hoe is de ervaring t.o.v. SC4?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Na gisteren heb ik er helemaal zin in om de retailversie te spelen. Na zes uur gamen moesten we toch echt stoppen, maar hoe tof
Embargo tot 25 januari, maar de algemene indruk is: ik ga preorderen zo gauw het kan voor mac
Ik begrijp niet waarom deze screens er redelijk tot erg lekker uitzien. Terwijl we af en toe nog steeds screenshots voorgeschoteld krijgen die er gewoon helemaal niet uitzien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:13 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder in detail te treden, want je zult maar zo'n dokus hebben die denkt: oeh, die moet ik erbij naaien: Anders. Maar wel erg verslavend.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder in detail te treden, want je zult maar zo'n dokus hebben die denkt: oeh, die moet ik erbij naaien: Anders. Maar wel erg verslavend.
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder in detail te treden, want je zult maar zo'n dokus hebben die denkt: oeh, die moet ik erbij naaien: Anders. Maar wel erg verslavend.
DOS, SimCity, heerlijk altijd. Maar ik vermoed dat ik deze game na release nog heel lang ga spelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
ik weet het nog steeds niet zeker.. ben wel enorme simcity fan, maar juist het klassieke city building kon mij zeer bekoren..
ik wacht wel op een demo achtig iets
Ja, maar dat is dus het punt. Die colorgraded versies zoals hierboven zijn best mooi om naar te kijken. Maar als er zoveel onderling verschil kleur (colorgrading, vignetting) zit in screenshots. Wat zijn dan de échte beelden?quote:
Ook maar 1 woord gehoord over een eventuele beta?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat de echte zijn mag je zelf instellen. Net zoals de tilt-shift zijn er allerlei grafische opties om mee te spelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:23 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het punt. Die colorgraded versies zoals hierboven zijn best mooi om naar te kijken. Maar als er zoveel onderling verschil kleur (colorgrading, vignetting) zit in screenshots. Wat zijn dan de échte beelden?
edit: even een toevoeging. Het is al vaker gebeurd dat we beelden of screenshots zagen die om het spel te promoten flink gefotoshopt/ge-edit zijn en dus achteraf niet overeen bleken te komen met de weergave van de uiteindelijke versie.
Nope, ze willen niet eens zeggen wanneer de previewversie op mijn deurmat ligt, laat staan een beta.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ook maar 1 woord gehoord over een eventuele beta?
Je krijgt een dvd'tje met een installer van een paar MB.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Komt die beta uit na de release.
Die schijfjes moeten ongeveer al gedrukt worden.
Of krijgen we een patch van 10gig voor onze kiezen het moment dat je de dvd er in douwt.
Het idee is dat de hele wereld tegelijkertijd hun previews online zet. EA doet nu een tour met deze demo door geheel Europa bv (en een ander team in Amerika gelijktijdig). Dus als het laatste land is geweest mag iedereen los. Anders zijn sommige landen echt mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Embargo?
Wat is dan het hele idee van zo'n demo
Daarom verkopen ze zo goed en worden ze zo lang gespeeld? Maar goed, je hebt SimCity al gespeeld lees ik, dus je weet alles alquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef gtalikker het volgende:
pauper EA verkloot iedere serie BF en alle Maxis games
Je hebt hem zeker niet thuis?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
Na gisteren heb ik er helemaal zin in om de retailversie te spelen. Na zes uur gamen moesten we toch echt stoppen, maar hoe tof
Embargo tot 25 januari, maar de algemene indruk is: ik ga preorderen zo gauw het kan voor mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |