M'n kuit heb ik zo geen foto van, zal even maken ergens vanavond.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
pics van je tattoo's? en kid ook? nieuwsgierigheid.
oki.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:02 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
M'n kuit heb ik zo geen foto van, zal even maken ergens vanavond.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
pics van je tattoo's? en kid ook? nieuwsgierigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rintoquote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef yurian het volgende:
Iemand hier die ervaringen heeft met Rinto, zat in Groningen, maar sinds 2004 in Noord-Burgum Friesland (http://www.rinto.nl) ???
Ik ben van plan om dit jaar eens contac met hem op te nemen in verband met een cover-up...
Ik zag het ook net iddquote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Blistering het volgende:
Mijn vaste tatoeëerder (JelleSooS) heeft bij hem gewerkt, staat ook nog op z'n site zie ikOok al zit Jelle momenteel in Perth..
Maar goed, Rinto is baas ja, absolute aanrader.
Clean Solid en Apeldoorn was iig als "leerling" Toen hij mij tattooeerde, hij was toen pas 1,5 jaar bezig..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 06:07 schreef Blistering het volgende:
Nee, Jelle gaat gewoon alle shops af die 'm willen hebbenEn dat zijn er genoeg.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:08 schreef withxhonor het volgende:
op mn rechterkuit.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat mn knieholte niet zoveel zeer doet als de voorkant
Ik vind zoiets erg, erg gaaf! Maar ik kan er niet zoveel mee, het past niet bij iets anders wat ik heb..quote:
Koray Karagözler? Ik vind zijn stijl (en andere sketchy watercolor-achtige zoals Ania Jalosinska) echt zo tofquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:01 schreef yurian het volgende:
Ik ga twee keer per week naar de sportschool, de adelaar op mijn linker-bovenarm krijgt steeds bredere vleugels....
Het zal niet weglopen iddquote:Het genezen van je tattoo heeft nog de benodigde tijd nodig inderdaad, je kan goed op de foto zien dat je huid nog moet rusten en moet genezen, dat duurt gemiddeld een week of 6...maar is per persoon verschillend...
Graag zouden we je nog eens terug zien over een week of drie, zodat we er eens goed /beter naar kunnen kijken
Ik begrijp uitermate goed dat dit een vervelende situatie is en vraag je dan ook een keer te komen op een woensdag daar waar de heren van expertise aanwezig zijn en jou kunnen helpen en te woord staan
mijne komt op de bovenkant van mijn voetquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb meteen gesport met tattoo op mijn onderarm. Geen probleem, maar kleine tattoo.
je moet uitkijken dat het niet gaat schuren tijdens je oefeningenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:04 schreef Danielle83 het volgende:
Ik wil iets laten zetten op mn schouderblad en ik doe aan Pilates. Moet ik dan ook uitkijken?
En ik maar denken dat ik gewoon erna zou kunnen sportenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je moet uitkijken dat het niet gaat schuren tijdens je oefeningenik zelf heb 2 weken niet gesport na de tattoo op m'n onderarm.
ja kan , maar met de sporten die ik doe schuur ik telkens met m'n arm langs m'n lichaam (yoga, hardlopen, fitness) dus dan is het voor mij niet handig. ik weet niet hoe dat met pilates zitquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik gewoon erna zou kunnen sporten
Pilates is een combi van yoga, fitness.. Veel rekken en strekken en dat kan je tattoo niet echt gebruikenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja kan , maar met de sporten die ik doe schuur ik telkens met m'n arm langs m'n lichaam (yoga, hardlopen, fitness) dus dan is het voor mij niet handig. ik weet niet hoe dat met pilates zit
Gewoon goed smeren voor je gaat sporten. Overdag schuur je ook met je kleding langs je tattoo. En als je het echt niet vertrouwt misschien tijdens het sporten even afplakken of zo? Dan schuurt het zeker niet. Daarna wel z.s.m. weer verwijderen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Pilates is een combi van yoga, fitness.. Veel rekken en strekken en dat kan je tattoo niet echt gebruiken
je mag maar een dun laagje smeren (je huid moet kunnen ademen, anders krijg je dikke korsten) dus dat helpt niet echt als je moet sportenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:39 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Gewoon goed smeren voor je gaat sporten. Overdag schuur je ook met je kleding langs je tattoo. En als je het echt niet vertrouwt misschien tijdens het sporten even afplakken of zo? Dan schuurt het zeker niet. Daarna wel z.s.m. weer verwijderen.
Ja klopt, maar als het kiezen is uit 2 kwaden (schuren of een uurtje te dik smeren) is het laatste wellicht toch de beste optie. Korsten die er af schuren zijn ook niet bevorderlijk voor de genezing.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je mag maar een dun laagje smeren (je huid moet kunnen ademen, anders krijg je dikke korsten) dus dat helpt niet echt als je moet sporten
Stukje folie werkt inderdaad best goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:39 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Gewoon goed smeren voor je gaat sporten. Overdag schuur je ook met je kleding langs je tattoo. En als je het echt niet vertrouwt misschien tijdens het sporten even afplakken of zo? Dan schuurt het zeker niet. Daarna wel z.s.m. weer verwijderen.
Dat is dus echt iets waar ik me niks van aantrek. Mijn lichaam wordt vast een mengelmoes van alles wat ik mooi vind.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik vind zoiets erg, erg gaaf! Maar ik kan er niet zoveel mee, het past niet bij iets anders wat ik heb..
Dat wordt als een mummie verpakt naar de sportschoolquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:58 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als het kiezen is uit 2 kwaden (schuren of een uurtje te dik smeren) is het laatste wellicht toch de beste optie. Korsten die er af schuren zijn ook niet bevorderlijk voor de genezing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door withxhonor op 17-01-2013 22:34:39 ]high fives and stagedives
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef withxhonor het volgende:
Makr heeft zichzelf overtroffen!!!![]()
![]()
Mooi geworden man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zag hem net op Facebook voorbij komen, heel gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wordt het Tokus? Iets voor op je tattoo site?
Ik overmorgen, en ik ben nu al weer een beetje nerveus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef Tokus het volgende:
ik ben morgen weer aan de beurt. Heb er zin in
Mark heeft zichzelf overtroffen!!!![]()
![]()
Gaaf man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
cool zag hem ook al voorbij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op FB
![]()
Very nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Wow nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's inderdaad niet fijn!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:43 schreef Tokus het volgende:
zo. die staat.
foto volgt spoedig. maar iets op je sleutelbeen laten zetten is echt geen fijn gevoel.
![]()
Heel gaaf! Wat een verschil met die sterren en tribalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heel gaaf! Wat een verschil met die sterren en tribal
Doe vooral wat jij mooi vindt en waar je je goed bij voelt, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:54 schreef dribbel79 het volgende:
Los van het volgen van dit topic: heb wat oud werk staan op schouder en arm (chinees letterwerk) en sinds 3 jaar een Lotus op de binnenkant bovenarm, gezet door Spillo (was te gast bij studio Remi in Utrecht)...
Nu wil ik een keer nog iets wat hier bij past...zelf dacht ik aan een Koi met cherry blossoms...gewoon omdat ik dat erg mooi vind.
Is het een idee om dit tzt te laten zetten in een nieuwe stijl of techniek?
Ps: eerste 2 zijn door Yugen gezet in Veenendaal
dat hebik ook..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:58 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Doe vooral wat jij mooi vindt en waar je je goed bij voelt, zou ik zeggen.
Ik ben zo benieuwd naar de tekening... wanneer komt ie? Hoe ziet ie eruit? Ben ik nog net zo tevreden als toen het initiële idiee in m'n hoofd zat? Irritaaant
het is dat mijn ouders het absoluut niet wilden dat ik op mijn 17e een tattoo nam, piercing gingen ze mee akkoord. Anders had ik ook met een jeugdzonde rondgelopen. 10 jaar later alsnog een tattoo, maar duidelijk met langere overdenkingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:43 schreef withxhonor het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
dat dus...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
het is dat mijn ouders het absoluut niet wilden dat ik op mijn 17e een tattoo nam, piercing gingen ze mee akkoord. Anders had ik ook met een jeugdzonde rondgelopen. 10 jaar later alsnog een tattoo, maar duidelijk met langere overdenking
ben jij niet enigzins aan de jonge kant om een tattoo te laten zetten?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet iemand een tattoozaak in Zuid-Holland waar ze goede tribals kunnen zetten?
ik over 3,5..... het valt nog mee met de zenuwenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:19 schreef 75020 het volgende:
Over anderhalf uur moet ik in de shop zijn en uiteraard ben ik weer strontnerveus.
Ik heb het altijd. Maar als ik eenmaal in de stoel zit is het weg. Ik heb het ook met vliegen. Harstikke nerveus vantevoren, tot ik op m'n plekkie zit en dan ga ik ontspannen een boekje lezen. Ik weet het, ik ben soms vreemd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik over 3,5..... het valt nog mee met de zenuwen
adrenalinerush..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:55 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd. Maar als ik eenmaal in de stoel zit is het weg. Ik heb het ook met vliegen. Harstikke nerveus vantevoren, tot ik op m'n plekkie zit en dan ga ik ontspannen een boekje lezen. Ik weet het, ik ben soms vreemd.
Leuk, kutplek lijkt me dat.quote:
Ik vond het ook niet echt geweldig hahaha maar die van mij is wat groter..quote:
yepquote:
Leuk. Ik heb de naam van mijn dochter met rozen er omheen en een portret van mijn zoontje.quote:
Zijn ze. Ik heb de foto's een hele tijd geleden al eens geplaatst schiet me te binnen.quote:
Lief!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:09 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tattoo ziet er goed uit vind ik.. Niet onwijs rood ofzo. Mijn voet is wel wat dikker. Eigenlijk geen pijn meer. Het voelt wat geirriteerd, vooral bij mijn hiel.
Ik ben er dan ook heel blij mee. Eronder staat een oude lelijke tattoo en ik had nooit verwacht dat ie het zo mooi weg zou krijgen.quote:
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
2 weekjes oud, huid trekt nog wel bij.
Had al zo'n vermoeden jaquote:Op maandag 21 januari 2013 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom denk je dat ie zwart/wit is?
Snap ik. Maar neemt niet weg dat het anders is geworden dan je eigenlijk wilde en dat lijkt me erg zuur.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, aan de ene kant vind ik het verschrikkelijk, aan de andere kant kan ik er nu weinig aan doen behalve wachten tot mijn huid weer geheeld is. Ik heb er geen last van, het zit er toch, ik kan aan het idee wennen en anderen ook. Het is donker genoeg om meestal niet op te vallen, alleen in daglicht valt het gewoon heel erg op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.high fives and stagedives
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:34 schreef withxhonor het volgende:
overgang van wat er al was naar nieuwe tatoeageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool man!
Wilde je zelf persé deze bloemen? Je kunt nu namelijk wel heel erg goed zien dat het een coverup is.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef 75020 het volgende:
Dit is wat ik gisteren heb laten zetten. Het is de bedoeling dat mijn arm helemaal vol komt van mijn pols tot aan de sleeve op m'n bovenarm. Werk in uitvoering dus.![]()
[ afbeelding ]
We hebben verschillende mogelijkheden bekeken en dit kwam het beste uit. Je ziet inderdaad nog dat het een coverup is, zei de tattooeerder ook al. Maar de bloemen worden uiteindelijk 'maar' een onderdeel van de sleeve die van mijn schouder tot mijn pols loopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:29 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Wilde je zelf persé deze bloemen? Je kunt nu namelijk wel heel erg goed zien dat het een coverup is.
Ik zou er persoonlijk wat kleur doorheen hebben gedaan, of beter nog, eerst een paar sessies met laser om hem wat te vervagen. Ik snap het verder wel, het gaat er om dat het er beter uit ziet dan het voorheen deed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef 75020 het volgende:
[..]
We hebben verschillende mogelijkheden bekeken en dit kwam het beste uit. Je ziet inderdaad nog dat het een coverup is, zei de tattooeerder ook al. Maar de bloemen worden uiteindelijk 'maar' een onderdeel van de sleeve die van mijn schouder tot mijn pols loopt.
Het belanrijkste was eerst de oude tattoo zo onzichtbaar mogelijk te maken, in maart werken we de rest uit.
Misschien dat er wat kleur doorheen komt hoor. Maar dat bekijken we in maart. De tattooeerder wilde eerst zien hoe het op zou drogen om dan te bepalen hoe verder in te vullen. Er komt sowieso kleur in de rest van mijn sleeve omdat mijn bovenarm ook flink gekleurd is. (zie foto eerder op deze pagina) Het zou dan raar zijn om mijn onderarm zonder kleuren te doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:51 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk wat kleur doorheen hebben gedaan, of beter nog, eerst een paar sessies met laser om hem wat te vervagen. Ik snap het verder wel, het gaat er om dat het er beter uit ziet dan het voorheen deed.
ben heel benieuwd..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef AppleMartini het volgende:
Ik wil m'n tekening zienOvermorgen
![]()
Een tube tattoo aftercare?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ben heel benieuwd..
er jeukt af en toe wat.. mijn tube tattoo aftercare is bijna op. Ik heb er nu bepanthen op gedaan.
Er blijft nog steeds wel wat inkt afkomen..
uhh ja....quote:
Ik heb het je misschien al gevraagd, maar heb je een foto? Mijn volgende worden ook sneeuwvlokken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef saaw het volgende:
Is een creme met panthenol [hoofdbestandsdeel van Bepanthen], soothex [tegen roodheid en jeuk] en duindoornolie [natuurlijk huidverzorgend] wat door wel meer shops aangeraden/meegegeven wordt.
Mijn sneeuwvlokken zijn zo mooi, ben er nogsteeds mega blij meeiedere keer als ik ze zie [staan op mn kuit] ben ik nog helemaal blij
klein kunstwerkje!
Kriebelt wel al weer om iets nieuws te laten zetten maar ga dit jaar afstuderen dus dat komt financieel niet zo lekker uit.
Heb nu alleen deze online van toen hij net af was [heeft hier al eens gestaan geloof ik]quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik heb het je misschien al gevraagd, maar heb je een foto? Mijn volgende worden ook sneeuwvlokken.
Leuk! Prettyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef saaw het volgende:
[..]
Heb nu alleen deze online van toen hij net af was [heeft hier al eens gestaan geloof ik]
[ afbeelding ]
Kan wel even een nieuwe maken van hoe hij is genezen als je wil
Die vraag heb ik ook al eens gesteldquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Kent iemand een goede portretten/realistische tattoo artiest? Liefst omgeving limburg/brabant maar hoeft natuurlijk niet.
bedankt, ik zal even zoeken dan. Ik wil ook niet echt een portret, meer een levensechte vader en dochter..quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die vraag heb ik ook al eens gesteld.
Er is een Emmy die bij Needle Art werkt/gewerkt heeft en die zet schijnbaar hele mooie portretten.
Weet alleen niet meer hoe ze met haar achternaam heet en of ze nog bij die shop werkt.
Vanavond even aan mijn vriendin vragen, die weet dat.
In ieder geval; er zijn niet heel veel artiesten in Nederland die écht mooie portretten zetten, ben ik achter gekomen.
In ieder geval Manolo Vera van Inkstitution in Rotterdam. Ken helaas geen mensen dichterbij Limburgquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
Kent iemand een goede portretten/realistische tattoo artiest? Liefst omgeving limburg/brabant maar hoeft natuurlijk niet.
Emmy van de Giessen? Zoiets, ze heeft haar eigen shop nuquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die vraag heb ik ook al eens gesteld.
Er is een Emmy die bij Needle Art werkt/gewerkt heeft en die zet schijnbaar hele mooie portretten.
Weet alleen niet meer hoe ze met haar achternaam heet en of ze nog bij die shop werkt.
Vanavond even aan mijn vriendin vragen, die weet dat.
In ieder geval; er zijn niet heel veel artiesten in Nederland die écht mooie portretten zetten, ben ik achter gekomen.
WTF. Dat ziet er echt super uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef -Peach het volgende:
Dr komt weer een leuke gast bij Needle Art:
https://www.facebook.com/(...)4104711977686&type=1
Zou kunnen ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Emmy van de Giessen? Zoiets, ze heeft haar eigen shop nu
Wauw! Die vent kan alles. Watercolour, portret, 3Dquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef -Peach het volgende:
Dr komt weer een leuke gast bij Needle Art:
https://www.facebook.com/(...)4104711977686&type=1
Bianca in Hilversumquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:01 schreef KunsKapare. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |