is ook wel chill.Maar die zit op DB? Nooit gezien.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen saus nemen scheelt een hoopquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ding bij subway is meer je kan het net zo gezond maken als je wil. Dat kan ook bij de Mc opzich maar dat is het toch niet helemaal..
![]()
Ja en nu alleen de laatste 2 cijfers van geboortejaar dus geen 19 ervoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Rode sauzen bevatten minder calorietjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen saus nemen scheelt een hoop.
Dus chili saus ipv knoflook enzo![]()
Ja, dat stond er nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en nu alleen de laatste 2 cijfers van geboortejaar dus geen 19 ervoor.
![]()
Oh wist ik nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rode sauzen bevatten minder calorietjes
Dus chili saus ipv knoflook enzo. Ik neem altijd mayo op mijn Chicken Bacon Melt
![]()
![]()
![]()
Als hij dan ook nog werkt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vul hier even je verjaardag in en schrik je dan meteen even helemaal rot!!
http://www.jbek.nl/jarig.html
Ik ben pas oud:
![]()
![]()
Ik ben depressief nu. Blijkbaar ben ik nog niet eens geborenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Meer een van die vervelende personen die maar een ding kan op een gitaar en waar alle meisjes vervolgens omheen gaan staan. Ik kan straks ook nog gewoon zeggen 'ik werk bij 3FM' schijnt ook goed te werken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wordt die gitaarneger bij het kampvuur en alles!
C'est la vie
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Als hij dan ook nog werkt.
Ik ben pas oud:
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en nu alleen de laatste 2 cijfers van geboortejaar dus geen 19 ervoor![]()
Nee jij wordt pas over 1885 jaar geborenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Als hij dan ook nog werkt.
Ik ben pas oud:
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
ohquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en nu alleen de laatste 2 cijfers van geboortejaar dus geen 19 ervoor![]()
Raar dat ik het nooit gezien heb.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, op het station zelf, bovenin.
Hele kleine tent.
[..]
TMI?
dieetgoeroequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Ik neem altijd mayo op mijn Chicken Bacon Melt
![]()
![]()
![]()
Kunnen we samen niet geboren zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben depressief nu. Blijkbaar ben ik nog niet eens geboren. Ben ik nog steeds ouder.
![]()
![]()
Ik zal eens kijken.quote:
Mja, dan heb ik alleen hoeveel maanden. Dat valt me dan weer mee, aangezien een maand zo voorbij is..![]()
Zo'n vermoeden had ik ook al.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben onwetend en ik verveelde me kapot. Jij zou je ook kapot vervelen.C'est la vie
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kunnen we samen niet geboren zijn. Ben ik nog steeds ouder.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij mag mij hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja stomme weetjesJij kan alles hebben
.
![]()
Kloptquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja stomme weetjesJij kan alles hebben
. En ik kom niks aan.
Van de week had ik op een avond 2 zakken chips, 2 puddingbroodjes, en een appelflap op. Ik had nog trek![]()
![]()
Anders eten + krachttraining. Je komt geheid aanquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. En ik kom niks aan.
Van de week had ik op een avond 2 zakken chips, 2 puddingbroodjes, en een appelflap op. Ik had nog trek![]()
![]()
Ik ben deze week weer een kilo kwijtquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
Obese?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
Mag ik bij jou in alle privacy op een weegschaal staan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben deze week weer een kilo kwijt
[b]AirwiN schreef [/b]
WHAHAHAquote:
Die gozer kan een radslag maken in een TL-buis
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je op me gaat liggen kan ik je ook wegen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik bij jou in alle privacy op een weegschaal staan?![]()
![]()
Als ik ga ja.quote:
Mag ik um hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben deze week weer een kilo kwijt![]()
![]()
Vertel mij eens wat ik moet eten. Bovendien waren dit gewoon snacks want ik had daar zin inquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anders eten + krachttraining. Je komt geheid aan.
Krachttraining doe ik al.Nicequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben deze week weer een kilo kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik je van de kast halen?quote:Tuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik bij jou in alle privacy op een weegschaal staan?![]()
![]()
LOL!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHA
Die gozer kan een radslag maken in een TL-buis![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik toch niet. En dat kan ik ook hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHA
Ga jij dan wel mee ter ondersteuning?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik je van de kast halen?
[..]
Tuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
als iemand ze graag wil hebben, heb ik ook wel wat kilo's in de aanbieding
Same shit, different day
SC hopper present![]()
NEE, IK WIL NIETquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trapt tegen de kast...Eraf.... NU![]()
![]()
![]()
Ja hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij dan wel mee ter ondersteuning?![]()
![]()
Ja, de afzuigkliniek wil je vetjens wel hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef Koen66 het volgende:
als iemand ze graag wil hebben, heb ik ook wel wat kilo's in de aanbieding.
![]()
Weet ik veel, ik verdiep me daar niet inquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat ik moet eten. Bovendien waren dit gewoon snacks want ik had daar zin in.
Krachttraining doe ik al.
Maar van vet eten kom je niet per se sneller aan dan van een goede, stevige maaltijd icm krachttraining.
Spieren wegen meer dan vet, dus je komt sneller aan en ook op de gezonde manier.
Maar krachttraining icm vet eten zou ik niet echt aanraden![]()
![]()
Zou je de deurtjes niet open doen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trapt tegen de kast...Eraf.... NU![]()
Stiekem hoop ik wel onder de 65 te zitten maar ik denk onder de 70quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet wat ik moet eten, maar dat helpt geen fuck. 2L melk per dag wel, maar da's niet erg gezondquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik verdiep me daar niet in
Maar van vet eten kom je niet per se sneller aan dan van een goede, stevige maaltijd icm krachttraining.
Spieren wegen meer dan vet, dus je komt sneller aan en ook op de gezonde manier.
Maar krachttraining icm vet eten zou ik niet echt aanraden.
![]()
Ik mag er best een kilo bij hebben hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef Koen66 het volgende:
als iemand ze graag wil hebben, heb ik ook wel wat kilo's in de aanbieding![]()
![]()
Vin? Je moet meer rijst/pasta's eten daar zitten veel koolhydraten inquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou je de deurtjes niet open doen?![]()
Dat doet me weinig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet nu he... ik reken op je.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: