ik weet niet wat jouw standaarden zijn hoor.. maar SC4 ziet er echt enorm strak uit gezien zijn leeftijd en de ontwikkelingenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:09 schreef byah het volgende:
Gisteren SC4 maar weer eens opgestart. Dat ziet er dus ook echt niet meer uit
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:09 schreef byah het volgende:
Gisteren SC4 maar weer eens opgestart. Dat ziet er dus ook echt niet meer uit
Deze Simcity werkt als een MMO als we EA mogen geloven, dus er valt niets te kraken en er valt niets online te gooien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:18 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe ze het aanpakken zou het zomaar kunnen zijn dat een paar fanatiekelingen het spel online gooit..
Klopt, tien jaar terug. Dus schrik je even als je het nu opstart omdat het er vanuit je herinnering geweldig uitzag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw standaarden zijn hoor.. maar SC4 ziet er echt enorm strak uit gezien zijn leeftijd en de ontwikkelingen
Dus omdat er het woordje 'multi' in MultiCity voor komt is het meteen een MMO? Oke.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Deze Simcity werkt als een MMO als we EA mogen geloven, dus er valt niets te kraken en er valt niets online te gooien.
Nee, omdat een deel van de simulatie op de EA servers draait net zoals de wereld van een MMO op de bedrijfs servers draait. Je kan die servers niet nabootsen of omzeilen zonder het spel te slopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus omdat er het woordje 'multi' in MultiCity voor komt is het meteen een MMO? Oke.
Ik bedoelde ook niet dat het echt een MMO was, maar dat het principe het zelfde is. Een MMO kan je ook niet kraken omdat een deel van het spel op servers draait.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:42 schreef Pheno het volgende:
Er is niets mass multiplayer aan, dus niets MMO. Het heeft puur te maken met rekenkracht, jouw pc gaat een volledige simulatie van de regio niet trekken. Vooral RAM-technisch gezien.
ter verduidelijking: zelfs in singleplayer niet, als je meerder steden gebruikt.
Ik wist hetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:23 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=508902
Ah, op die fiets. Yup, dat klopt wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat het echt een MMO was, maar dat het principe het zelfde is. Een MMO kan je ook niet kraken omdat een deel van het spel op servers draait.
** Beta spelers kunnen de 1-uur gameplay verschillende keren herhalen tijdens de volledige beta-periode.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik wist hetEen uurtje, wauw, goeie beta man.
Hij buffert amperquote:
Das snel. Even kijkenquote:
huh nu al?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef GigaNova het volgende:
Heb net m'n sleutel gekregen. Mag maar 1 uur spelen.![]()
Raarste manier van beta testen ooit.
het ziet er nog steeds geweldig uit, ik schrik er totaal niet vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt, tien jaar terug. Dus schrik je even als je het nu opstart omdat het er vanuit je herinnering geweldig uitzag.
Inderdaad raar ja, bij mij staat ie al op Origin.quote:
Ik vind de graphics van Simcity 2000 nogsteeds het beste.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
het ziet er nog steeds geweldig uit, ik schrik er totaal niet van
ik moet nog een spel meemaken die mijn pc plat krijgt op cpu power gebied..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:42 schreef Pheno het volgende:
Er is niets mass multiplayer aan, dus niets MMO. Het heeft puur te maken met rekenkracht, jouw pc gaat een volledige simulatie van de regio niet trekken. Vooral RAM-technisch gezien.
ter verduidelijking: zelfs in singleplayer niet, als je meerder steden gebruikt.
Mwa als de simulatie daadwerkelijk de bewegingen en acties van iedere sim in je stad berekend dan snap ik dat de gemiddelde computer dat inderdaad niet goed trekt (niet iedereen heeft een bak van een computer staan). Maar daarnaast zullen ze het vast niet erg vinden dat ze op die manier elke vorm van piraterij tegengaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog een spel meemaken die mijn pc plat krijgt op cpu power gebied..
simcity 4 doet met een grote stad en ditto inwonersaantal een grappige gooi, maar dan vreten nog 3 (of 7 als je ht meetelt) cores uit hun neus. Nee zeggen dat een spel te zwaar is is imho gewoon een excuus om 'slecht' te kunnem coden
Klopt, heb net die sleutel ingevoerd op Origin, krijg ik dit: DIT SPEL IS NOG NIET UITGEBRACHT.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef bjorntju het volgende:
Hier ook nog geen schlüssel. En ik heb mijzelf op dag 1 aangemeld
En die 1 uur speeltijd is ookZo zie je maar dat dit geen beta is, maar gewoon een demo. Ze noemen het alleen maar een beta zodat ze kunnen zeggen van ''maar het is nog maar een beta'' als er over iets geklaagd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GPT Reviews http://gptmakkelijk.webklik.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |