Ik vind Lexa helemaal niks. Zonde van mijn geld. Je krijgt elke dag 6 matches voorgeschoteld, waarvan 90% buiten je zoekcriteria valt. Zo heb ik aangegeven dat ik iemand zoek die niet rookt, en 5 van de 6 roken dan... of ze zijn 36 terwijl ik heb aangegeven tot 33 te zoeken... dat soort dingenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef ook_gek het volgende:
Lexa hoe werkt dat daar? Is dat wat?
Dat kan gewoon niet serieus zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef ook_gek het volgende:
op relatie plannet en dan NL87182163
wat vind jij wel goed dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind Lexa helemaal niks. Zonde van mijn geld. Je krijgt elke dag 6 matches voorgeschoteld, waarvan 90% buiten je zoekcriteria valt. Zo heb ik aangegeven dat ik iemand zoek die niet rookt, en 5 van de 6 roken dan... of ze zijn 36 terwijl ik heb aangegeven tot 33 te zoeken... dat soort dingen.
het staat op internet dan moet jet wel waar zijn!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan gewoon niet serieus zijn.
WTH!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef ook_gek het volgende:
op relatie plannet en dan NL87182163
Volgens mij was dat nog niet mogelijk, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Linguine het volgende:
Ik vind het stom dat je op Paiq niet kan speed- en battledaten via je mobiel! Of zie ik een optie over t hoofd?
Ik beperk me nu tot RP en Paiq. Paiq vind ik wel grappig, al zijn de vrouwen met wie ik vorige maand nog regelmatig chatte, de afgelopen week niet online geweest. Net nu ik had bedacht eens voor te gaan stellen om iets af te sprekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat vind jij wel goed dan?
ik zie door de bomen het bos niet meer
Dat is waar. Al vraag ik me af welke FOK!ker dat profiel heeft aangemaaktquote:het staat op internet dan moet jet wel waar zijn!
ik zit nu gratis op relatie plannet en ziet er geinig uit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik beperk me nu tot RP en Paiq. Paiq vind ik wel grappig, al zijn de vrouwen met wie ik vorige maand nog regelmatig chatte, de afgelopen week niet online geweest. Net nu ik had bedacht eens voor te gaan stellen om iets af te spreken.
[..]
Dat is waar. Al vraag ik me af welke FOK!ker dat profiel heeft aangemaakt.
quote:Hola!
Oke hier komt ie. Mijn salespraatje:
Ik;
- geen bloemenmeisje, wel een shopaholic.
- geen culinair wonder, wel goed met magnetrons.
- geen moeke in spe, wel eigenaresse van een terror kat.
- geen gemiste carrière op de catwalk, wel gemiste carrière in.. al het andere eigenlijk.
- geen auto, wel een mooie fiets.
Jij?
- niet afgeschrokken,
- gewoon jezelf.
Oh ja...Tip: als je geen foto hebt, dan krijg ik het gevoel dat je iets te verbergen hebt..
nee die is dichtquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Moest je niet naar de kroeg, ook_gek?
van wie wil je het weten :pquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Linguine het volgende:
Waarom heeft niet iedereen hier automatisch zo'n profiel in dat FoBo eigenlijk? Ik heb zo vaak dat ik van mensen in dit topic benieuwd ben hoe oud ze zijn enzo en dan vind ik t niet!
Die is best leuk iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit nu gratis op relatie plannet en ziet er geinig uit.
En eindelijk zie ik een leuk profiel van een vrouw waar ik wel om moest lachen!
[..]
quote:Okee, ik moet dit toch even kwijt: Sinds ik mijn profielfoto heb veranderd van een vrolijke vakantiefoto met een kokosnoot naar deze geposeerde en bewerkte foto, krijg ik ineens enorm veel reacties. Dit laat zien hoe erg de maatschappij momenteel op uiterlijk is gericht, wat ik erg jammer vind. Een leuke foto zegt erg weinig over een persoon, het is moment-opname. Zo zit ik op dit moment bijvoorbeeld met mijn baggy jeans, uggs een staartje en zonder make-up achter mijn bureau... dat ben ik ook. Dus ik vraag je om eerst verder mijn profiel te lezen om te zien of ik ook qua interesses en bezigheden jouw type ben. En natuurlijk ook of jij in mijn match-profiel past. Neem je de moeite om mij een berichtje te sturen, dan krijg je een berichtje terug.
Ach, die is gewoon ongesteld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]over vezuurde kut gesproken zeg!
Misschien moest ze snel weg en had ze geen tijd om je te verwittigen? Niet meteen van het ergste uitgaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef W00fer het volgende:
Meisje accepteert m'n oneliner op Paiq, we praten wat en na 5 min, BAM niks meer.
Gewoon nog online maar ze zegt niks meer. Na 10 min wachten maar geblokkeerd :|
Misschien was ze gewoon even bezig, of op de wc of aan de telefoon? Gastquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef W00fer het volgende:
Meisje accepteert m'n oneliner op Paiq, we praten wat en na 5 min, BAM niks meer.
Dat is wel erg snel geblokkeerd dan. Misschien kreeg ze net telefoon of moest ze naar de wc of zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef W00fer het volgende:
Twee zielen een gedachte.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel geblokkeerd dan. Misschien kreeg ze net telefoon of moest ze naar de wc of zo.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef Linguine het volgende:
[..]
Misschien was ze gewoon even bezig, of op de wc of aan de telefoon? Gast.
Ga eens uit elkaars hoofd!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel geblokkeerd dan. Misschien kreeg ze net telefoon of moest ze naar de wc of zo.
Hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef W00fer het volgende:
In het tweakers topic las ik dat sommigen daar helemaal een no mercy beleid voeren op dat soort dingen.
quote:Ik: waar kom je vandaan?
Zij: utrecht jij?
Ik: ah leuk, ik ook
Ik: waar in utrecht woon je ongeveer?
Zij: dat vind ik wel erg prive hoor, zometeen ga je me stalken
Zij: en jij?
Ik: dat vind ik zelf ook prive, misschien ga JIJ me wel stalken!
Zij: ah ok, het had zomaar gekund dat jij er anders in stond
Maar ze hebben wel 8523600 hitpoints en een full armor Holy Knight Temple Death Priest. Dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha
Ik zie ze daar al zitten, een stel bleke World-of-Warcraft-nerds postend in het Tweakers-topic.
"Ik ben dus echt keihard tegen die sletjes. Twee minuten niet terugpraten is gewoon blokkeren. Wat jij, Egbert?"
-Helemaal gelijk Wilfred! Heb je trouwens nog geneukt?
"Nee, nog nooit."
Is er nog iemand die hem aanvankelijk anders las?quote:potje kletsen?
Ik beken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel 8523600 hitpoints en een full armor Holy Knight Temple Death Priest. Dat is ook wat waard.
Kreeg net deze oneliner op Paiq:
[..]
Is er nog iemand die hem aanvankelijk anders las?
Ze is vast dyslectisch, dus grijp je kansquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel 8523600 hitpoints en een full armor Holy Knight Temple Death Priest. Dat is ook wat waard.
Kreeg net deze oneliner op Paiq:
[..]
Is er nog iemand die hem aanvankelijk anders las?
Ze gaf vijf minuten geen antwoord.quote:
Omdat de halve wereld dan kan mee kijken....quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Linguine het volgende:
Waarom heeft niet iedereen hier automatisch zo'n profiel in dat FoBo eigenlijk? Ik heb zo vaak dat ik van mensen in dit topic benieuwd ben hoe oud ze zijn enzo en dan vind ik t niet!
32 ben ik, en nu rustig doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:10 schreef Linguine het volgende:
Ja met een leeftijd kunnen ze ook heel wat..
JE WEET HET MAAR NOOIT TEGENWOORDIG.
Als iemand dat bij mij zou zeggen zou ze ook weggeklikt worden. Komt wel heel dom overquote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:27 schreef W00fer het volgende:
Ik zei per ongeluk "Ik heb niks met dat land" over Afrika op Paiq. Gelijk geblokt
Spellingsnazi's kan ik mee leven maar om daar nou kinderachtig over te gaan doen....
Nouja als het erover gaat waar je graag nog heel wil op vakantie enzo. Tja met sommige landen heb je wel wat en met andere niet. Als in minder nieuwsgierig naar of minder interesse naar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou zeggen zou ze ook weggeklikt worden. Komt wel heel dom over
Ik bedoel Afrika een land noemenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als het erover gaat waar je graag nog heel wil op vakantie enzo. Tja met sommige landen heb je wel wat en met andere niet. Als in minder nieuwsgierig naar of minder interesse naar.
Net als dat ik niets heb met Schobbekutteveen, maar wel met Enschede
je stelt je wel een beetje aan hoorquote:
Dat zijn toch juist leuke gesprekkenquote:
quote:
Damnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk filmpje inderdaad
OT: Nog niks gehoord van mijn date van vorige week vrijdag/zaterdag
Nou, het is in ieder geval half waarquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:51 schreef Knipoogje het volgende:
Verrek zeg, van 't weekend wakker geworden naast een dame die ik in de kroeg had ontmoet. Vorig jaar was toch geen uitzondering! Misschien begin ik het toch te leren
Los ouwehoeren, veel grapjes maken en veel lachen deed ik altijd al, maar wederom het enige verschil met vroeger: Veel aanraken. En je merkt het gewoon: Dan gaat dat handje van haar geheel onnodig terug naar mijn schouder of rug. En een uurtje later zitten de wangen tegen elkaar als je wat zegt en weer even later sta je te zoenen.
Hihi is van een dame wel leuk? Ok dan! Andersom vind ik het echt een afknapper.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:51 schreef Knipoogje het volgende:
Verrek zeg, van 't weekend wakker geworden naast een dame die ik in de kroeg had ontmoet. Vorig jaar was toch geen uitzondering! Misschien begin ik het toch te leren
Los ouwehoeren, veel grapjes maken en veel lachen deed ik altijd al, maar wederom het enige verschil met vroeger: Veel aanraken. En je merkt het gewoon: Dan gaat dat handje van haar geheel onnodig terug naar mijn schouder of rug. En een uurtje later zitten de wangen tegen elkaar als je wat zegt en weer even later sta je te zoenen.
En in bed zegt ze dan weer net als de laatste 2 vorig jaar die me het bed introkken 'Dit doe ik normaal nooit zo snel hoor! Echt niet!'
Geeft wel meer het happy single gevoel zo
Op knuz wat minder leuk. Kreeg erg spontaan bericht terug met hihi's (als dames hihi in een berichtje zeggen is dat altijd een positief teken hehe), dus ik ook weer een bericht terug. Hoor vervolgens week niets meer en blijkt dat ze me geblokkeerd heeft
Geen idee waarom. Jammer in ieder geval, ze zag er echt leuk uit.
Van een dame vind ik het wel schattig. Een man hoort gewoon hehe of haha te zeggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hihi is van een dame wel leuk? Ok dan! Andersom vind ik het echt een afknapper.
Hoezoquote:
Ook iemand in de kroeg ontmoetquote:
In dit geval bij jij dus de -trage- na-aperquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook iemand in de kroeg ontmoet
Wel 2 keer gedate voordat ik naast haar wakker mocht worden, maar jaidee is hetzelfde
ach, voor mij was dit mijn allereerste kroegavontuurtje, dus ik ben vast nog tragerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:12 schreef theKiD het volgende:
In dit geval bij jij dus de -trage- na-aper
Heb je nog contact gezocht?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook iemand in de kroeg ontmoet
Wel 2 keer gedate voordat ik naast haar wakker mocht worden, maar jaidee is hetzelfde
Wel dat ik er op dagelijkse basis last van ondervind. De ene dag meer dan de andere, maar het blijft toch een belangrijk onderdeel van mijn leven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:08 schreef Hamast het volgende:
Ligt er aan hoe ernstig die klachten zijn denk ik..
Je hoeft het ook niet meteen te zeggen natuurlijk.
Ligt er een beetje aan of het iets zichtbaars is en/of het opvalt. Zo niet dan zou ik even wachten tot je elkaar wat beter kent. Snappen de meeste mensen wel en bijna iedereen heeft wel iets.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:22 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Wel dat ik er op dagelijkse basis last van ondervind. De ene dag meer dan de andere, maar het blijft toch een belangrijk onderdeel van mijn leven.
Ik vind het echt super hoor dat je dit jaar geneukt hebt. Serieus. Maar dit hoeft hier niet. Tenzij het je ego streelt, dan wil ik het best nog een keer aanhoren. Vooruit dan. Een keer nog. Ok.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:51 schreef Knipoogje het volgende:
En in bed zegt ze dan weer net als de laatste 2 vorig jaar die me het bed introkken 'Dit doe ik normaal nooit zo snel hoor! Echt niet!'
Geeft wel meer het happy single gevoel zo
Op knuz wat minder leuk. Kreeg erg spontaan bericht terug met hihi's (als dames hihi in een berichtje zeggen is dat altijd een positief teken hehe), dus ik ook weer een bericht terug. Hoor vervolgens week niets meer en blijkt dat ze me geblokkeerd heeft
Geen idee waarom. Jammer in ieder geval, ze zag er echt leuk uit.
Nope...quote:
Wie heeft er als laatste wat gestuurd/teruggestuurd?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope...
Hoe ik er tegenaan kijk is wel duidelijk voor haar (proberen af te spreken en gemeld dat ik een leuke avond/ochtend heb gehad)...
Als zij dan niks laat horen dan is dat voor mij eigenlijk wel boodschap genoeg, helaas
Jij bent ook niet echt vrolijk de laatste tijd he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik vind het echt super hoor dat je dit jaar geneukt hebt. Serieus. Maar dit hoeft hier niet. Tenzij het je ego streelt, dan wil ik het best nog een keer aanhoren. Vooruit dan. Een keer nog. Ok.
Chronologisch is het zo gegaan:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wie heeft er als laatste wat gestuurd/teruggestuurd?
Tja..denk dat je het inderdaad moet vergeten. Dat laatste berichtje van jou was misschien wat overbodig maar snap wel waarom, vooral als je iemand leuk vindt. Jammer dat sommige mensen zo vaag doen in dit soort dingen, beter kun je eerlijk zeggen hoe het er voor staat of dat het hem niet wordt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Chronologisch is het zo gegaan:
Zaterdachtochtend haar thuisgebracht en gevraagd: wanneer zie ik je weer?
reactie van haar: moeten we ff kijken, heb een drukke week...
Zaterdagavond net na het eten heb ik een berichtje gestuurd:
"Ik vond het erg gezellig gister en vanochtend"
Geen reactie op gehad.... (maar goed, nou moet ik zeggen dat ze vanaf dag 1 nooit echt reageerde op dat soort dingen tenzij er een vraag in stond)
Maandagmiddag berichtje gestuurd of ze van het weekend wou afspreken
kreeg netjes terug dat ze het erg druk had en haar weekend vol zat
mijn laatste berichtje was: "Nou ja, dan die weer erna"...
Geen reactie op gehad...
En sinds maandagmiddag dus ook niks meer gehoord....
Mwah valt mee. Gisteren nog geneukt,.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt vrolijk de laatste tijd he?
Ik vind het echt super hoor dat je gister nog hebt geneukt.. maar...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mwah valt mee. Gisteren nog geneukt,.
Precies...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja..denk dat je het inderdaad moet vergeten. Dat laatste berichtje van jou was misschien wat overbodig maar snap wel waarom, vooral als je iemand leuk vindt. Jammer dat sommige mensen zo vaag doen in dit soort dingen, beter kun je eerlijk zeggen hoe het er voor staat of dat het hem niet wordt.
Klopt, ze vond Seinfeld verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik vermoed dat ze geen sheffieldSeinfeld-fan is
En toch hé..als mijn date echt helemaal leip zou zijn van de Topperrrs dan ga ik ook twijfelen hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, ze vond Seinfeld verschrikkelijk...
Maar dat is een slechte reden
Is toch datingervaringentopicquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik vind het echt super hoor dat je dit jaar geneukt hebt. Serieus. Maar dit hoeft hier niet. Tenzij het je ego streelt, dan wil ik het best nog een keer aanhoren. Vooruit dan. Een keer nog. Ok.
Zo ver draaf ik nou ook weer niet doorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch hé..als mijn date echt helemaal leip zou zijn van de Topperrrs dan ga ik ook twijfelen hoor
Tja..het zegt niks, die affectie. Sommige mensen kunnen daar goed van genieten maar toch niks ermee bedoelen/erbij voelen. Ik snap het ook niet hoor, maar zo gaat het andersom des te vaker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo ver draaf ik nou ook weer niet door
Maar het vremde blijft dat ik er tijdens haar verblijf bij mij en tijdens de dates niks van heb gemerkt. We hadden het leuk samen, leuk gelachen, lekker veel geknuffeld ook, meer echt ook affectie naar haar toe (vooral ook van haar kant!!!)
En dan krijg je dit
Klopt, het is nu echt onzekerheid...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja..het zegt niks, die affectie. Sommige mensen kunnen daar goed van genieten maar toch niks ermee bedoelen/erbij voelen. Ik snap het ook niet hoor, maar zo gaat het andersom des te vaker.
Denk trouwens dat het in jouw geval ook komt omdat ze niks laat horen dat je er zo mee bezig bent. Had ze iets stoms gesmst dan had je vast allang zoiets gehad van: next!
En dan later zeg je onderstaande. Kennelijk is het dus helemaal niet zo positiefquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:51 schreef Knipoogje het volgende:
Op knuz wat minder leuk. Kreeg erg spontaan bericht terug met hihi's (als dames hihi in een berichtje zeggen is dat altijd een positief teken hehe),
quote:dus ik ook weer een bericht terug. Hoor vervolgens week niets meer en blijkt dat ze me geblokkeerd heeft
Het ligt er een beetje aan ook hoe je nu over haar denkt. Als je het haar kunt vergeven mochten jullie wat krijgen dan zou ik niet zo snel opgeven. Zoals ik al eerder aangaf: stuur gewoon een luchtig smsje hoe het gegaan is met de drukte/huisje zoeken en vertel ook wat over jouw week. Even niet op afspreken focussen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, het is nu echt onzekerheid...
Ik wacht wel tot in de oneindigheid, maar als ik volgende week niks hoor dan is het eigenlijk al duidelijk![]()
Nu kan het nog komen door evt. drukte ofzo... (was ook opzoek naar een huisje e.d.)
ja misschien volgende week ofzo, ik wacht eerst nog ff af of zij zelf met iets gaat komen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan ook hoe je nu over haar denkt. Als je het haar kunt vergeven mochten jullie wat krijgen dan zou ik niet zo snel opgeven. Zoals ik al eerder aangaf: stuur gewoon een luchtig smsje hoe het gegaan is met de drukte/huisje zoeken en vertel ook wat over jouw week. Even niet op afspreken focussen.
Snap je insteek wel hoor maar denk niet dat ze uit zichzelf iets gaat sturen eerlijk gezegd. Je kunt ook sturen dat je haar maar een passieve trut vindt, dan weet je tenminste zeker dat het klaar isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja misschien volgende week ofzo, ik wacht eerst nog ff af of zij zelf met iets gaat komen...
vind namelijk nog steeds dat ik genoeg heb laten horen al sinds dag 1...
ik heb 1 keer een berichtje gehad uit haar initiatief en dat was nieuwjaarsdag: al een beetje bijgekomen?
Daarom vond ik het ook zo raarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:
En dan later zeg je onderstaande. Kennelijk is het dus helemaal niet zo positief
Dit, dat bedenk ik me ook altijd. Het kan best eens na een drukke dag even duren. Of als je net hebt gevraagd over afspreken, sommige mensen weten niet gelijk hoe te reageren. Maar zo lang..komt nogal ongeïnteresseerd over. Soms is het ook gewoon klaar als je eenmaal de nacht hebt doorgebracht. Ook al heeft de ander het anders ervaren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:01 schreef ook_gek het volgende:
Wat kost een berichtje sturen qua tijd nou dan? 1min? Vlak voor slapen, tijdens wachten, stil staan voor het stoplicht.
Genoeg kansen en momenten om snel een berichtje te sturen.
Misschien kun je er wel een subtiel ultimatum van maken. Dat je de dates erg leuk vond, maar dat je haar erg passief vindt en daarom niet het idee hebt dat het wederzijds is en dat het wellicht het beste is om het er maar bij te laten. Als ze je dan eigenlijk toch wel leuk vindt bestaat er kans dat ze ineens wakker schrikt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Snap je insteek wel hoor maar denk niet dat ze uit zichzelf iets gaat sturen eerlijk gezegd. Je kunt ook sturen dat je haar maar een passieve trut vindt, dan weet je tenminste zeker dat het klaar is![]()
Schijnbaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit, dat bedenk ik me ook altijd. Het kan best eens na een drukke dag even duren. Of als je net hebt gevraagd over afspreken, sommige mensen weten niet gelijk hoe te reageren. Maar zo lang..komt nogal ongeïnteresseerd over. Soms is het ook gewoon klaar als je eenmaal de nacht hebt doorgebracht. Ook al heeft de ander het anders ervaren.
0,0 omdat ik mijns inziens genoeg heb gedaan...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Hoeveel berichtjes heb jij in die 4 dagen n ugestuurd dan SC?
Ik vind het gewoon nogal onbeleefd van haar dat ze op je eerste sms niets liet horen. Je hebt toch de nacht doorgebracht. Eigenlijk zegt dat mi al veel. Heb er zelf wel eens iemand op aangesproken en toen kwam er een heel lulverhaal met excuses maar wist ik eigenlijk wel genoeg. Als je het ook zo leuk vond ga je het echt niet nalaten om dat aan de ander te laten weten. Hard, maar meestal waar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schijnbaar
Maar jullie hebben wel gelijk, berichtje is zo gestuurd... het is niet zo dat ik een hele discussie ga voeren ofzototaal geen zin in via whatsapp...
Tja ik zou zelf gewoon vanavond nog wat sturen. Dan werkt diegene vast niet, is het weekend. en als het dan nog niets komt dan zou ik het voor gezien houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
0,0 omdat ik mijns inziens genoeg heb gedaan...
Klopt, vind het ook onbeleefd...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nogal onbeleefd van haar dat ze op je eerste sms niets liet horen. Je hebt toch de nacht doorgebracht. Eigenlijk zegt dat mi al veel. Heb er zelf wel eens iemand op aangesproken en toen kwam er een heel lulverhaal met excuses maar wist ik eigenlijk wel genoeg. Als je het ook zo leuk vond ga je het echt niet nalaten om dat aan de ander te laten weten. Hard, maar meestal waar.
Niks mis met een vrolijk bericht, maar elke keer hihi of ghighi of welke andere variant te moeten lezen zou bij mij ook wel de kriebels veroorzaken... en niet op de positieve manier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook zo raar
Meestal bij hihi-meisjes blijven de berichtjes in het begin stromen. Zelfde met heel veel smileys gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |