Waar heb jij last van? Omdat iemand een biertje drinkt voel je je geroepen om zulke onzin uit te gaan kramen? Ik ben onder de indrukquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Chocoprince het volgende:
Wat is die Stuart toch stoer hè?
hij heeft sowieso van die vage uitsprakenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar heb jij last van? Omdat iemand een biertje drinkt voel je je geroepen om zulke onzin uit te gaan kramen? Ik ben onder de indruk
weet niet eigenlijk.quote:
lol, alsof zijn echte naam god is.quote:
Zo blijktquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft sowieso van die vage uitspraken
quote:
Nee zijn echte naam is Jay-Z.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
lol, alsof zijn echte naam god is.
kei leuk johquote:
steen leuk johquote:
Daar ben ik de ene dag beter in dan de andere zeg maarquote:
snap ik volkomenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik de ene dag beter in dan de andere zeg maar
kiezel leuk johquote:
huh?quote:
Neptunus is evenals Uranus een gasplaneet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
neptunus is een planeet, die zijn toch ook van steen![]()
tegel, leuk joh
Dat was een paar jaar geleden best leukquote:
Mars leuk danquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Neptunus is evenals Uranus een gasplaneet.
http://www.sterrenkunde.nl/index/encyclopedie/neptunus.html
dat zal bestquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden best leuk
jij bent echt vervelend.quote:
ooooh, okquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Maar ik reageerde op de OP
Nee poepen is viesquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet je ervan poepen dientje
zeker, maar eens downloadenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
you spin my head right rround omg wat een nice nummer.
Hoezo sowieso?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso dientje, sowieso
Wat is de betekenis van jouw usernamequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso dientje, sowieso
omdat de pupillen van katten altijd groter zijn als het donkerder isquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoezo sowieso?
Maar seri, sowieso spreek je uit als sowiezo
Uhm, niksquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is de betekenis van jouw username
niksquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is de betekenis van jouw username
Ja maar ze wacht op het laserpuntjequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat de pupillen van katten altijd groter zijn als het donkerder is
ze is opgewondenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja maar ze wacht op het laserpuntje
Maar wat is het beginquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
exposed schijnt blootgesteld oid te zijn
inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daarom likt ze elke keer tussen haar achterpoten
scheetquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat weten we niet want haar naam is net als mijn naam een hersenscheet
Kom vegtuh dan!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is dit voor kut TT en kut OP man. Doe eens normaal.
wow HEFTIGquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
Ik drukte de stekkerdoos uit met me teen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
nee ik kan niet vanuit mijn douche posten
HAHAHAHAHAA WTFquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
mijn kat kan niet miauwen![]()
ze zegt: meh meh. ofzo
Ziet jouw kat er ongeveer zo uit?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze doet een schaap na.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
Kleine broertjes die COD spelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
haha ja het is echt waar![]()
en ze heeft een hangbuik als een hangbuikzwijn. en dr hoofd is mislukt.
en ze ligt op schoot bij mn broertjes als zij cod aan het spelen zijn en kijkt vrolijk meegekke kat
Geen babyquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
In april krijgt me moeder een puppy
gekke kattenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
haha ja het is echt waar![]()
en ze heeft een hangbuik als een hangbuikzwijn. en dr hoofd is mislukt.
en ze ligt op schoot bij mn broertjes als zij cod aan het spelen zijn en kijkt vrolijk meegekke kat
13 en 15 hoorquote:
Oooh, ja op die leeftijd kan het welquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
13 en 15 hoor
mn vader doet het ook
aaawh lieeefquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gekke kattenhij stampt nu mijn haar
En je vind het lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gekke kattenhij stampt nu mijn haar
oh nee hoor. ik noem ze alleen broertjes omdat ze jonger zijn, niet dat ze echt klein zijn. Een is bijna twee koppen groterquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ja op die leeftijd kan het wel
Ik dacht onder de 10
Snap wel dat je ze broertjes noemt hoor. 13 is natuurlijk ook gewoon best een stuk jongerquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee hoor. ik noem ze alleen broertjes omdat ze jonger zijn, niet dat ze echt klein zijn. Een is bijna twee koppen groter
jepquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snap wel dat je ze broertjes noemt hoor. 13 is natuurlijk ook gewoon best een stuk jonger
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
You spin my head right round right round when you go down when you go down down
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
x2000quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb liever een hondquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
Ik heb liever een iPhone dan een kat of hond. Kost in 3 jaar net zoveel.
Ik heb ook al een iPhone. Maar geen huisdier. Oja een vis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb liever een hond
Ik heb al een iPhone, kat hoef ik niet maar helaas ben ik voor een hond te weinig thuis
Gezelligquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn vorige kat nam een keer een vleermuis mee naar huis
Hier geen huisdierenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb ook al een iPhone. Maar geen huisdier. Oja een vis.
Ik wil een kat die pleh pleh zegtquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
ik heb al een iphone en de liefde die je van die beestjes krijgtquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
Ik heb liever een iPhone dan een kat of hond. Kost in 3 jaar net zoveel.
waaromquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil een kat die pleh pleh zegt
daar heb je peter voorquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:
Owja.. laat maarquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar heb je peter voor
ik heb vissenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb al een iphone en de liefde die je van die beestjes krijgt
hahahahahahquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik knuffelde mijn kat en nam zijn gemiauw op maar ik knuffelde hem fijn denk ik want er kwam uit mama auwquote:
Haha dafuqquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik knuffelde mijn kat en nam zijn gemiauw op maar ik knuffelde hem fijn denk ik want er kwam uit mama auw
hahaha ja hequote:
hoe doe je die zo grootquote:
dankjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
Supersof Gefeliciteerd met je vriendins verjaardag
Ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:01 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
PrimaVermoeide dag gehad. En jij?
ja super liefquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
exact op tijd ook he, lief van mij he.
Ik luister nu in het grieksquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van FOK! af, doei schatjes
Ja ik wil fobo weghebben , kandat niet ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja super lief
ik kan trouwens niet op je reageren in je fobo omdat reacties daar uitstaan.
Slaap lekker taxquote:
dadagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
hoezo wil je dat weg? ik weet niet hoe dat moet hahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik wil fobo weghebben , kandat niet ?
op de radio is een kuikentje piep piep piepquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
you spin my head right round right round lalala
ik ook niet dus dan gewoon lekker verwaarlozenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo wil je dat weg? ik weet niet hoe dat moet haha
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:03 schreef promisionxexposed het volgende:
doe je reacties aan dan!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ook niet dus dan gewoon lekker verwaarlozen
ik hoop niet dat dat serieus in de top 40 komt want dan word ik gek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
op de radio is een kuikentje piep piep piep
Nee ik wil geen vervelende reactiesquote:
omdat jij bij mij reageerde.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik wil geen vervelende reacties![]()
![]()
waarom zou je uberhaupt in mijn fobo reageren ik zer er toch niks in
Psst ze hebben het hier over een "little cock"quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Psst ze hebben het hier over een "little cock"
OKE TRUSTUUUU
Ik ken hem helemaalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
ik wil hem mee kunnen zingen. maar ik vergeet de volgorde
Nee wil ik niet : (quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
je kan ook op je eigen fobo 0p mijn bericht reageren
bij die kip zeggen ze tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, anders lijkt het alsof ik meezing
ik ken zoveel liedjes helemaalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
ik ken right round helemaal. veel beter dan die kuikenkut
En de kip tok tokquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
bij die kip zeggen ze toch
kippetok?
oh ik versta gewoon en de kippetokquote:
Nieuw woord, kippetokquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik versta gewoon en de kippetok
Van wiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
ahhh ik heb honger maar moet wachten tot morgenochtend.
lol, liedjes onthouden is het makkelijkste wat er is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik niet, ik weet bijna geen enkele tekst echt precies
Net nog lekker twee gebakken eieren gegeten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:13 schreef JRRY het volgende:
ahhh ik heb honger maar moet wachten tot morgenochtend.
Wat ga je eten though?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:18 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik heb ook honger, daarom ga ik nu eten
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
Ik heb een chocoladereep opgegeten die ik eigenlijk kocht voor die vriendin die jarig is
slaap lekkerquote:
Dat vind ze niet erg hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
Ik heb een chocoladereep opgegeten die ik eigenlijk kocht voor die vriendin die jarig is
Nee ik koop gewoon een nieuwe morgenquote:
Opgelostquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik koop gewoon een nieuwe morgen
Ik ook niet vaak maar ik had niets andersquote:
Rittersportquote:
Klinkt als een meisje van 12quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
Huh. Net kwam mn vader naar boven dus ik doe snel laptop licht uit. komt ie binnen dus ik wil hem dichtklappen en snel wegleggen. Zegt ie: je hoeft dat ding niet dicht te doen hoor voor mij. Ik dacht echt huh. Dus ik zei dat ik niet kon slapen zegt ie: oh is niet erg toch.
Terwijl ik altijd spastisch ga doen omdat ze denken dat ik slaap maar toch met laptop zit enz. En ik denk dat ze dan boos worden.
Mijn verhaal van de avond.
Huh je bent 17 hé.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
Huh. Net kwam mn vader naar boven dus ik doe snel laptop licht uit. komt ie binnen dus ik wil hem dichtklappen en snel wegleggen. Zegt ie: je hoeft dat ding niet dicht te doen hoor voor mij. Ik dacht echt huh. Dus ik zei dat ik niet kon slapen zegt ie: oh is niet erg toch.
Terwijl ik altijd spastisch ga doen omdat ze denken dat ik slaap maar toch met laptop zit enz. En ik denk dat ze dan boos worden.
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
Ach, je moet maar denken dat ze dat doen omdat ze van je houden. Dat zal het waarschijnlijk ook gewoon zijn namelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
hahaha ja lol, ze bemoeien zich echt veel met mij. dus dacht dat ze boos zouden worden
naja weet ik dat ook weer. ik ben altijd bang dat ze dan mn laptop afpakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je moet maar denken dat ze dat doen omdat ze van je houden. Dat zal het waarschijnlijk ook gewoon zijn namelijk
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
naja weet ik dat ook weer. ik ben altijd bang dat ze dan mn laptop afpakken
ja lach maarquote:
Woohooquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef supersof het volgende:
over een maand en een dag ben ik jarig
Neee geen zin in :/ ik wil geen 18 wordenquote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Neee geen zin in :/ ik wil geen 18 worden
Mediamarkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef Monsieursander het volgende:
Hallo, in welke winkels kun je mobiele opladers krijgen? Mijne is kapot
vind ik zo oud ahahahha. en geen zin in verantwoordelijkheden enzquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:37 schreef Kimberliedje het volgende:
Skeere kat. Zware schooier is t. Die had mijn bakje al 3x leeg voordat ik m op had. Nu komt ie hoi tegen jullie zeggen.
Het is ook oudquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik zo oud ahahahha. en geen zin in verantwoordelijkheden enz
We hebben in een straal van 2km om mijn school: Sfeer en Meer , Plus, een bloemenwinkel, een Blokker en een Hemaquote:
hahah wat ben jij dan wel niet? een bejaardequote:
Welterustenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:40 schreef msacras het volgende:
Ik leg nu pas de link tussen username chocoprince en die koekjes, lol.
Tevens ga ik slapen
Klopt. Al 8 jaar oudquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah wat ben jij dan wel niet? een bejaarde
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:40 schreef msacras het volgende:
Ik leg nu pas de link tussen username chocoprince en die koekjes, lol.
Tevens ga ik slapen
aaawh : (quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Al 8 jaar oud
Ik tel alleen nog maar af
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:49 schreef Monsieursander het volgende:
Hebben ze bij de hema opladers?
Ga naar een grote stad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:49 schreef Monsieursander het volgende:
Hebben ze bij de hema opladers?
Bestel via internet een opladerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:02 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Met de fiets gaat dat niet lukken binnen een kwartiertje
Niceeequote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Yes hoef niet te presenteren
ja ik heb faalangst dus heb uitstel gevraagd zodat ik wat beter kan leren zodat ik de tekst van binnen en buiten ken omdat ik anders heel erg in paniek raakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niceee
Tot 2 jaar terug vond ik presenteren echt doodeng...vind het nu niet erg om te doen.
Ach so..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik heb faalangst dus heb uitstel gevraagd zodat ik wat beter kan leren zodat ik de tekst van binnen en buiten ken omdat ik anders heel erg in paniek raak
oke is goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:23 schreef timmmmm het volgende:
Er is maar een Glorieuze Leider jongens. ik ben net Hugo Chavez, ook al ben ik er even minder, vergeet niet wie hier de baas is!
kun je de OP ook fixen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:23 schreef timmmmm het volgende:
Dus chocoprince is een stomme berggeit, koalabeertjess van me!
2.7 dacht ik.. Moet je even op me endomondo account kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel km loop je ook alweer in 12 minuten?
mwahquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dientje g,wat vind jij van NB de laatste tijd?
10 meterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeveel km loop je ook alweer in 12 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |