Maar je gaat dus alleen telefoons doorverkopen? En heb je daar toestemming voor van de fabrikant?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ze zijn duurder want de assemblage gebeurt hier
Ik heb geen toestemming nodig. Zodra het de fabriek de allereerste keer verlast en verkocht wordt aan de groothandel geeft de producent de verkooprechten vrij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je gaat dus alleen telefoons doorverkopen? En heb je daar toestemming voor van de fabrikant?
Preciesquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef n00b13 het volgende:
verzamel gewoon 2000 euro aan bestellingen.
Verkoop je product, laat mensen betalen en dan koop jij t pasquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik heb geen toestemming nodig. Zodra het de fabriek de allereerste keer verlast en verkocht wordt aan de groothandel geeft de producent de verkooprechten vrij.
owww sorry... Zal ik anders contant geld geven?quote:
En alleen telefoons? Of nog meer Chinese rommel?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik heb geen toestemming nodig. Zodra het de fabriek de allereerste keer verlast en verkocht wordt aan de groothandel geeft de producent de verkooprechten vrij.
Vandaar dat je geen paypal wil, daar is de koper beschermd tegen oplichtersquote:
Van wie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef wootahH het volgende:
Hij moet zelfs 2 jaar garantie verzorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |