het is dat mijn ouders het absoluut niet wilden dat ik op mijn 17e een tattoo nam, piercing gingen ze mee akkoord. Anders had ik ook met een jeugdzonde rondgelopen. 10 jaar later alsnog een tattoo, maar duidelijk met langere overdenkingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:43 schreef withxhonor het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
dat dus...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
het is dat mijn ouders het absoluut niet wilden dat ik op mijn 17e een tattoo nam, piercing gingen ze mee akkoord. Anders had ik ook met een jeugdzonde rondgelopen. 10 jaar later alsnog een tattoo, maar duidelijk met langere overdenking
ben jij niet enigzins aan de jonge kant om een tattoo te laten zetten?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet iemand een tattoozaak in Zuid-Holland waar ze goede tribals kunnen zetten?
ik over 3,5..... het valt nog mee met de zenuwenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:19 schreef 75020 het volgende:
Over anderhalf uur moet ik in de shop zijn en uiteraard ben ik weer strontnerveus.
Ik heb het altijd. Maar als ik eenmaal in de stoel zit is het weg. Ik heb het ook met vliegen. Harstikke nerveus vantevoren, tot ik op m'n plekkie zit en dan ga ik ontspannen een boekje lezen. Ik weet het, ik ben soms vreemd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik over 3,5..... het valt nog mee met de zenuwen
adrenalinerush..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:55 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd. Maar als ik eenmaal in de stoel zit is het weg. Ik heb het ook met vliegen. Harstikke nerveus vantevoren, tot ik op m'n plekkie zit en dan ga ik ontspannen een boekje lezen. Ik weet het, ik ben soms vreemd.
Leuk, kutplek lijkt me dat.quote:
Ik vond het ook niet echt geweldig hahaha maar die van mij is wat groter..quote:
yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |